525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kas pikk käiamine nii külmalt kui soojalt võib tuleneda ka väsinud paagisisesest pumbast?
KÕIK TEE ON KATKI!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ei. Kui kütust on piisavalt ja miski ei leki, siis pole üldse seda pumpa vaja,
läheb igal juhul paugupealt tööle.
Kaua on kaua ja kas peale ketramist sumbutist ajab midagi?
läheb igal juhul paugupealt tööle.
Kaua on kaua ja kas peale ketramist sumbutist ajab midagi?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 2323
- Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
- Peamine sõiduk: E46
- Telefon: 56846122
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tervist mehaanikud.
Otsin asendust enda 525tds'ie E34 paagipumbale.
On keegi midagi proovinud asendada?
Hetkel asenduseks E39 530D paagipump ja
E36 1.8td'i pealt
Jäi siin paar korda teepeale.. suri ära lambist..panime kütet juurde ja hakkas jälle tööle ( paagis oli u 10L kütet )
Otsin asendust enda 525tds'ie E34 paagipumbale.
On keegi midagi proovinud asendada?
Hetkel asenduseks E39 530D paagipump ja

E36 1.8td'i pealt
Jäi siin paar korda teepeale.. suri ära lambist..panime kütet juurde ja hakkas jälle tööle ( paagis oli u 10L kütet )
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ei saa aru. Sul sureb 2 erineva pumbaga välja või?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Nii auto käis Carmastersis pumba regullis, nurk saadi paika kuid kütusekogus paika pannes 5mg viskab millegipärast ise 9mg, pakuti et elektrooniline osa vigane. Endiselt soojalt ei käivitu, diagnostika näitas, et sissetuleva õhu temp andur ei anna ühendust, ilmselt juhe kuskilt katki. Kas see mõjutab soekäivitust?Pandicted kirjutas:Õppind mehed, andke nõu. Nimelt sai just paigaldatud uus jaoturpea + plunser, et saada lahti soekäivituse probleemist. Auto käib, pump keeratud nii varajaseks kui võimalik kuid endiselt optimaalse temperatuuri juures ei käivitu. Ei tahaks uskuda, et uus toode on kohe hõre. Siin peab olema mingi teine probleem. Sai ka proovitud neljandalt temp andurilt juhe maha, et nn külma mootori efekti tekitada, kuid endiselt sellega ei käivitu. Paagipump töötab. Mingi päev läheb ksp nurga ning kaane reguleerimisele kuid kahtlen, et sellega probleem laheneb, kas juhtpihusti edastab soekäivituse ajal ka ajule informatsiooni ning võib see üldsegi olla probleemi tekitaja?
Arvati ka, et uus hiina jaoturpea ei ole piisavalt tihe kuna külma vett peale valades käivitub koheselt. Ise ei tahaks seda väga uskuda kuna vana peaga oli sümptomid täpselt samad, midagi ei muutunud. Käivitub ~ 70 c juures kuid 90 c mitte.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pikk käivitus on ikka 5sek kylmana. Käin diagnostis ja aktuaalseid vigu pole ja syytenurk on väga hea.arnis kirjutas:Ei. Kui kütust on piisavalt ja miski ei leki, siis pole üldse seda pumpa vaja,
läheb igal juhul paugupealt tööle.
Kaua on kaua ja kas peale ketramist sumbutist ajab midagi?
Samas mida panin tähele, et kõvasti on õhumulle trassis ja pihusti torud lekivad.
KÕIK TEE ON KATKI!
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Lase paaki vähemalt 30l, kui käivitub paremini on viga siis paagipumbas või siis selles "o" kujulises tihendis, lekkivad ülevoolu voolikud võivad lasta õhu süteemi ning selle arvelt on ka käivitus pikem.
-
- Huviline
- Postitusi: 2323
- Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
- Peamine sõiduk: E46
- Telefon: 56846122
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Eiei, Tahan asendada E34'ja tehase paagipumpa mõne muuga, hinna vahed on metsikult lollakadarnis kirjutas:Ei saa aru. Sul sureb 2 erineva pumbaga välja või?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Millegi pärast näitas kütuse ja coolanti temperatuuri ka valesti (-38 vms). Millest see tuleneda võib? Kus kohast viga otsida?
KÕIK TEE ON KATKI!
