525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
- volli777
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
- Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
- Asukoht: tartu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Omal siis hetkel selline probleem, et tühikäigul puterdab. Annad gaasi käib ühtlaselt, käima läheb igal ajal kohe. Talvel alla -13 ei olnud pädev mineja, tuttav nii puusalt tulistades pakkus kas mõni klapp paneb laiska, pihusti jebib, sinist ei aja õli mootor 15000 km jooksul tilkagi ei võtnud. Kütusekuluga 10l/100km saab hakkama isegi vähem, oleneb kus ja kuidas kulgeda. 2.5tds automaat. Egr ja katalüsaator vahelt ära võetud
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
-
- Huviline
- Postitusi: 670
- Liitunud: 05.02.2014 18:27 22
- Peamine sõiduk: E39 3.0D
- Asukoht: Pärnumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tervist ! mis jama olla võib 525TDS-il soojast peast läheb ilusti käima nii kui natuke maha jahtub tahab pikka käivitamist ja lööb pihusti tule põlema , paar katset niimoodi ja läheb käima ?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mootor on ilusti kuiv? Konkreetselt kuiv? Ülevaltpoolt, pihustid ja pump.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 670
- Liitunud: 05.02.2014 18:27 22
- Peamine sõiduk: E39 3.0D
- Asukoht: Pärnumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tõesti esimene pihusti seibi juurest natuke laseb (imevähe) aga see on olnud pikemat aega ja siis käivitus ikka ilusti ja ülevalt muidu tundub kuiv küll olevat.arnis kirjutas:Mootor on ilusti kuiv? Konkreetselt kuiv? Ülevaltpoolt, pihustid ja pump.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
See, et pihusti seibi alt läbi laseb on suht harv juhus.. Tegelt laseb tagasivoolu voolik läbi ja kõik arvavad, et pihusti seib kutu.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tegelt on ju hästi näha kui seib läbi on - kütus mis pihusti ümber on muliseb. Mul eelmisel masinal kuuest pihustist neljal vajas seib vahetust.ooDDoo kirjutas:See, et pihusti seibi alt läbi laseb on suht harv juhus.. Tegelt laseb tagasivoolu voolik läbi ja kõik arvavad, et pihusti seib kutu.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kalla kuivade pihustite augud diislit täis siis näed, et need ka mullitavad.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
ott1987 kirjutas:Mul siis probleem selles, et selles vahemikus viskab pöörde ülesse, enne kui langema hakkab. Nüüd olen täheldanud, et ka 1500 pöörde ümber ei sõita sujuvalt vaid ebaühtlaselt. Külmalt käib esimesed paarkümmend sekundit normaalselt enne kui trikitama hakkab. Ja vahepeal saab mingi aja nii sõita, et üldse mingit probleemi ei ole. Reegel on aga see, et kui kohapeal kauem kui 10 sekki seista, hakkab tants ja trall pihta. Korra pöörded üles, siis veidike jälle rahulik.
Tühikäigu jauramine oli põhjustatud hoorattast. See sai vahetatud. Vahetati ka pumba elektrooniline osa. Väntvõlli andur kontrolliti ja töötab. Aga nüüd siis jäänud see probleem, et käiguvahetusel loobib pöördeid üles(nt 2000 pöörde juures rebib peale siduri lahutamist pöörded umb. 2500 juurde ja siis kukub alla). Samas kui mootor soe ja natuke aega seisab(umb 5min), siis on probleem 5-10 minutiks kadunud ja siis hakkab uuesti. Peale külmkäivitusel on nii, et kui mingi temp saavutatud, hakkavad pöörded langema. Ja siis tahaks nagu samamoodi puterdada nagu enne. Nagu oleks viga kuhugi sisse talletunud. Soojalt käib ilusti. Käivitamisega probleeme pole. Rooli kohapeal keerates tõmbab pöördeid tuntavalt alla poole. Ise ei oska kuidagi edasi minna. Aju? Või oskab äkki keegi midagi soovitada.
Suured tänud ette!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere
Autoks BMW E39 525 2003a automaat.
Probleem järgmine:
Kohapeal seistes, külmalt käies mootor tudiseb ja üsna arvestatavalt- isegi roolis see tunda. Jätkub tudun ka siis kui gaasi sujuvalt anda. Kohati tekib ka selline tugevam tirin. Sõitnud autoga umbes 2km, mootor töösoe, jahutusvedelik 90C, enam kohapeal käies selliselt ei tudisenud. Küll aga gaasi vaikselt andes väiksemat tudinat mingil pöördel oli tunda.
On keegi analoogsete sümptomitega peab vaevanud?
Kas tegu võib olla hoorattas? on see neil probleemne? - seisma jättes mootor minu meelest ebaloomulikult palju tudises
Autoks BMW E39 525 2003a automaat.
