525 kett juppideks KIIRE!!!!!!!

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
kurvii
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 16.09.2005 15:09 02
Asukoht: tallinn

525 kett juppideks KIIRE!!!!!!!

Postitus Postitas kurvii »

Nii juhtus selline jama et kiirendasin ja kiirenduse ajal lendas autol mootori ülekande kett juppideks.Siit küsimus:

A)Kas üldse on mõtet hakata mootori remonti tegema peale sellist insitenti?meister väidab et odavam on mootor vahetada sest kahju ulatust ei ole võimalik määrata.Võib vaid oletada et kalpid peas,ploki kaas kõver,(vist ka) kolvid ja peale seda veel mootor puru täis.

B) Kui suurt kahju üldse võib keti purunemine teha kui ta 130km tunnise kiirusega katkeb?

C) Kas võib peale panna ka väiksema kolvi diam 80 endal 84mm mootori?

D) Kas saab ümber tõsta nukk võlli muunduri (pidi selline jubin seal olema) sest turul on hetkel saadaval mootor aga ilnma selle muundurita.

E) Ja mida soovitate üldse teha? mootor ja terve auto oli korralikult hooltatud mahlad,õlid igasugu liikuvad ja muid osi sai korralikult vahetatud .Üldiselt Sai auto eeest ilusti hoolt kantud.

Kui tihti üldse sellised asjad juhtuvad? ons see normaalne et kett puruneb?

Vastusega ja igasugu nõuande eest siirad tänud,asjaga on jube KIIRE.
kurvii
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 16.09.2005 15:09 02
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas kurvii »

Autoks siis 252i 93a autom. 141kw.
Kasutaja avatar
Holari
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 23:24 43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Holari »

Nujah, minu 520il hakkas ilusti see asi klobisema ja sai seda ennetatud......
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
KappOtt
Huviline
Postitusi: 128
Liitunud: 11.08.2005 12:04 44
Asukoht: Pealinn

Postitus Postitas KappOtt »

kurvii kirjutas:Autoks siis 252i 93a ....
Tegu siis ilmselt ikkagi 525-ga :D

A)Kahjude suurus selgub mootori "lahkamisel". Mis ,ja kui kui palju kannatada saanud,ei ole kahjuks niimoodi väliselt võimalik öelda. Sinu poolt toodud loetelu on vaid oletus. Kahjude suurus võib olla väiksem,aga täpselt sama suur võimalus,et ka suurem.
Pakun,et ilmselt tuleb mootori vahetus odavam,aga ega Sa täpselt tea,millises seisus see doonormootorgi on.

B)Tähtsam,kui auto sõidukiirus, on hoopis mis mootori pööretel see juhtus.

C)Sama mootori puhul,küll mitte.

E) Kui mootor ja auto oli seniks väga korralik,ning plaan sama autoga veel end pikema ajaliselt siduda,siis parem teha korralik mootori remont. Endal pärast kindlam tunne.
kurvii
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 16.09.2005 15:09 02
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas kurvii »

Kuskilt lammutusest öeldi et kett ei saa nii palju kahju tekitada,ehk siis niipalju et klapid ja plokikaas.Et igaljuhul paranda olemasolev mootor ära.
Pöörded olid kuskil 3-3,5tuhhi peal ja kas selliste pöörete juures saavad üldse kolvid viga? Et mis asjad oleks siis need mis kindlalt peeti lähevad?
Ja mida tähendab et mõlemas silindris(kahes)survet pole?????
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Usun, et klapid on kindlasti peas, kolvid võivad samuti viga saada, kaan võib terve olla, kuid samas võis ka kaane ära lõhkuda, hullemal juhul on ka mõni klapiseen ära murdunud ja kahjustanud ka silindriseina.
Üldiselt ei tea sa enne midagi, kui oled mootori lahti tirinud ja reaalselt vigasi näinud.
Mercedes EQS 450+ 2022
kurvii
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 16.09.2005 15:09 02
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas kurvii »

Kumb variant oleks siis kasulikum???? kas mootori vahetus või kap remont???????
kurvii
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 16.09.2005 15:09 02
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas kurvii »

Äkki ütleb keegi mis täpselt jutub(või peaks juhtuma)kui kett lendab????
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8453
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

No kui just väga huvitab:
http://people.freenet.de/Herbie01/html/kettenriss.html
See, et piltidel on M60 ja mitte M50 ei ole väga oluline.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
TanelE34
Klubiliige
Postitusi: 913
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas TanelE34 »

kunagisel 525 lendas samuti (2 käiguga kiirendades)
Ühes soliidses remonditöökojas võeti pea maha ja sain remondipakkumise 21K EEKile. Lasin siis hoopis Tartus ühel mehel kõik korda teha, maksma läks 3x vähem ehk 7K EEK
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW
truumu

Postitus Postitas truumu »

Kuskilt lammutusest öeldi
:lol: :lol: :lol:
xTc-b
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 15.08.2006 08:39 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xTc-b »

kurvii kirjutas:Äkki ütleb keegi mis täpselt jutub(või peaks juhtuma)kui kett lendab????
oleks näiteks mina selgeltnägija siis istuksin tooliga oma töökoja väravas ja paneks autedele diagnoose...

minuarust pea mahavõtt ei ole nii rikas töö. lase kuskil pea maha võtta ja kõik saaab selgeks.
Alguses nad karjuvad, pärast ära harjuvad...
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2639
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Pea mahavõtmisega näed ära mis on toimunud kolvide ja klappidega!
Ühesõnaga kui taha teada palju see pull maksab siis tuleb mootor maha võtta ja pulkadeks ning siis saad teada mida vahetada.

Lammarist mootori ostmine on ka kahe otsaga asi, esiteks paned peale võibolla kestab nac võibolla päris kaua, teiseks kap. remonitud mootor on ikka mootor mis kestab.

kolmas variant on muidugi ka ostad mootori ja paned peale ning müüki.

Mina soovitan sul ikkagi kap. remont teha!

Keegi ei oska sulle öelda mis juhtus mootoris enne kui pole laiali võetud ;)
Vasta