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui autole pole mingisugust hot-start fix - boxi paigaldatud siis pakuks, et andurid vigased. Kütuse temp andur on kõrgsurve pumba elektroonika kaane all ning jahutusvedeliku temp anduri asukoha leiad siit: http://bmwfans.info/parts-catalog/E34-S ... hed_parts/" onclick="window.open(this.href);return false;Tauri32 kirjutas:Millegi pärast näitas kütuse ja coolanti temperatuuri ka valesti (-38 vms). Millest see tuleneda võib? Kus kohast viga otsida?
Detail nr 7
Andureid saab kontrollida testriga mõõtes takistusi, näiteks kraani all.
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
E34 ei ole paagipumpa vaja. Pump minema, paras torujupp sõelaga asemele, mis paagi põhja ulatub ja korras. Sõidad ka 2 liitrit paagis edukalt. Küttetrassile tagasivoolu klapp ka vahele.
Näiteks e28 528 on praktilselt sama ehitusega (küll ilam elektroonikata) ja seal pole tehasest mingit etteande pumpa olnud.
E39 ja e36 seda nalja ei saa teha kuna paak on kaheosaline ja toimub pumpamine ühest paagist teise.
Näiteks e28 528 on praktilselt sama ehitusega (küll ilam elektroonikata) ja seal pole tehasest mingit etteande pumpa olnud.
E39 ja e36 seda nalja ei saa teha kuna paak on kaheosaline ja toimub pumpamine ühest paagist teise.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
-
- Huviline
- Postitusi: 2323
- Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
- Peamine sõiduk: E46
- Telefon: 56846122
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
killer666 kirjutas:E34 ei ole paagipumpa vaja. Pump minema, paras torujupp sõelaga asemele, mis paagi põhja ulatub ja korras. Sõidad ka 2 liitrit paagis edukalt. Küttetrassile tagasivoolu klapp ka vahele.
Näiteks e28 528 on praktilselt sama ehitusega (küll ilam elektroonikata) ja seal pole tehasest mingit etteande pumpa olnud.
E39 ja e36 seda nalja ei saa teha kuna paak on kaheosaline ja toimub pumpamine ühest paagist teise.
KSP tõmbab vabalt kütuse üles siis ?
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Jah. Vähe rohkem peab ehk ketrama, aga arvetsades kütuse hindu võiks ikka miski paar liitit varuks hoida paagis.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tegelikult on sellega ka probleem. -10st alla on kütus paks ja mootor hakkab suuremal tarbimisel pooma, ksp ei suuda vajalikul mahul ette imeda. Läbikäidud tee mul.
..
-
- Huviline
- Postitusi: 2323
- Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
- Peamine sõiduk: E46
- Telefon: 56846122
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
iaanek kirjutas:Tegelikult on sellega ka probleem. -10st alla on kütus paks ja mootor hakkab suuremal tarbimisel pooma, ksp ei suuda vajalikul mahul ette imeda. Läbikäidud tee mul.
Siis lähen lihtsamat teed mööda ja asendan E34 Tehasepumba E36 Compaq 1.8td omaga,
Hinnaks tal ümaralt 20€ ( oleneb jällegi kus )
Tänud info eest igaljuhul !
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Krt teab milles sul see viga seal oli. Teised vanad autod ju sõidavad, samuti ka juba eelnevalt mainitud 524. Ja ära hakka rääkima, et m21 vähemkütust tarbib.iaanek kirjutas:Tegelikult on sellega ka probleem. -10st alla on kütus paks ja mootor hakkab suuremal tarbimisel pooma, ksp ei suuda vajalikul mahul ette imeda. Läbikäidud tee mul.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere BMW sõbrd!
Liikusin eelmisel aastal samuti BMW rooli. Autoks on e34 525 TDS legendaarne 105 kw.
Olen autoga sõitnud juba aasta, pole olnud olulisi probleeme.
Talvehommikud on olnud mõnusad, suve kuumalained pole samuti käima saamist või käivitamist mõjutanud.
Kütuse keskmine kulu on 6,5 liitrit sajale ja väga rahul autoga. Aastanumber 1995.
See mugav elu lõppes ühel päeval kui sõites koju, parkides autot märkasin et jahutusvedeliku temperatuurinäidik on tavalisest keskmisest asendist poole cm jagu tavalisest kõrgemal. Seiskasin mootori ja kapotti avades oli näha jahutusvedeliku auru el. veepumba juurest ja paisupaagis oli põhja peal suts jahutusvedelikku. Kuna oli juba pime, sis ei hakanud autoga tegelema ennm kui järgmisel päeval.
