kaupo.k kirjutas:Kastis vigu ja läbilibisemist ei olnud ja õli läks lihtsal vahetusse. Sellepärast sinna tulingi

Samas kui mingite tihendite tüüpviga,siis tahaks need ikka ära vahetada...win C141093.
Antud tihendite vea puhul ei alustata KINDLASTI õlivahetusest, vaidöeldakse kliendile, et viga on tõsisem. Niisama õlivahetuse käigus neid ei vahetata, see oleks sama kui mootori õlivahetuse käigus vahetatakse igaks juhuks väntvõlli huultihend.
Kasutaja Rustisan auto puhul oli tegemist ilmselt (pole veel arve numbrit saanud) käigukasti pistikuga, mis asub käigukasti tagumises otsas. Õlivahetuse käigus seda ei puudutata. ZF ja BMW ei näe ette, et seda tihendit peaks õlivahetuse jooksul vahetama. Kui mehhatroonika plokk võetakse maha, siis küll.
Käigukasti tootja ZFil on remondijuhendites nõue - staatilised tihendid vahetatakse välja siis, kui need lahti võetakse. Dünaamilised alati kui selleks on võimalus. See kehtib siis käigukasti remondi puhul. See tähendab, et kui turbiin näiteks välja vahetatakse, siis läheb ka õlipumba huultihend vahetusse. Antud sõidukil ilmselt hakkas uue õliga hiljem käigukasti pistik lekkima, kuid see ei olnud seotud halbade töövõtetega. Ma tean, et selliste juhtumite vältimiseks oleme hakanud kõigil 6HP kastidel käigukasti pistikuid vahetama. Statistiliselt teeme ilmselt enamus klientidele liiga (pistik on ju korras), aga et vältida ühte tilka tõrva meetünnis oleme seda praktiseerinud.