küsimus turbo kohta.
küsimus turbo kohta.
Tere, oleks siis selline küsimus ,et kas on mõttekas panna vanale BMW e34 (520I A) (91.a.) R6 mootoriga masinale mingi turbot oli mõte küll mingi väiksem asi peale lasta,kuid pole kindel kas mõttekas
Re: küsimus turbo kohta.
Kui sa kõik vajaminevad osad tasuta saad, siis on mõtet. Raha sellise projekti alla pole küll mõtet panna. Heal juhul saad sama kiire auto kui on 525, 530 või 535 aga need autod maksavad ostes vähem kui selle projekti sisse jääv rahasumma.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: küsimus turbo kohta.
ma tänan, tundub et pole mõtet hakata proovima siis mingi turboga jamama , ja selline küsimus veel ,et kas võib umbes öelda palju läheks sellisel autol üle värvimine maksma?
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: küsimus turbo kohta.
500-3000 euri. sõltub kus teha tahad lasta, keskmine ülevärvi hind on 1000-1500 eurot.FexTern kirjutas:ma tänan, tundub et pole mõtet hakata proovima siis mingi turboga jamama , ja selline küsimus veel ,et kas võib umbes öelda palju läheks sellisel autol üle värvimine maksma?
Turboga saad tegelikult ikka kõvasti võimsama kui 525i on, siin foorumis üks prostreet klassi masin lasi pooled võistlsued turbotatud 2,0 mootoriga


524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: küsimus turbo kohta.
tahaks veel tegelikult seda teada ,et kas mul oleks mõtet sellele masinale hakata tegema remonti ,kuna kogu aeg poleks seda pässi võtta , et teha seal midagi , kuid tahte jõudu on ja soov on , paljud on öelnud et pole mõtet kuid jah pilt siis:
" onclick="window.open(this.href);return false;
oleks vaja ära teha:
Rooli otsiku/karbi vahetus
( mootori suhtes pole veel päris kindel ,kuna sealt sai hiljuti just uhh mootori klapp vms ära vahetud kust oli õli imbunud küünalde juurde ehk siis sai ka küünlad ära vahetatud , kuid ikka auto seisu aeg väriseb ja tahaks nagu välja surra ning tööle pannes viskab pöörded lakke...ideid?)
Tänan vastamast.
" onclick="window.open(this.href);return false;
oleks vaja ära teha:
Rooli otsiku/karbi vahetus
( mootori suhtes pole veel päris kindel ,kuna sealt sai hiljuti just uhh mootori klapp vms ära vahetud kust oli õli imbunud küünalde juurde ehk siis sai ka küünlad ära vahetatud , kuid ikka auto seisu aeg väriseb ja tahaks nagu välja surra ning tööle pannes viskab pöörded lakke...ideid?)
Tänan vastamast.
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: küsimus turbo kohta.
Siin ühel mehel on 520i peal ju lausa 3 turbot 

- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: küsimus turbo kohta.
no seal on stroker mootor.oo7 kirjutas:Siin ühel mehel on 520i peal ju lausa 3 turbot
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
-
- Huviline
- Postitusi: 221
- Liitunud: 07.05.2014 20:06 29
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: VaruosaTark
Re: küsimus turbo kohta.
Kui auto seismise ajal väriseb ja tahab välja surra siis tundub, et tühikäik on liiga madalale krutitud või vigane on kas tühikäigu mootor või siis gaasipedaali andur. Võib olla ka vaakumi leke kuskil, kõige lihtsam katsetada propaan tõrvikuga üle vaakum torude lastes kui hakkab erksamalt tööle, siis leidub seal leke. Kas on 95kw või 110kw? Tee see selgeks ning http://bmwfans.info/parts-catalog/E34/ siit leiad skeemi kus mootoritööd reguleerivad vaakumid asuvad.
Re: küsimus turbo kohta.
Mootor on 110kW
Re: küsimus turbo kohta.
keegi oskab öelda kust ma võin leida selle tühikäigu ,et seda saaks peale keerata?Kui auto seismise ajal väriseb ja tahab välja surra siis tundub, et tühikäik on liiga madalale krutitud või vigane on kas tühikäigu mootor või siis gaasipedaali andur. Võib olla ka vaakumi leke kuskil, kõige lihtsam katsetada propaan tõrvikuga üle vaakum torude lastes kui hakkab erksamalt tööle, siis leidub seal leke. Kas on 95kw või 110kw? Tee see selgeks ning http://bmwfans.info/parts-catalog/E34/" onclick="window.open(this.href);return false; siit leiad skeemi kus mootoritööd reguleerivad vaakumid asuvad.