E39 530d ei käivitu
E39 530d ei käivitu
Auto ei käivitu, põhjaalune pump süüdet keerates vaikuses. Kas Põhjapump ise läbi , või võib selle pumba mitte töötamise taga olla ka midagi muud ?
Arvuti näitas : 1260 ´´delivery pump control system´´
Arvuti näitas : 1260 ´´delivery pump control system´´
- Pedak
- Huviline
- Postitusi: 1980
- Liitunud: 13.07.2009 14:13 45
- Peamine sõiduk: BMW 330D
- Asukoht: Tallinn
Re: E39 530d ei käivitu
Mul 330d sama keiss nädalavahetusel. Proovi koputada sinna pumba peale või pistikut liigutada. Mul näiteks aitas. Aga suure tõenäosusega pean samuti pumba vahetusele mõtlema.
Re: E39 530d ei käivitu
Pumbale ei tule voolu peale, pistikust kontrollitud. Pagasniku releed kontrollitud , kaitsmed tundubad korras olevat. ?????

Pumba pistikust tuli diislit , muidu oli kuiv aga kui postiku lauti yhendasin tuli väike nire. Pumba panin uue.
Pildil kraftstoffpumpe on kaitse 54 aga seda pole sees ja selle klemme pole ka seal olemas.



Pumba pistikust tuli diislit , muidu oli kuiv aga kui postiku lauti yhendasin tuli väike nire. Pumba panin uue.
Pildil kraftstoffpumpe on kaitse 54 aga seda pole sees ja selle klemme pole ka seal olemas.

Re: E39 530d ei käivitu
UPDATE !!!
Kindalaeka taga pidi olema relee , vahetasin selle. Auto käivitus kohe. Garaasist välja sõites ikka suri raibe välja . keerasin uuesti süüdet ja pump ikka vait. Panin uuesti süüdet ja käivitus kohe .
Lasen autol praegu soojaks käia ja akut laadida maja ees. Ei julge kuskile sõita .
Keegi ei oska nõu anda ????????
Kindalaeka taga pidi olema relee , vahetasin selle. Auto käivitus kohe. Garaasist välja sõites ikka suri raibe välja . keerasin uuesti süüdet ja pump ikka vait. Panin uuesti süüdet ja käivitus kohe .
Lasen autol praegu soojaks käia ja akut laadida maja ees. Ei julge kuskile sõita .
Keegi ei oska nõu anda ????????
Re: E39 530d ei käivitu
Sureb ära käimise ajal . Panin käima , käis ca 10 sekundit ja suri .On kellelgi sarnaseid asju olnud ?
Immo ? Süüteluku põhi ? või mida ?
Immo ? Süüteluku põhi ? või mida ?
- Skalp
- Huviline
- Postitusi: 189
- Liitunud: 31.10.2013 18:49 55
- Peamine sõiduk: '98 BMW 520iA Touring
- Asukoht: Halinga vald
- Kontakt:
Re: E39 530d ei käivitu
ei ole mingi diisliekspert, aga kas mitte immo probleemi korral auto üldse käima ei lähe? sama süütelukupõhja puhul?
BMW avariid ei tee ja kiirust ei ületa... Seda teeb tihend rooli ja istme vahel.
Re: E39 530d ei käivitu
Kuhu põhjapumba juhe jookseb ? Juhet on põhja all umbes 40 cm ja edasi läheb autosse sisse.
Mis ´´1640 DDE control module (EEPROM and configuration)´´ see tähendab ? Või see sellega seotud et aku käis maha vahepeal ???
Mis ´´1640 DDE control module (EEPROM and configuration)´´ see tähendab ? Või see sellega seotud et aku käis maha vahepeal ???
Re: E39 530d ei käivitu
Kelle juurde tartus viia ? 

- Pedak
- Huviline
- Postitusi: 1980
- Liitunud: 13.07.2009 14:13 45
- Peamine sõiduk: BMW 330D
- Asukoht: Tallinn
Re: E39 530d ei käivitu
DIA diagnostika, Tehase 21
Diatec OÜ teguri tänavas hella 56 98 33 00, seal ajab asju Edgar, siinne foorumi hunt.
Diatec OÜ teguri tänavas hella 56 98 33 00, seal ajab asju Edgar, siinne foorumi hunt.
Re: E39 530d ei käivitu
Kas selline asi on võimalik???
"Had a similar problem with my car twelve months ago. I called BMW assisance out and they replaced the pump (8) and the fuel pump relay. The car started after a LOT of cranking. But when I started it the following morning it still required a lot more cranking than usual. Later that same day it failed to start and I called the AA out Their diagnostics wouldn't/couldn't talk to the car and thus they struggled to find the fault initially. In the end they pulled the induction pipe off and squirted a small amount of Easystart into the inlet manifold.The car started straight away and I drove it straight to my local BMW dealer and left it with them for diagnosis.
They rang me a day later to say that two injectors had failed the prescribed leak down test and thus the fuel rail pressure was falling below a preset limit. This in turn prevents the engine starting as there's a sensor in the fuel rail which sends a signal to the ecu which in turn controls one of the fuel pumps.
Two new injectors later and the car was fine, added to which the performance was improved (as was the economy) "
"Had a similar problem with my car twelve months ago. I called BMW assisance out and they replaced the pump (8) and the fuel pump relay. The car started after a LOT of cranking. But when I started it the following morning it still required a lot more cranking than usual. Later that same day it failed to start and I called the AA out Their diagnostics wouldn't/couldn't talk to the car and thus they struggled to find the fault initially. In the end they pulled the induction pipe off and squirted a small amount of Easystart into the inlet manifold.The car started straight away and I drove it straight to my local BMW dealer and left it with them for diagnosis.
They rang me a day later to say that two injectors had failed the prescribed leak down test and thus the fuel rail pressure was falling below a preset limit. This in turn prevents the engine starting as there's a sensor in the fuel rail which sends a signal to the ecu which in turn controls one of the fuel pumps.
Two new injectors later and the car was fine, added to which the performance was improved (as was the economy) "