CO2 metsas
CO2 metsas
nn. "spetsialistid" käisid mootori kallal ja keerasid co2 peeti.
keerasid seda pingutus kruvi mis on õhulugeja juures ja kogu moos
auto näitab et võtab ca. 20l/100'le aga näitab 10l/100'le.
äkki teab mitu ringi seda kruvi välja tuleb keerata kui ta alguses on et saaks normaalseks tagasi enam vähem...
keerasid seda pingutus kruvi mis on õhulugeja juures ja kogu moos
auto näitab et võtab ca. 20l/100'le aga näitab 10l/100'le.
äkki teab mitu ringi seda kruvi välja tuleb keerata kui ta alguses on et saaks normaalseks tagasi enam vähem...
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
Ja seda lastakse läbi tühikäigumootori

eestlane kirjutas:niinii, nüüd puhta jama, tühikäigumootor vist täitsa metsas nüüd...
nimelt kui auto käima panna ja pöörded ise üleval ei hoia siis sureb välja :S
ka sõidu ajal peab pöörded üleval hoidma
tühikäigumootor läks metsa siis kui auto sai kaks laksu vastu põja, kuid tühikäigumootor on ju mootori peal... nii et äkki mingi muu jama?
niinii, kruvi täitsa kinni keeratud 
bensiin ei saa praktiliselt hapniku enam või mis? ja sellest tekib ka suur heitgaasi eraldumine mootorist?
ja kas see võib põhjustada sellist asja et auto käima panna, natuke aega käib hakkab välja surema, isegi kui gaasi vajutada ja siis umbes 5minuti pärast läheb alles uuesti käima, et nagi vahepeal ei taha käivituda

bensiin ei saa praktiliselt hapniku enam või mis? ja sellest tekib ka suur heitgaasi eraldumine mootorist?
ja kas see võib põhjustada sellist asja et auto käima panna, natuke aega käib hakkab välja surema, isegi kui gaasi vajutada ja siis umbes 5minuti pärast läheb alles uuesti käima, et nagi vahepeal ei taha käivituda
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
e34 540
CO tühikäigul 0,933 ja kõrgematel pööretel 1,077
CH vastavalt 152 ja 155
lamda 1,008 ja 1,077
Põhjaalt paistab, et keegi meistrimees on ühelt poole katalüsaatori asemele toru pannud lihtsalt
1. Kas saab CO paika ilma katita?
2. Kas on mõtet mingit universaal kati sinna aretada?
3. Kui panna orig. kat tagasi kas siis CO'd peab ikka veel eraldi regullima?
Kuhu tartus peale UM veel minna üldse CO probleemidega?
Siiani on kõik omatud bmw'd olnud väga madala CO näitajaga ja pole kogemust selliste remondi kohtade osas.
CO tühikäigul 0,933 ja kõrgematel pööretel 1,077
CH vastavalt 152 ja 155
lamda 1,008 ja 1,077
Põhjaalt paistab, et keegi meistrimees on ühelt poole katalüsaatori asemele toru pannud lihtsalt

1. Kas saab CO paika ilma katita?
2. Kas on mõtet mingit universaal kati sinna aretada?
3. Kui panna orig. kat tagasi kas siis CO'd peab ikka veel eraldi regullima?
Kuhu tartus peale UM veel minna üldse CO probleemidega?
Siiani on kõik omatud bmw'd olnud väga madala CO näitajaga ja pole kogemust selliste remondi kohtade osas.
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
Nu kirjutas:e34 540
CO tühikäigul 0,933 ja kõrgematel pööretel 1,077
CH vastavalt 152 ja 155
lamda 1,008 ja 1,077
Põhjaalt paistab, et keegi meistrimees on ühelt poole katalüsaatori asemele toru pannud lihtsalt![]()
1. Kas saab CO paika ilma katita?
2. Kas on mõtet mingit universaal kati sinna aretada?
3. Kui panna orig. kat tagasi kas siis CO'd peab ikka veel eraldi regullima?
Kuhu tartus peale UM veel minna üldse CO probleemidega?
Siiani on kõik omatud bmw'd olnud väga madala CO näitajaga ja pole kogemust selliste remondi kohtade osas.
1. Ei saa
2. Mõte on alati, originaal on siiski parem(isegi kasutatud)
3. Võibolla ei pea, kui "spetsid" kallal pole käinud, kuid kontrollida võiks siiski
eestlane kirjutas:niinii, kruvi täitsa kinni keeratud
bensiin ei saa praktiliselt hapniku enam või mis? ja sellest tekib ka suur heitgaasi eraldumine mootorist?
ja kas see võib põhjustada sellist asja et auto käima panna, natuke aega käib hakkab välja surema, isegi kui gaasi vajutada ja siis umbes 5minuti pärast läheb alles uuesti käima, et nagi vahepeal ei taha käivituda
Segu ülirikas
Sinu kirjeldatud sümptomid sobivad kokku(tambib küünlad täis)