Tere,
Nimelt BMW 525d 130kw ei rakendu turbo kiirendamisel täielikult või rakendub minimaalsel määral, alates 2000rpm kiirendamisel on mootoris ebaühtlus.
Autost - paigaldatud 3.0d 160kw pihustid (3.0 pihustikaart sisestatud, 5tk äsja vahetatud), peal 4 kuud tagasi taastatud 3.0d 160kw turbo.
Tehtud ettevõttes CTS tuning Stage I chip, EGR off, DPF off. Seal mõõtes küsis auto sõites 1.4bar, kuid turbo andis 0.4. Olen proovinud veel lisaks 2-te turbot, tulemus sama.
Olen lasknud samas ettevõttes peale panna 5 erinevat chipi, samuti originaaliga käitus auto samamoodi.
Vahetatud eelnevalt mainitud 5 pihustit, turbo (3 korda), proovitud teist õhulugejat, uued turbolõdvikud.
NB! Kohapeal gaasitades töötab auto laitmatult!
Pädevad diagnostikud on autot nüüdseks kokku 6 korda kontrollinud, arvuti vigu ei näita.
Kas kellelgi on veel soovitusi mida vaadata, vahetada, kontrollida? Soovin autot korda saada.
Kas viga võib olla defektses intercooleris, mis on umbe läinud ajaga?
BMW 525d e61 2005a turbo probleem
-
- Huviline
- Postitusi: 2
- Liitunud: 20.06.2021 04:35 55
Re: BMW 525d e61 2005a turbo probleem
Intercooleri kontroll võtab muude asjadega võrreldes nii vähe aega, eriti kui turbolõdvikuid ka juba vahetatud on - see oleks mõistlik antud tegevuse käigus nagunii ära pesta.
VNT mapid on ka 3.0d turboga vastavusse viidud?
VNT mapid on ka 3.0d turboga vastavusse viidud?
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1706
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: BMW 525d e61 2005a turbo probleem
Korralik logi annaks hea ülevaate. Samanoodi nagu ka Martin ütles tuleb turbo kaardid vastavusse viia.
Re: BMW 525d e61 2005a turbo probleem
Mina ilmselt teeks suht madala requesti ~ 1 bari peale ja paneks SVBL ka madalaks ja tõstaks niikaua VNT mappe kuni turbo normaalselt käituma hakkab ning antud kogemuse põhjal siis lõpetaks pärast softi nii nagu kliendil soov on.
3.0d pihustid koos stock durationiga 2.5 peal kõlab ka muidugi “huvitavalt”, reaalsuses nõuab see julmalt kalkuleerimist ja logimist, et SOI ja Durationi najal EOI paika saada.
3.0d pihustid koos stock durationiga 2.5 peal kõlab ka muidugi “huvitavalt”, reaalsuses nõuab see julmalt kalkuleerimist ja logimist, et SOI ja Durationi najal EOI paika saada.
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: BMW 525d e61 2005a turbo probleem
Teemataja võiks omale rõhuandurite tööpõhimõtted selgeks teha. Tavaline auto rõhuandur näitab atmosfäärirõhul juba 1 bar. Kui tahta turbost ülerõhku 1 bar, tuleb tagada, et andur näitaks 2 bar, see rõhk turbost tellidagi jne.
Kõik on õige, kui mõõtsid atmosfääri suhtes.Seal mõõtes küsis auto sõites 1.4bar, kuid turbo andis 0.4
Kui asjapulkadel puuduvad ajud, siis on asi finito.