Auru tuleb kui vanaaja veduril. Kapotialla kaedes ei tähelda mujalt leket kui paisupaagi korgist. Ootasin pool tunnikest, pumpasin lõdvikuid, sõitsin 1km, temp hakkab punasele ronima. Ülemine lõdvik punnis kui kummipall, salongist kaob soe ära, alumine radikalõdvik külm, paisupaaki eriti midagi ei tule kui voolikuid pigistada. Jahutusvedelikku läks peale vast ca liiter.
Eellugu on selline.
Kusagilt tilkus jahutusvedelikku, juhipoolt. Tühikäigul oli kuulda ebamäärast imelikku heli, nagu mingi lõtk kusagil mootori juures. Peale tänast, kahtlustan esmalt veepumpa, siis termostaati. Edasi enam kahtlustada ei taha

Kas see, et mul masinal jõud ära kadus, on miski BMW elektroonika mis kuuma motot piinata ei lase, või oli siis midagi väga pees juba?