Probleem järgmine:
Kohapeal seistes, külmalt käies mootor tudiseb ja üsna arvestatavalt- isegi roolis see tunda. Jätkub tudun ka siis kui gaasi sujuvalt anda. Kohati tekib ka selline tugevam tirin. Sõitnud autoga umbes 2km, mootor töösoe, jahutusvedelik 90C, enam kohapeal käies selliselt ei tudisenud. Küll aga gaasi vaikselt andes väiksemat tudinat mingil pöördel oli tunda.
On keegi analoogsete sümptomitega peab vaevanud?
Kas tegu võib olla hoorattas? on see neil probleemne? - seisma jättes mootor minu meelest ebaloomulikult palju tudises
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Hehei. Esiteks, sul ei ole 525TDS, sul on 525D, mis on uuem ja sel on "uuemad probleemid".
Esimesena tuleks selgeks teha, kas tegu ei ole mitte tüüpveaga "üks pihustitest".
Teiseks, tavaliselt selline vibratamine lõhub ära ka mootoriopadja/padjad.
Kui Keila pole kaugel, tule külla. Lühike diagnost annab kiire ülevaate alustuseks.
Hooratas see ei ole, sest automaadil ei ole kahemassilist hooratast.
Esimesena tuleks selgeks teha, kas tegu ei ole mitte tüüpveaga "üks pihustitest".
Teiseks, tavaliselt selline vibratamine lõhub ära ka mootoriopadja/padjad.
Kui Keila pole kaugel, tule külla. Lühike diagnost annab kiire ülevaate alustuseks.
Hooratas see ei ole, sest automaadil ei ole kahemassilist hooratast.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Keila on kaugel - auto asub Tartus.
Kas tavaline diagnostika peaks suutma antud vea välja näidata`? Või on selleks mingit spetsiaalset tehnikat vaja?
Kui pihusti on läbi, kas siia annab seda parandada?
Kas tavaline diagnostika peaks suutma antud vea välja näidata`? Või on selleks mingit spetsiaalset tehnikat vaja?
Kui pihusti on läbi, kas siia annab seda parandada?
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tartus pädevaid diagnostikuid küll, kes saavad pihustitööd jälgida. Pihusti saad lasta taastata või lammarist teise võtta.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tekkis nüüd ka minul väike mure, üleöö, nimelt sai autot käivitatud aga ei läinud ta kohe midagi käima, sai tükkaega käivitatud kuniks käima läks aga pidi veidi gaasi peal hoidma, sest kui lahti lasin siis hakkas auto hüppama ja välja surema, ühe korra jäi isegi väga ädiselt tööle aga selline tunne nagu ei võtaks mingit silindrit järgi, ehk on kellelgi midagi sarnast juhtunud ja oskab nõu anda 

- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
See ongi ettenähtud , et kett venib. Alt pannakse vänt lukku ja nukvõll käib rakisega paika, olgu see kett veninud palju tahes siis nuka saab igal juhul õigeks panna, kuna nukka ratas reuguleeritav 360 kraadi. Järgmisena pannakse paika pump plunseri tõusu järgi. See et kett kulunud on ja paika ei anna panna on mingi loll lnnalegend ja kaval nõks ptsis küttepumapadega auto müümisel. Lihtsalt lõpuks hakkab kett kolisema ja eks kõige lõpuks ilmselt lendab miski seal ribadeks ära.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Gaasijaotuse saab paika küll, aga pumpa ei saa, kui kett liiga kulunud on. Võibolla saab, kui ketti hamba jagu tagasi tõsta. 

F11
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Küsimus siis BMW 525tds E39 Sedan Europe M51 97a
kas paagisisene pump lööb rõhku paaki ?
või peab otse voolikusse kütet lööma ?
kas paagisisene pump lööb rõhku paaki ?
või peab otse voolikusse kütet lööma ?
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
voolikusse ikka.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
jass161 kirjutas:voolikusse ikka.
siis eelmine omanik oli ikka vägaull macgyver.... pump lõi siis paagis niisama mingit lambikat tiiru.... ühendasin otse siis lõi kohe pihustite voolikutesse ''ülevool või kuidas neid kutsutakse'' ja nood siis lekkisid ullult... muidu olid kuivad täiesti...
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Väike update. Ilmad on soojemaks läinud ja nüüd siis nii, et kui pikalt sõita (käisin Tallinnas). Kaovad kõik probleemid. Nagu mingi ühendus oleks kehva. Soojaks minnes paisub mingi ühendus normaalseks? Oskab keegi miskit sorti suuniseid anda?ott1987 kirjutas:ott1987 kirjutas:Mul siis probleem selles, et selles vahemikus viskab pöörde ülesse, enne kui langema hakkab. Nüüd olen täheldanud, et ka 1500 pöörde ümber ei sõita sujuvalt vaid ebaühtlaselt. Külmalt käib esimesed paarkümmend sekundit normaalselt enne kui trikitama hakkab. Ja vahepeal saab mingi aja nii sõita, et üldse mingit probleemi ei ole. Reegel on aga see, et kui kohapeal kauem kui 10 sekki seista, hakkab tants ja trall pihta. Korra pöörded üles, siis veidike jälle rahulik.
