Hei.
Küsimus oleks chipi vendadele rohkem, nimelt autoks on 523i ja 150kw, ehk siis N53B30.
Neid mootoreid on 150, 160, 190 ja 200kw.
Et 200kw peale saada peaks tõenäoliselt sisselaske ja summuti ära vahetama ja ECU kallal käima.
Palju aga sellelt välja punnitaks lihtsalt ECU kallal käies, niiet midagi ei vahetaks ja midagi ei kannataks selle all?
F10 523i ECU
-
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 05.02.2008 13:00 53
- Peamine sõiduk: BMW F07
- Asukoht: Tallinn
Re: F10 523i ECU
Tere. Chip.ee pakub nõnda:Fortube kirjutas:Hei.
Küsimus oleks chipi vendadele rohkem, nimelt autoks on 523i ja 150kw, ehk siis N53B30.
Neid mootoreid on 150, 160, 190 ja 200kw.
Et 200kw peale saada peaks tõenäoliselt sisselaske ja summuti ära vahetama ja ECU kallal käima.
Palju aga sellelt välja punnitaks lihtsalt ECU kallal käies, niiet midagi ei vahetaks ja midagi ei kannataks selle all?
BMW 5 seeria VI & M5 [F07, F10, F11 & F18]
3.0L 150kW / 204HP 270Nm 2010 - 2011 R6 24V N53B30
STAGE 1 CHIP-TUNING Enne Pärast Võimsuse kasv
Võimsus (kw) 150 kW 162 kW +12 kW
Võimsus (hp) 204 Hp 220 Hp +16 Hp
Pöördemoment (nm) 270 Nm 295 Nm +25 Nm
1.500 rpm 1.500 rpm -
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F10 523i ECU
Lõppkiirust tahad kasvatada või milleks? Üle 150kW ja ilma neliveota on väga halb mõte (loe: rumalus).