Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Lugu selline,et hommikul läks airbagi ja turvavöö tuli põlema aga ei oska kusagilt viga otsida.sama viga oli ka varem aga siis sai esinduses käidud ja seal puhastati mingi aku klemm ära ja lasti vea kood maha ja asi vask,kuid see kestis 3 kuud ja uuesti sama jama.
Esinduses öeldi,et aku klemmil mingi jama aga seda jama esinduses korda ei tehtud lihtsalt lasti viga maha ja võeti 40 euri.Igakord 40 euri maksta siis läheb maru kalliks see asi ... igatahes kes teab kuidas seda viga eemaldada??
Sa ostsid teenust (remonditeenust). Remonditeenus ei kestnud nii, nagu seadus nõuab.
Pöördu tagasi ja nõua, et nad oma töö korralikult ära teeksid. Kui nad 3 korda ei suuda
asja ära parandada, siis tagane remonditeenuse lepingust ja võta raha tagasi.
Mis esindusest jutt käib?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
rax632 kirjutas:igatahes kes teab kuidas seda viga eemaldada??
Sinu jutust ju ei selgu konkreetne viga. Kui sa oskaks veakoodi öelda, siis võib-olla oskaks keegi soovitada midagi. Kas siis akujuhtme püropadrun?
Kas sa käisid nüüd uuesti esinduses või lihtsalt eeldad, et on sama viga jälle? Viimasel juhul võib ju mingi muu viga olla üldse.
See on ju ainult info, mida auto juhile kuvab. Tegelik veakood tuleb ikka arvutiga välja lugeda. Kuna neid võimalikke veakoode on rohkem kui üks, siis ei saa automaatselt eeldada, et täpselt sama komponent jälle jamab (sa ei vastanud kas oled uuesti arvuti taga käinud). Samuti ei saa eeldada, et viid 40EUR esindusse ja järgmised 10 aastat on auto korras.
Võimalik, et esimene kord tehaksegi ainult reset ja järgmine kord hakatakse põhjalikumalt uurima/remontima, eks seal esinduses on omad juhendid tegutsemiseks.
Ega ei olegi vaja öelda, sest keegi sellest midagi targemaks ei saa. Igaüks peab ikka ise oma autoga arvuti taha minema, sest Airbag-i süsteemis on rohkem kui üks komponent ja see mis ühel viga annab, ei pruugi teisel anda. Aga sellised lasteaia postitused on ikka alati toredad, et "auto korras, teema lukku" jne..
Sinu teema püstitus sellisel viisil on lihtsalt vale, kui eeldad automaatselt, et jälle on täpselt sama viga ja põhimõtteliselt laimad esindust. Sest tegelikult sa vist polnud uuesti arvuti taga käinud, vähemalt selline mulje jäi. Antud juhul sul lihtsalt vedas, et oligi sama viga, vabalt oleks võinud mingi muu vidin jamada.
Esiteks ei laima ma siin kedagi,
teiseks sai arvuti taha pandud ja näitas viga(ei mäleta vea koodi) siis hakkasime aku juurest juhtmeid üle kontrollima ja hiljem proovisime arvutit ja viga oli kustund,oletan et võis olla see püropadruni pistik.
Pürolaeng terminaliga on aku + klemmi küljes. Kindlasti arvutiga enne kontrollida, kui seal midagi pimesi lahti ühendama asuda või näppida. See padja tuli ei kustu ise, kui ühendus on taastatud ja vaja arvutiga üle käia.
Ma olen siia mitu korda kirjutanud, et ei saa automaatselt sama viga eeldada, tuleb arvuti taha minna. See on Airbag-i tuli, mitte akujuhtme püropadruni tuli.
Kõlab nagu kõrvalistuja toolisensor on taburet. Auto info kohaselt ei ole toolilt tagumik õhku tõusnud ja teatab, et kõrvalistuja pangu turvavöö kinni.
Juhtmestik korrastada/ ühendused staatiliseks muuta või siis uus sensormatt. Vaesed, kelle "elu vähem maksab", lasevad selle välja kodeerida või topivad sinna emulaatori. Viisakas on siis muidugi ka autosse hoiatustekst paigaldada, et turvavarustus ei ole kooskõlas tehaselahendusega.
Läbi nämmutatud siin foorumis ja mujal. Sama naiivne jutt nagu plikale kõrva sosistada, et süütust võttes ei jää rasedaks. Vaesus on see, mis paneb inimesi seda välja kodeerima ja emulaatoreid lisama. Totter on rääkida patjade avanemisest, kui toolil istuja asend on määramatuses turvavöö pürolaengu rakenduste ebakindluses.
Kannatab ära märkida, et japside padjatootja Takata on viimastel aastatel kutsunud usas tagasi 24 miljonit sõidukit ja see aasta kutsutakse tagasi üle maailma mitte vähem. Padja avanemise jaoks on oluline, millal see avaneb ja kuidas. BMW ei kasuta Takata patju aga natuke BMW-d kodeerimiste ja emuleerimistega sukkida ja "preservatiivi" efektiivsus on kadunud. Kui 'Vene Ruletti' armastate siis pange nagu maitse lükkab ja tõmbab.
Jutt on küll ilus ja erinevaid metafoore täis.Sobiks hästi kuhugi ilukirjandusteosesse. Kuid ei leidnud põhjendust miks pole sobilik sensormatti välja kodeerida?
Ainuke vastu argument on see ,et kui oled üksi ja näiteks metseale otsa paned või puusse või kuhu iganes, siis kõrvalistuja bag jääb terveks. See tavaliset lõhub ka klaasi ja osadel juhtudel lõhub ka armatuurlaua.