Hommikul aga võtsin asja käsile ja kõigepealt valasin jahutusvedelikku juurde et tuvastada leket. Panin auto käima ja jälgisin jahutusvedeliku temp näidikut. Kui auto oli jõudnud 10 minutit käia jõudis näidik juba töösooja mootorit näidata, kui salongi sooja ei tulnud ega hakanudki tulema. Tempeatuur tõusis üle keskmise kuni oli punasni jõudmas. Seejärel nägin et paisupaagis jahutusvedelik puudus ja kallasin ikka juurde. Kui kallasin normaalse tasapinnani, sulgesin korgi märkasin auto all poolraami juures voolavat jahutusvedeliku koske. Asja edasi uurides avastasin et el. veepumba alt kõik välja lahmabki. Seiskasin taas auto.
Eemaldasin el. veepumba, monteerisin lahti ja selgus et el. mootori tsikulatsioonipumba labade plastikust vaheseinal on sees pragu, mille kaudu lahkub ka jahtusvedelik.
El. veepumba tõin autolammutusest järgmise ja ühendasin külge. Kallasin taas jahutusvedeliku normid täis, õhutasin süsteemi ja sulgein korgi. Seejärel kadusid lekked ja proovisin käia autoga poes, mi lõppes tee ääres peatudes, kuna jahutusvedeliku temp. näidik näitas keemispunkti punast skaalat. Avastasin kapoti all kivikõvad radiaatori suured lõdvikud. Siis oli asi selge. Plokikaanetihend on katki, või plokikaane enda vanaduse probleemid seoses pragudega.
Kuna on olnud selliseid olukordi ka eelmistel autodel, siis kruvisin maha plokikaane ja viisin Tartusse Astromotosse kontrolli. Seal tuvastati plokikaanes olev mõra, mistõttu pressiti siis silindis olev rõhk jahutusüsteemi. Viisin töökotta teise TDS kaane, mis kontrolliti samuti üle. Otsustasin kaane normaalselt lasta ära remontida.
Tehti:
1)Uued juhtpuksid ja klapisääretihendid
2)klapid teritati pesadesse ja lihviti pesadesse
3)Puhastati õli, õhu ja jahutusvedeliku kanalid.
Kui kaan oli valmis, võtsin poest ka järgmise plokikaanetihendi ja panin kõik kokku tagasi.
Lahtivõtmise ajast oli lukustatud väntvõll, ja remonditud plokikaas oligi peal tagasi. Nukvõll on rakisega õige koha peale pandud, mootorit olen võtmega kontrolli mõttes rahulikult ringi ajanud. Takistusi polnud ja mootor käis vabalt ringi.
Nüüd selle pika jutu jätkuks on siiski probleem järgmine:
Auto ei lähe enam käima.
Kütus on üles pumbatud, pihustitorud lasin pihustiotstest lahti, käiasin starterist mootorit ringi,kütus pritsis neist üsna pea välja ja sulgesin need.
Auto ei läinud ikka käima.
Kontrollitud on juhtpihusti, temperatuuriandurid ja panin järgi ka arvuti mis näitas 0 viga.
Proovisin ka käima tõmmata. Auto läks tõmbamise peale tööle. Lagises, suitses ja jõudu polnud. Alla 1500 r/pm suri välja.
Kõrgsurvepumba seadistusi pole muutnud, kuna ennem töötas kõik väga normaalselt. Olen 3 päeva proovinud mootorit käima saada kõikvõimalikke temp andureid, rõhu andureid ja eelsüüte küünlaid kontrollinud. Kõik paistab olevat ikka korras.
Kuid diagnostikaseadmest reaalandmeid lapates märkasin et jahutusvedeliku temp. ja siseneva õhu temp näitavad 6 kuni 7 sekundit mõlemad 128 kraadist temperatuuri ja siis kukub järsult graafik 65 kraadile. Samuti on 7 sekundit ja siis jälle tagasi 120 kraadi kanti. See oli kummaline.
Olen seda 76 lehelist foorumit lapanud kõvasti ja ootan soovituslikke ja asjalikke nõuandeid. Kuna endal on kõik asjad olemas remondiks, siis olen ennast püüdnud harida ka kõikvõimalike manualidega. Bmw diisliga on kokkupuuteid suts vähem, põhiosa olen tegelenud 525 TDS võimalike kütuse tagasivalgumise probleemidega.
Ette tänades
Mihkel
Liikusin eelmisel aastal samuti BMW rooli. Autoks on e34 525 TDS legendaarne 105 kw.
