Touring katuseluukidega jama
Touring katuseluukidega jama
Sai siin ostetud BMW Touring millel 2 katuse luuki,kuid kumbki ei avane!!Nupust vajutades mootor nagu undab luugis aga ei avane,et milles võiks probleem olla!
Miks raske?red48 kirjutas:Hammasrattad äkki ? Mul endal sama jama el-rulooga tagumisel aknal. Hetkel otsin seda hammasratta süsteemi. Kuid suht raske
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=118674#118674
Mina sain uue e34.de foorumist, maksis 25 pluss postikulu ja asi toimib!
PS võib ka vanal rattal uue sektori ette keerata.
http://evansweb.info/article.php?story= ... 8235231115
http://www.csparks.com/bmw/SunScreen/index.xml
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
.
Ex pean siis selle mootori sealt seest kuidagi välja urgitsema ja lähemalt asja vaatama.Täna korrax vaatasin mis ta seal sees pool endast kujutab aga sinna maale se jägigi nii te asja uuesti ette võtma!
Suvex tahaks ikka luugi käima saada!!Kuhu poole või kuidas see tagumine luuk liigub pole enne sellist süsteemi näind nagu 2 luuki!
Suvex tahaks ikka luugi käima saada!!Kuhu poole või kuidas see tagumine luuk liigub pole enne sellist süsteemi näind nagu 2 luuki!

Neid oled vaanud?
http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... n_roof.pdf
http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... unroof.htm
http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... n_roof.pdf
http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... unroof.htm
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
,
Suht hea materjal ex ma ürita ned joonised oma peakeses läbi mõelda ja selle luugi lahti kiskuma!peaks nädalavahetusel selle pika ette võtmise ette siis võtma loodame et siis väga hullu ja keerulist seal ei ole,ex kui hätta jään küsin targematelt abi 

OOt, åra nuud lohkuma hakka nii ruttu, see suht jam akåtte saada;)
Mul oli taolina jama,aga esimene luuk liikus natuke, sai siis nata lohutud, osutus keeruliseks ja panin kokku tagasi ja tuhnisin siin foorumis tiba ja leidsin, et(sorry, enam ei leidnud), et kui aku on maas olnud, siis elktroonika sassis ja tuleb hoid luugi nuppu alla 5sek, tegingi nii, esimesest viiest jåi våheks, hoidsin kumme veel, ja hakkas toimima:)
Ei tea kes seda tarkust jagas, aga aitåhh talle;)
Mul oli taolina jama,aga esimene luuk liikus natuke, sai siis nata lohutud, osutus keeruliseks ja panin kokku tagasi ja tuhnisin siin foorumis tiba ja leidsin, et(sorry, enam ei leidnud), et kui aku on maas olnud, siis elktroonika sassis ja tuleb hoid luugi nuppu alla 5sek, tegingi nii, esimesest viiest jåi våheks, hoidsin kumme veel, ja hakkas toimima:)
Ei tea kes seda tarkust jagas, aga aitåhh talle;)
.
Loodame et see tarkuse tera ka minu masina peal toimib.Arvan isegi et aku on maas old,kuna ostsin ta platsilt ja siis oli ka makk mis nõudis kooodi!Et siis homme katsetan kas see tarkuse terak a minu masinapeal korda läheb väga loodan küll!
Aga igaljuhul tänud soovituse eest
Aga igaljuhul tänud soovituse eest

- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
seda nuppu peab sulgemis asendis hoidma ~20sek. kui aku on maha käinud
endalgi oli eelmine aasta sellinne müstika
see on kirjas ka vähemalt ühest priitv8 poolt antud linkidest olevas manuaalis. ja selle ametlik nimetus oli vist initialization
endalgi oli eelmine aasta sellinne müstika

see on kirjas ka vähemalt ühest priitv8 poolt antud linkidest olevas manuaalis. ja selle ametlik nimetus oli vist initialization

'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
.
T2na hommiku korra proovisin,see 10 seki all hoidmise v2rk ei toimind!!
Aga milline see sulgemis asend on,kas siis kui ette poole hoida seda nupppu
Aga milline see sulgemis asend on,kas siis kui ette poole hoida seda nupppu

.
Sai ära proovitud aga ei mitte midagi.Vaatasin sinna kaane alla ka kus lüliti,uurisin neid juhtmeid seal aga ei hakand rohkem lahti kiskuma aga silma jäi üks juhe kahe auguga,aga sellele teist poolt ei leid et äkki selles viga.
.
Ega vist muud ei jää üle jah!
Äkki keegi teab mõnda spetsalisti kes sellega tegelex?
Äkki keegi teab mõnda spetsalisti kes sellega tegelex?
Sama viga endal..kes aitaks? tegin lahti ja vaatasin et need traadid mille sees hammakad käivad on niii mustust täis, selline tunne nagu mootor ei jõua neid liigutada!
Kuidas käib sisemine katuseluugi kate ära?
Kuidas käib sisemine katuseluugi kate ära?
Minevik: E34 525 125kw 89a; E36 318 85kw 91a; E34 520 110kw 93a touring, E34 530 V8 160kw 93a, Nissan Primera 06a, Mazda 6 2,0 08a, Audi 80 Cabrio 95a, Audi V8 92A, Lincoln Navigator 5,4l 04a, E65 730 02a, E60 545 05a
niiuurisin seda asja siis...ütleme siis nii kuidas krt käib see kate maha...ei saa midagi teha ega sotti...
vahepeal töötab yje mootor siis teine ja eriti ei liigu nad kuhugile....nüüd luuk tuli lahti ja jäigi lahti
kui vihma tuleb siis on garaasi laks kui kodus õnnestub olla
yhesõnaga,poisid kes seda teinud palun aidake natukene mul aru saadamis systeem ja värk seal on et saaks kuhugilegi poole liikuda..
yks asi veel...tundub nagu mootor ei jõuaks seda liigutada..kas võib nende trosside vahel olla mustus mis ei lase neid liikuma või on midagi muud?
yhesõnaga väga hädas sellega!
vahepeal töötab yje mootor siis teine ja eriti ei liigu nad kuhugile....nüüd luuk tuli lahti ja jäigi lahti
kui vihma tuleb siis on garaasi laks kui kodus õnnestub olla
yhesõnaga,poisid kes seda teinud palun aidake natukene mul aru saadamis systeem ja värk seal on et saaks kuhugilegi poole liikuda..
yks asi veel...tundub nagu mootor ei jõuaks seda liigutada..kas võib nende trosside vahel olla mustus mis ei lase neid liikuma või on midagi muud?
yhesõnaga väga hädas sellega!
Minevik: E34 525 125kw 89a; E36 318 85kw 91a; E34 520 110kw 93a touring, E34 530 V8 160kw 93a, Nissan Primera 06a, Mazda 6 2,0 08a, Audi 80 Cabrio 95a, Audi V8 92A, Lincoln Navigator 5,4l 04a, E65 730 02a, E60 545 05a