Mure E39, steptronic, 97a
Mure E39, steptronic, 97a
Tere.
Ei vaheta D-ga sõites 4 -> 5 peale. Käsitsi vahetab. Alla vahetab, kõike muud teeb ilusti, kuid 5-ndat ei taha lülitada. Jääb mnt-l 4ndale ca 2500-3000 pöördega sõitma kui käsitsi ei lülita.
Diagnostika tehtud. Vigu pole. Tehti ka reset kastile. Ei aidanud.
Käisin teeninduses õlitaset kontrollimas. Õli kontroll punn oli räigelt kinni roostetanud hülsi sisse, et rooste takistas poldi välja keeramist-sai puhastatud ja lõpuks kuidagi lahti keeratud. Lisati ca 250ml ATF-3 ennem kui normi jõudis(kasti õli temp 35C, töötava mootoriga). Peale 250ml lisamist hakkas kenasti üleliigne välja voolama, kuid see mis sealt voolas, meenutas nagu rohkem vana golf 2 diiselmootori õli-väga ropp.
Õli taseme õigeks viimisest polnud kasu(ei vaheta ikka 5-käiku)
Ilmselt tuleks teha dünaamiline õlivahetus, sest võimalik, et keegi pole kunagi seda teinudki, või siis 10a tagasi.
Kuid-kui tõenäoline on see, et kast taas ellu ärkab ja kenasti toimetama hakkab?
Kas võib olla ka kurvem juhus, et kastil juba niivõrd suur kulumine, et ei hakkagi õigesti käike lüitama? Peab kasti vahetamisele mõtlema?
Tänan tähelepanu eest!
Ei vaheta D-ga sõites 4 -> 5 peale. Käsitsi vahetab. Alla vahetab, kõike muud teeb ilusti, kuid 5-ndat ei taha lülitada. Jääb mnt-l 4ndale ca 2500-3000 pöördega sõitma kui käsitsi ei lülita.
Diagnostika tehtud. Vigu pole. Tehti ka reset kastile. Ei aidanud.
Käisin teeninduses õlitaset kontrollimas. Õli kontroll punn oli räigelt kinni roostetanud hülsi sisse, et rooste takistas poldi välja keeramist-sai puhastatud ja lõpuks kuidagi lahti keeratud. Lisati ca 250ml ATF-3 ennem kui normi jõudis(kasti õli temp 35C, töötava mootoriga). Peale 250ml lisamist hakkas kenasti üleliigne välja voolama, kuid see mis sealt voolas, meenutas nagu rohkem vana golf 2 diiselmootori õli-väga ropp.
Õli taseme õigeks viimisest polnud kasu(ei vaheta ikka 5-käiku)
Ilmselt tuleks teha dünaamiline õlivahetus, sest võimalik, et keegi pole kunagi seda teinudki, või siis 10a tagasi.
Kuid-kui tõenäoline on see, et kast taas ellu ärkab ja kenasti toimetama hakkab?
Kas võib olla ka kurvem juhus, et kastil juba niivõrd suur kulumine, et ei hakkagi õigesti käike lüitama? Peab kasti vahetamisele mõtlema?
Tänan tähelepanu eest!
Re: Mure E39, steptronic, 97a
ooDDoo kirjutas:abs ei jama?
Kusjuures jamab küll

Auklikul teel sõites viskab abs-i põlema(stab.kontr.ka muidugi). Samas kustub iseenesest sõites.
Kui diagnostis käisin, siis mainiti ka et on olnud abs veakood sees. Kustutati, kuid on korra-kaks uuesti lumunud ja siis sõites ära kadunud abs märguande tuli.

Re: Mure E39, steptronic, 97a
kui loeb mingit ratast sitemini ,siis kast on kurviresiimis ja ei vaheta käiku üles.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Mure E39, steptronic, 97a
Kuid sel hetkel, kui abs ei põle, ei toimi käiguvahetus ikka nagu ennem rääkisin. Ja abs veakoodide kustutamist mälust ja peale kasti resetti peaks ju siis korras olema. Kuid muutusteta.
Re: Mure E39, steptronic, 97a
Reset ja veakoodide kustutamine ei aita.
Ja tuled ei pea põlema et auto arvaks kurvisõitu piisab kuo ratast loeb 1-2 km aeglasemalt
Ja tuled ei pea põlema et auto arvaks kurvisõitu piisab kuo ratast loeb 1-2 km aeglasemalt
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Mure E39, steptronic, 97a
Mida teha soovitad?ooDDoo kirjutas:Reset ja veakoodide kustutamine ei aita.
Ja tuled ei pea põlema et auto arvaks kurvisõitu piisab kuo ratast loeb 1-2 km aeglasemalt
Re: Mure E39, steptronic, 97a
??????????? laager? Kuidas see siia puutub ja millise ratta oma?ooDDoo kirjutas:Vaheta rattalaager ära
Oot!
Räägi, kas seda anomaaliat võib põhjustada ka vale suurusega velg/rehv?
Nimelt hiljuti läks mul rehv pauguga puruks löökaugus....kui õigesti mäletan, siis peale seda vist see jama käiguga võiski hakata.
Panin alla varuratta(pühade aeg oli ja rehvivahetused kinni).
All orig.bmw veljed ja 225/55/16 mõõtudega. Katki läks esimene parem rehv. Selle siis asendasin varurattaga, kui ei eksi oli plekkvelg 15" ja 205/55 mõõduga rehv. Plaanis oli lähipäevil õige asi tagasi panna.
Vahetan siis ratta ära, ehk muutub miskit?
- Skalp
- Huviline
- Postitusi: 189
- Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
- Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
- Asukoht: Halinga vald
- Kontakt:
Re: Mure E39, steptronic, 97a
Niipalju selgituseks, et rattalaagril on magnetriba, mille pealt ABS andur loeb ratta kiirust. Kui laager/riba on vigane, loeb andur teistest ratastest erinevat kiirust ja auto arvabki, et sõidab kurvis.vip001 kirjutas:??????????? laager? Kuidas see siia puutub ja millise ratta oma?ooDDoo kirjutas:Vaheta rattalaager ära
Aga antud juhul on tõesti tõenäoliselt tegu teistest erinevas rehvis.
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
Re: Mure E39, steptronic, 97a
põrguvärk-nii oligi
remontisin velje ja lasin alla panna. Kõik korras-vahetab käike nagu peab ja ehk ei viksa abs-i enam põlema lambistseda näen edaspidi).
20a vana auto ja selline asi mõjub lisaks abs andurile ka käigukastile....
Igatahes korras hetkel-Tänud

remontisin velje ja lasin alla panna. Kõik korras-vahetab käike nagu peab ja ehk ei viksa abs-i enam põlema lambistseda näen edaspidi).
20a vana auto ja selline asi mõjub lisaks abs andurile ka käigukastile....

Igatahes korras hetkel-Tänud

Re: Mure E39, steptronic, 97a
Lase siis kastiõli ka ikka ära vahetada kui nii pikalt seda tehtud pole.
Re: Mure E39, steptronic, 97a
Seda kindlastiAcer10 kirjutas:Lase siis kastiõli ka ikka ära vahetada kui nii pikalt seda tehtud pole.