Olen autoga sõitnud juba aasta, pole olnud olulisi probleeme.
Talvehommikud on olnud mõnusad, suve kuumalained pole samuti käima saamist või käivitamist mõjutanud.
Kütuse keskmine kulu on 6,5 liitrit sajale ja väga rahul autoga. Aastanumber 1995.
See mugav elu lõppes ühel päeval kui sõites koju, parkides autot märkasin et jahutusvedeliku temperatuurinäidik on tavalisest keskmisest asendist poole cm jagu tavalisest kõrgemal. Seiskasin mootori ja kapotti avades oli näha jahutusvedeliku auru el. veepumba juurest ja paisupaagis oli põhja peal suts jahutusvedelikku. Kuna oli juba pime, sis ei hakanud autoga tegelema ennm kui järgmisel päeval.
Hommikul aga võtsin asja käsile ja kõigepealt valasin jahutusvedelikku juurde et tuvastada leket. Panin auto käima ja jälgisin jahutusvedeliku temp näidikut. Kui auto oli jõudnud 10 minutit käia jõudis näidik juba töösooja mootorit näidata, kui salongi sooja ei tulnud ega hakanudki tulema. Tempeatuur tõusis üle keskmise kuni oli punasni jõudmas. Seejärel nägin et paisupaagis jahutusvedelik puudus ja kallasin ikka juurde. Kui kallasin normaalse tasapinnani, sulgesin korgi märkasin auto all poolraami juures voolavat jahutusvedeliku koske. Asja edasi uurides avastasin et el. veepumba alt kõik välja lahmabki. Seiskasin taas auto.
Eemaldasin el. veepumba, monteerisin lahti ja selgus et el. mootori tsikulatsioonipumba labade plastikust vaheseinal on sees pragu, mille kaudu lahkub ka jahtusvedelik.
El. veepumba tõin autolammutusest järgmise ja ühendasin külge. Kallasin taas jahutusvedeliku normid täis, õhutasin süsteemi ja sulgein korgi. Seejärel kadusid lekked ja proovisin käia autoga poes, mi lõppes tee ääres peatudes, kuna jahutusvedeliku temp. näidik näitas keemispunkti punast skaalat. Avastasin kapoti all kivikõvad radiaatori suured lõdvikud. Siis oli asi selge. Plokikaanetihend on katki, või plokikaane enda vanaduse probleemid seoses pragudega.
Kuna on olnud selliseid olukordi ka eelmistel autodel, siis kruvisin maha plokikaane ja viisin Tartusse Astromotosse kontrolli. Seal tuvastati plokikaanes olev mõra, mistõttu pressiti siis silindis olev rõhk jahutusüsteemi. Viisin töökotta teise TDS kaane, mis kontrolliti samuti üle. Otsustasin kaane normaalselt lasta ära remontida.
Tehti:
1)Uued juhtpuksid ja klapisääretihendid
2)klapid teritati pesadesse ja lihviti pesadesse
3)Puhastati õli, õhu ja jahutusvedeliku kanalid.
Kui kaan oli valmis, võtsin poest ka järgmise plokikaanetihendi ja panin kõik kokku tagasi.
Lahtivõtmise ajast oli lukustatud väntvõll, ja remonditud plokikaas oligi peal tagasi. Nukvõll on rakisega õige koha peale pandud, mootorit olen võtmega kontrolli mõttes rahulikult ringi ajanud. Takistusi polnud ja mootor käis vabalt ringi.
Nüüd selle pika jutu jätkuks on siiski probleem järgmine:
Auto ei lähe enam käima.
Kütus on üles pumbatud, pihustitorud lasin pihustiotstest lahti, käiasin starterist mootorit ringi,kütus pritsis neist üsna pea välja ja sulgesin need.
Auto ei läinud ikka käima.
Kontrollitud on juhtpihusti, temperatuuriandurid ja panin järgi ka arvuti mis näitas 0 viga.
Proovisin ka käima tõmmata. Auto läks tõmbamise peale tööle. Lagises, suitses ja jõudu polnud. Alla 1500 r/pm suri välja.
Kõrgsurvepumba seadistusi pole muutnud, kuna ennem töötas kõik väga normaalselt. Olen 3 päeva proovinud mootorit käima saada kõikvõimalikke temp andureid, rõhu andureid ja eelsüüte küünlaid kontrollinud. Kõik paistab olevat ikka korras.