Tühikäigu jauramine oli põhjustatud hoorattast. See sai vahetatud. Vahetati ka pumba elektrooniline osa. Väntvõlli andur kontrolliti ja töötab. Aga nüüd siis jäänud see probleem, et käiguvahetusel loobib pöördeid üles(nt 2000 pöörde juures rebib peale siduri lahutamist pöörded umb. 2500 juurde ja siis kukub alla). Samas kui mootor soe ja natuke aega seisab(umb 5min), siis on probleem 5-10 minutiks kadunud ja siis hakkab uuesti. Peale külmkäivitusel on nii, et kui mingi temp saavutatud, hakkavad pöörded langema. Ja siis tahaks nagu samamoodi puterdada nagu enne. Nagu oleks viga kuhugi sisse talletunud. Soojalt käib ilusti. Käivitamisega probleeme pole. Rooli kohapeal keerates tõmbab pöördeid tuntavalt alla poole. Ise ei oska kuidagi edasi minna. Aju? Või oskab äkki keegi midagi soovitada.
Suured tänud ette!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Lugesin siin ühte foorumit ja seal oli kirjas et tihtipeale on kala elektrilises osas. Esiteks võib töötava mootoriga katsuda liigutada ümmarguse pistiku mis läheb kõrgsurvepumpasse, kui midagi muutub siis tuleb seda korda teha, järgmisena tuleb ülevaadata, DDEsse mineva pistiku ja DDE korpuse lahti teha ja ülevaadata seal trükkplaadil olevad rajad, vahepeal juhtub et nad põlevad läbi või korrodeeruvad.
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kes arvutiga küttekogused 95a. tds-l paika kruvib?
Tallinnas..
Tallinnas..
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Foorumlane Leho, http://www.prohooldus.ee/kontakt/
..
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Selge,tänud.
- EinarK
- Huviline
- Postitusi: 283
- Liitunud: 26.06.2011 14:11 20
- Peamine sõiduk: '92 E34 525 TDS
- Asukoht: Hiiumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tere kallid kaaskannatajad!
Mure mis mind vaevab on see, et auto läheb külmalt matsust käima, aga lonkab.
Soojast peast tahab natuke pikemalt vòtit saada.
Diagnost näitab, et süütenurka loobib meeletult. Targemad mehed arvasid, et mootori kett on väsinud ja sellepärast ka nurka pillub ja ei taha soojalt käima minna. Ma kontrollin küünlad üle mingi päev, ehk on tòesti mòni otsa saanud.
Masin ise '97 jaanuar
Mure mis mind vaevab on see, et auto läheb külmalt matsust käima, aga lonkab.
Soojast peast tahab natuke pikemalt vòtit saada.
Diagnost näitab, et süütenurka loobib meeletult. Targemad mehed arvasid, et mootori kett on väsinud ja sellepärast ka nurka pillub ja ei taha soojalt käima minna. Ma kontrollin küünlad üle mingi päev, ehk on tòesti mòni otsa saanud.
Masin ise '97 jaanuar
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kettid ongi veninud ja tallad kulunud seljuhul. Tuleb uued panna.
- EinarK
- Huviline
- Postitusi: 283
- Liitunud: 26.06.2011 14:11 20
- Peamine sõiduk: '92 E34 525 TDS
- Asukoht: Hiiumaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Aga kui ma nüüd selle keti vahetuse ettevòtan, mis vidinaid mul veel tarvis oleks peale keti ja taldade? Tahaks enam-vähem teada saada, mida kui palju ja mis hinna eest.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Autol 995 pump peal, kas 994 pump hakkab tööle kui ma panen ka 994 pumba aju ?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Siis hakkab kui selle ecuga seotud ewsi ka ümber poogid. Muidu ei.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
vahepeal vahetati 325tdsil ksp tihendid ära, aga nüüd peale paari kuud puterdab ega liigu üldse... vaja mingi kaas paika sättida kuskil? 

-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 24.03.2014 06:18 23
- Peamine sõiduk: BMW 525TD
525td pöörded kõiguvad ja ei lähe pöörde.
Mure siis järgmine, et 525td (85kW) e34 ei taha pöördesse minna(üle 2000 ei lähe) ja tühikäigul pöörded hüppavad 1000 ümbruses ja jõudu pole. Lähiajal üritan pilte/videosi ka siia soetada, ehk keegi oskab soovitada midagi? Ja ehk oskab keegi öelda kuhu vaakumpumbast vaakum voolikud minema peaks? kuna hetkel ma näen ainult kahte kohta minemas (EGR solenoidi ja roolivõimu vist) ja 2 pimedat on jagamiskohas ees.