'98 e39 520i probleemid
'98 e39 520i probleemid
Tervist,
olen küllaltki võhik BMW-de alal, seega loodan, et saate aidata.
Nimelt kuna mu autol on aku suhteliselt kehva(saab vahetatud üsna pea), siis oli vaja siin suuremate külmadega vähe abi käivitamisel. Naabrimees andis täkku ja asi tiksus nagu vanasti. Enne seda oli auto seisnud 2 päeva ning enne seda oli nädala jagu ainult lühikesi otsi teinud. Olgu veel lisatud, et enne käivitamist kontrollisin vedelikke ning midagi tahket ma ei täheldanud.
Siis aga panin tähele, et seistes muutub jahutusvedeliku temp. väga kõrgeks. Seieri kisub vägisi punasese esimesse veerandisse ja ei lange ennem, kui sõitma hakata. Kui pöörded üle 1000 lähevad, siis hakkab madalamaks tõmbama. Esimesed 15 minutit temperatuur iga foori taga tõusis punasesse ja langes sõitma hakkamisel tagasi enam vähem kella 12 peale. Peale natukest sõitmist temperatuur enam ei kõikunud ja oli ilusasti stabiilselt kella 12 prositsioonis. Probleem lahenes ca. 10 km jooksul.
Kas tegemist võib lihtalt olla ebakvaliteetse jahutusvedelikuga, mis äkki korralikumas külmas ei suuda korralikult oma ülesannet täita või peaks ma hakkama probleemi kusagilt sügavamalt otsima?
olen küllaltki võhik BMW-de alal, seega loodan, et saate aidata.
Nimelt kuna mu autol on aku suhteliselt kehva(saab vahetatud üsna pea), siis oli vaja siin suuremate külmadega vähe abi käivitamisel. Naabrimees andis täkku ja asi tiksus nagu vanasti. Enne seda oli auto seisnud 2 päeva ning enne seda oli nädala jagu ainult lühikesi otsi teinud. Olgu veel lisatud, et enne käivitamist kontrollisin vedelikke ning midagi tahket ma ei täheldanud.
Siis aga panin tähele, et seistes muutub jahutusvedeliku temp. väga kõrgeks. Seieri kisub vägisi punasese esimesse veerandisse ja ei lange ennem, kui sõitma hakata. Kui pöörded üle 1000 lähevad, siis hakkab madalamaks tõmbama. Esimesed 15 minutit temperatuur iga foori taga tõusis punasesse ja langes sõitma hakkamisel tagasi enam vähem kella 12 peale. Peale natukest sõitmist temperatuur enam ei kõikunud ja oli ilusasti stabiilselt kella 12 prositsioonis. Probleem lahenes ca. 10 km jooksul.
Kas tegemist võib lihtalt olla ebakvaliteetse jahutusvedelikuga, mis äkki korralikumas külmas ei suuda korralikult oma ülesannet täita või peaks ma hakkama probleemi kusagilt sügavamalt otsima?
Viimati muutis eerik911, 02.02.2016 16:12 31, muudetud 1 kord kokku.
Re: '98 e39 520i temp. probleem
võimalusi on mitmeid. kas veepumbal on mõned labad murdunud, viskosidur ei vea enam või õhk süsteemis.. elektriline ventikas vist ka ei tööta?
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: '98 e39 520i temp. probleem
viskosidur küpse 

524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: '98 e39 520i temp. probleem
Ventikas töötab.
Selge, eks siis peab viskosidurit kontrollima.
Selge, eks siis peab viskosidurit kontrollima.
Re: '98 e39 520i temp. probleem
Temp probleem sai lahenduse, aga nüüd on ajaga tekkinud uued probleemid/avastused ja mul pole õrna aimugi, millega ma võitlen. Ehk saate Teie aidata?
Kuna ma ise see hetk ei sõitnud, siis panen kirja minu tõlgenduse oma armsa naisukese loost. Parem kojamees otsustas, et ta enam ei viitsi ja läks vasakuga korra "risti". Kojamehed kiilusid kinni. Naine lasi selle peale tsüklil lõpetada(klaasipesu) ja tõmbas siis uuest kangi, käis raks ja kojamehed lahti. Parem kukkus oma kohta tagasi ja vasak töötas edasi.
Hilisemal vaatlusel panin tähele, et see korpus, mille sees on arvatavasti kojameeste mootor või hoovastik(või kondi mingi osa???), on tugevalt kahjustada saanud. Mõnus pragu jookseb keskkohast üles ja vasakule-paremale ning hämaramas ilmas näppides kukkus isegi tükke näppude vahele. See arvatavasti tekkis siis kas sellest, et kojameetega selline nali toimus või toimus see nali selle pärast.
Siit ka küsimus, millega on tegu?
Kas asendamine on suurem ettevõtmine?
Kas ma võin võtta suvalise e39 pealt selle ja asendada või vajab see kindlalt sellele mootorile jne mõeldud osa?
Pildid antud probleemist:


Kuna ma ise see hetk ei sõitnud, siis panen kirja minu tõlgenduse oma armsa naisukese loost. Parem kojamees otsustas, et ta enam ei viitsi ja läks vasakuga korra "risti". Kojamehed kiilusid kinni. Naine lasi selle peale tsüklil lõpetada(klaasipesu) ja tõmbas siis uuest kangi, käis raks ja kojamehed lahti. Parem kukkus oma kohta tagasi ja vasak töötas edasi.
Hilisemal vaatlusel panin tähele, et see korpus, mille sees on arvatavasti kojameeste mootor või hoovastik(või kondi mingi osa???), on tugevalt kahjustada saanud. Mõnus pragu jookseb keskkohast üles ja vasakule-paremale ning hämaramas ilmas näppides kukkus isegi tükke näppude vahele. See arvatavasti tekkis siis kas sellest, et kojameetega selline nali toimus või toimus see nali selle pärast.
Siit ka küsimus, millega on tegu?
Kas asendamine on suurem ettevõtmine?
Kas ma võin võtta suvalise e39 pealt selle ja asendada või vajab see kindlalt sellele mootorile jne mõeldud osa?
Pildid antud probleemist:


Re: '98 e39 520i probleemid
Just näd vahetusel võtsin enda E39 kojameeste hoovastiku mehhanismi maha. Kõigepealt tuleb eemaldada esiklaasi alumine plastkate. Seejärel salongifiltrite korpused ning edasi need õhutorud, mis salogi jooksevad. Siis peaks selle pragulise plastkaitse kätte saama. Kate käib lahti nelja plastrüübliga, keeratavad. BMW nimetab seda mootoriruumi keskmine kate. Detail nr. 2. http://price.bmwetk.info/parts-catalog/ ... 1718174739" onclick="window.open(this.href);return false;
Võid proovida ka ilma õhutorude eemaldamiseta, aga kuna mul nad juba jupp aega maas, siis eeldan hetkel, et neid ikkagi vaja maha võtta. Igatahes tööd seal palju mugavam teha.
Ma pakun, et sul lendas seal mehhanismis midagi laiali, nt. hoob pooleks või munakast väljas ja hoob lõi kattesse. Vaata, mis seal toimub kõigepealt. Sobima peaksid kõik BMW E39 katted.
Võid proovida ka ilma õhutorude eemaldamiseta, aga kuna mul nad juba jupp aega maas, siis eeldan hetkel, et neid ikkagi vaja maha võtta. Igatahes tööd seal palju mugavam teha.
Ma pakun, et sul lendas seal mehhanismis midagi laiali, nt. hoob pooleks või munakast väljas ja hoob lõi kattesse. Vaata, mis seal toimub kõigepealt. Sobima peaksid kõik BMW E39 katted.
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: '98 e39 520i probleemid
kumb on nüüd parem kojamees, kas kõrvalistuja või juhi oma?Parem kojamees otsustas, et ta enam ei viitsi ja läks vasakuga korra "risti". Kojamehed kiilusid kinni. Naine lasi selle peale tsüklil lõpetada(klaasipesu) ja tõmbas siis uuest kangi, käis raks ja kojamehed lahti. Parem kukkus oma kohta tagasi ja vasak töötas edasi.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: '98 e39 520i probleemid
patrik kirjutas:kumb on nüüd parem kojamees, kas kõrvalistuja või juhi oma?Parem kojamees otsustas, et ta enam ei viitsi ja läks vasakuga korra "risti". Kojamehed kiilusid kinni. Naine lasi selle peale tsüklil lõpetada(klaasipesu) ja tõmbas siis uuest kangi, käis raks ja kojamehed lahti. Parem kukkus oma kohta tagasi ja vasak töötas edasi.
Mõeldud on siiski kõrvalistuja poolset kojameest. Loogiliselt mõeldes räägitakse sellistest asjadest ikka "autost seest vaadates" suunas.
Aga see on tore, et see pragune osa on kõigest kaitseplastik, tean, et e34-l on sealkandis konditsioneeri komponendid, seega pani veits muretsema.
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: '98 e39 520i probleemid
Seepärast küsisin, et tavaliselt jääb seisma vasak kojamees ja veaks kulunud hoob
Parem käib edasi
Parem käib edasi
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520