Kuid diagnostikaseadmest reaalandmeid lapates märkasin et jahutusvedeliku temp. ja siseneva õhu temp näitavad 6 kuni 7 sekundit mõlemad 128 kraadist temperatuuri ja siis kukub järsult graafik 65 kraadile. Samuti on 7 sekundit ja siis jälle tagasi 120 kraadi kanti. See oli kummaline.
Olen seda 76 lehelist foorumit lapanud kõvasti ja ootan soovituslikke ja asjalikke nõuandeid. Kuna endal on kõik asjad olemas remondiks, siis olen ennast püüdnud harida ka kõikvõimalike manualidega. Bmw diisliga on kokkupuuteid suts vähem, põhiosa olen tegelenud 525 TDS võimalike kütuse tagasivalgumise probleemidega.
Ette tänades
Mihkel
Viimati muutis MihkelBK, 10.01.2015 21:48 47, muudetud 1 kord kokku.
Sõidukite keretööd ja värvimine.
Tel.56843300
Tel.56843300
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pumba hammaks vb liikus kogemata paigast ära. Kas arvutiga süütenurka ei näe? Mul oli kunagi sama jama mersuga, et kett viskas üle ja oli täpselt samad sümptomid. Süüde oli toona miski kolmandik ringi vale, aga müstiline et üldse käivitus.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Muud väga ise ka ei oska kahtlustada. Pump peab ise olema paigast.
Kuid kui ma enda loogika mängu võtan, siis ju pump on väntvõlliga ühe keti peal ja nukkvõll on pumbaga ühenduses teise keti peal. Lahti võtsin ju ainult Nukkvõlli keti. Pumpa polnudki võimalik paigast liigutada, aga sümptomid on tõesti pumba vale asendi suhtes.
Kuid kui ma enda loogika mängu võtan, siis ju pump on väntvõlliga ühe keti peal ja nukkvõll on pumbaga ühenduses teise keti peal. Lahti võtsin ju ainult Nukkvõlli keti. Pumpa polnudki võimalik paigast liigutada, aga sümptomid on tõesti pumba vale asendi suhtes.

Sõidukite keretööd ja värvimine.
Tel.56843300
Tel.56843300
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui sa lukustasid vända ja võtsid mootori lahti , kas siis olid nukvõlli esimesed nukad ikka üles? Vb pump siis 180 kraadi valesti?
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Nukad on ilusti üleval. Kuna pumba ja väntvõlli vahelist ketti ma ei puutunud, siis ongi nagu müstika minuarust, kuida saab pump valeks minna. 

Sõidukite keretööd ja värvimine.
Tel.56843300
Tel.56843300
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ma mõtlen seda, et lahti võttes oli äkki vastupidi ja seda ei pannud lihtsalt tähele. Vänt teeb ju kaks ringi , samas pump ja nukk teevad ühe. Pumba vastast see paun maha keerata siis näeb , kas pump ja nukk omavahel on jonksus.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mõtlesin sama ära teha, aga kuidas ma näen seda, kas pump on nukaga on õiges kohas. Siin foorumit igatipidi lapates räägivad paljud eri juttu.
1) Pumba kiil peab olema kella 6 suunas täitsa all.
2) Autodata andmete kohaselt tuleb otsida ketilt üles mingi heledamat värvi ketilüli ja ajada see number 6 juurde. Kuigi ei mõista milleks see nii oluline on. Kett käib ju ikka oma hambas kogu aeg. Pigem peaks pumbal endal olema märk ja ka korpuse küljes õige koht, kus peab pumba (märk) ühtima nukkvõlli ja väntvõlli õigete märkidega.
http://www.upload.ee/image/1854697/tds.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
1) Pumba kiil peab olema kella 6 suunas täitsa all.
2) Autodata andmete kohaselt tuleb otsida ketilt üles mingi heledamat värvi ketilüli ja ajada see number 6 juurde. Kuigi ei mõista milleks see nii oluline on. Kett käib ju ikka oma hambas kogu aeg. Pigem peaks pumbal endal olema märk ja ka korpuse küljes õige koht, kus peab pumba (märk) ühtima nukkvõlli ja väntvõlli õigete märkidega.
http://www.upload.ee/image/1854697/tds.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Sõidukite keretööd ja värvimine.
Tel.56843300
Tel.56843300
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Pumba ratta kiil peab vaatama otse üles koos esimese silindri nukkadega (Fikseeritud positsioonis).
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ketil on heledamad lülid mis lähevad vastavate märkidega kokku, see sind ei puuduta kuna sa ei hakka ju otsakaant lahti v6tma. Sealt mootori otsast keerad lahti selle rihma pinguti ja sealt august on pumba ratast näha.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui eriti täpne olla, siis 1. silndri kütusetoru suunas. Kui pumba ketiratta mutter ära keerata, siis peaks vist kiilu koht paistma.Pandicted kirjutas:Pumba ratta kiil peab vaatama otse üles koos esimese silindri nukkadega (Fikseeritud positsioonis).
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Nii härrased!
Probleem sai lahenduse just tund aega tagasi.
Hakkasingi mõtlema selle peale et mul võis peale plokikane vahetamist küll vänt lukus olla, kuid ma ei jälginud nuka asendit.
Kokkuvõttes panin sama koha pealt väntvõlli lukku, kuidas oli ka nukkvõll õige koha peal. Otsamutter lahti ja keerasin nukkvõlli pool tiiru edasi (180 kraadi).
Ennem keeramist tuleb väntvõlli natukene edasi päripäva keerata, kuna kolvid on üleval lukus asendis ja kolb läheb vastu klappi. Selle jaoks on isegi ees suuel väntvõlli rihmarattal kriipsuke, milleni keeramisel saab keerata nukkvõlli vabalt ringi.
Väntvõll uuesti tagasi lukus asendisse ja nuka sälgud paika panna risti kaane servaga.
Keerasin nuka otsamutri kinni ja keeutasin mootorit paar tiiru ringi. Takistusi polnud ja sain mootori nomaalselt nurruma jälle, kõik on täpsalt nagu vanasti.
Tänud kõigile kes kaasa mõtlesid, killer 666 pani mul aju tööle õige asja poole.
Aitäh ja edu nende 525 TDS-idega.
Probleem sai lahenduse just tund aega tagasi.
Hakkasingi mõtlema selle peale et mul võis peale plokikane vahetamist küll vänt lukus olla, kuid ma ei jälginud nuka asendit.
Kokkuvõttes panin sama koha pealt väntvõlli lukku, kuidas oli ka nukkvõll õige koha peal. Otsamutter lahti ja keerasin nukkvõlli pool tiiru edasi (180 kraadi).
Ennem keeramist tuleb väntvõlli natukene edasi päripäva keerata, kuna kolvid on üleval lukus asendis ja kolb läheb vastu klappi. Selle jaoks on isegi ees suuel väntvõlli rihmarattal kriipsuke, milleni keeramisel saab keerata nukkvõlli vabalt ringi.
Väntvõll uuesti tagasi lukus asendisse ja nuka sälgud paika panna risti kaane servaga.
Keerasin nuka otsamutri kinni ja keeutasin mootorit paar tiiru ringi. Takistusi polnud ja sain mootori nomaalselt nurruma jälle, kõik on täpsalt nagu vanasti.

Tänud kõigile kes kaasa mõtlesid, killer 666 pani mul aju tööle õige asja poole.
Aitäh ja edu nende 525 TDS-idega.

Sõidukite keretööd ja värvimine.
Tel.56843300
Tel.56843300
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Nii, tekkis üks küsimus temp anduritega seoses, nimelt:

Detail nr 7 - Engine coolant temperature sensor - 12 62 1 710 512
Detail nr 8 - Water temperature sensor - 13 62 2 242 184
Mis on nende erinevus?

Detail nr 7 - Engine coolant temperature sensor - 12 62 1 710 512
Detail nr 8 - Water temperature sensor - 13 62 2 242 184
Mis on nende erinevus?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Sama asi, aga juhe läheb erinevas suunas.
Näiteks üks spido seierile, teine mootoriajule või
üks ajule ja teine ribikardinatele.
Vanematel masinatel oligi vist nii, et too andur millel üks klemm
on spidokale, teine läheb segu arvestamiseks.
Näiteks üks spido seierile, teine mootoriajule või
üks ajule ja teine ribikardinatele.
Vanematel masinatel oligi vist nii, et too andur millel üks klemm
on spidokale, teine läheb segu arvestamiseks.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kui vanadest autodest me siin räägime?arnis kirjutas:
Vanematel masinatel oligi vist nii, et too andur millel üks klemm
on spidokale, teine läheb segu arvestamiseks.
Mul 96a. 325tds ja sellel on temp. anduril vist neli klemmi ja kui tagant ära võtan pistiku hakkab sooja mootoriga eelsüüdet andma ja ei näita mootori tempi.
KÕIK TEE ON KATKI!