
e61 530d '06 kübemefilter
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Kui lisaainega masin,siis lisaainet lisataksegi kütuse hulka 3-5g paagi kohta.Ja selle hind ka muidugi 190 euri 3liitrit.Anduri vea võib sisse visata,kui lappi kõvasti anda ja vastusurve liiga kõrgeks läheb(psa ford volvo 250mbar 1-2 sek vist).Kuna fap filtrisse ladestub see põlenud tahma sade,siis piisab,kui see saast välja peasta ja saab edasi kulgeda rahulikult(siiani 60 tuhhi ümber liigelnud peale pesemist).Mitte ei pea mitmeidsadu eure kulutama progemiste ja asjade peale 

530d
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Keegi on survepesuriga seda dpf i julmalt pesnud? Ja siis fööniga kuivatanud... on tulemust?
e65 07 730d
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Ivecol sai tehtud aga kuna likvideerid tagajärge, mitte põhjust, siis kauaks tulemust polnud.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Ma tean, et survepesurid väänavad kergelt jahutusradika ribisid lömmi.
Ma tean ka seda, et läbi sõrestiku see surve kaugele ei lähe.
Ainukene mõistlik meetod on ikkagi keemiline meetod.
Valida tuleb aga ohutu aine, mis ei reageeri sõela endaga.
Ma tean ka seda, et läbi sõrestiku see surve kaugele ei lähe.
Ainukene mõistlik meetod on ikkagi keemiline meetod.
Valida tuleb aga ohutu aine, mis ei reageeri sõela endaga.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: e61 530d '06 kübemefilter
olen ka kuulnud,et auto ise puhastab kübemefiltrit,aga selleks vaja aegajalt liiklust rikkuda,ehk siis üle sajase laksuga lasta,saksas see lihtne,sest seal korralikud kiirteed
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: e61 530d '06 kübemefilter
kas oleks tarvis üle 100km/h sõita, et seda esile kutsuda? ma olen umbes 2000 km maha sõitnud ja pole täheldanud, et DPF põletus oleks toimunud. Enamus muidugi linnasõitu, aga mõned 100km otsad olen maanteel teinud, umbes kiirusega 100. mõõdasõitudel viskab vahest ka 130km/h. kuskilt on kõrvu jäänud, et iga 1000km tagant see umbes toimub, mul peaks siis 2x toimunud see juba olema, aga pole midagi aru saanud, et pöörded oleks üles läinud jne.
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Minumeelest ei lähegi pöörded üles. Mina saan omal selle järgi aru, et küttekulu tõuseb ja tekib madal müra summutist. Aga ta ei puhasta ennast läbisõidu järgi vaid mõõdab anduritega millal on vaja puhastada.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Ei aidanud ei termostaatide ega ka eelküünalde vahetus. Viskas 2000km järel jälle vea sisse. Nüüd siis DPF välja lõhutud .... autol aju ümber kirjutatud st. filter välja progatud. Mõni nm ka lisatud
...eks paistab mis saab.

-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Nujah, viisid sellega sisulise mootori remondi natuke edasi. Euro3 mudimine mootoris olevat riket või kulumit ju ei lapi.
Pihustid kontrollitud või uued?
Pihustid kontrollitud või uued?
sups kirjutas:Ei aidanud ei termostaatide ega ka eelküünalde vahetus. Viskas 2000km järel jälle vea sisse. Nüüd siis DPF välja lõhutud .... autol aju ümber kirjutatud st. filter välja progatud. Mõni nm ka lisatud...eks paistab mis saab.
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Filtri kärjed olid ikka seest väga mingit pruuni soga täis. Kusjuures väga erinevalt ...osadel kärgedel oli see soga otstes ,osadel jälle keskel. Aga jah pihustite kohta niipalju ,et ilmselt ikka mingi kala on sees jah. Külmalt käivitades viskab törtus sinist kah hulga. Eks tuleb uurida ,kes selliste töödega tegeleb.
-
- Huviline
- Postitusi: 748
- Liitunud: 28.04.2012 20:44 55
- Peamine sõiduk: BMW E60
- Asukoht: Tallinn/Järvamaa
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Järvamaal, Oisus on selline ettevõte nagu diislimeister oü, soovitan!!sups kirjutas:Filtri kärjed olid ikka seest väga mingit pruuni soga täis. Kusjuures väga erinevalt ...osadel kärgedel oli see soga otstes ,osadel jälle keskel. Aga jah pihustite kohta niipalju ,et ilmselt ikka mingi kala on sees jah. Külmalt käivitades viskab törtus sinist kah hulga. Eks tuleb uurida ,kes selliste töödega tegeleb.
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Oisus on Oisu Diisel OÜ, Diislimeister OÜ on hoopis teine ettevõte ja asub hetkel Läike teel.
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Plaan on alustada õlivahetusega.....et äkki jõudis juba diislit liiga palju sinna õli hulka minna. Siis eelsüüteküünlad ja plokk.....ja noh kui siis need asjad tulemust ei anna ,tuleb pihustid käsile võtta. Niipalju veel ,et hommikul esimene käivitus raputab nagu autot kah. Sooja mootoriga käivitades seda muret pole.
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Võimlik, ei vastused on olemas eespool, ei viitsinud kogu teemat läbi lugeda
Nimelt on probleem samuti ühe E61 masinaga, mis annab kübemefiltri veateadet. Proovisime sundida seda DIS-iga regenereerima, aga protsess ei lähe lihtsalt aktiivseks, sõida palju tahad. Kas põhjus võib olla selles, et veakoodid (480A, 481A) tulevad praktiliselt kohe peale kustutamist tagasi? Kuskil foorumis oli väide, et sellisel juhul ei lähe protsess käima..
Vasturõhud olid vastavalt 37, 130 ja 300 (tühikäik, 2000 ja 4000 pööret) ja lubatud oli vist 35, 75 ja 200.
Kas nende vasturõhkude järgi saab midagi otsustada, vajaks läbipesu näiteks?
Kusjuures enne seda pikemat proovisõitu olid vastrõhud isegi hullemad, natuke läks paremaks sõiduga. Aga regeneratsioon ei lähe aktiivseks ja sõidu ajal on veakoodid peale kustutamist hetkega tagasi.

Nimelt on probleem samuti ühe E61 masinaga, mis annab kübemefiltri veateadet. Proovisime sundida seda DIS-iga regenereerima, aga protsess ei lähe lihtsalt aktiivseks, sõida palju tahad. Kas põhjus võib olla selles, et veakoodid (480A, 481A) tulevad praktiliselt kohe peale kustutamist tagasi? Kuskil foorumis oli väide, et sellisel juhul ei lähe protsess käima..
Vasturõhud olid vastavalt 37, 130 ja 300 (tühikäik, 2000 ja 4000 pööret) ja lubatud oli vist 35, 75 ja 200.
Kas nende vasturõhkude järgi saab midagi otsustada, vajaks läbipesu näiteks?
Kusjuures enne seda pikemat proovisõitu olid vastrõhud isegi hullemad, natuke läks paremaks sõiduga. Aga regeneratsioon ei lähe aktiivseks ja sõidu ajal on veakoodid peale kustutamist hetkega tagasi.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Ma ka ei viitsinud otseselt 480A, 481A osas süveneda aga nii on jah, et ka sund-regenereeringut ei aktiviseerita, kui mootoris aktiivsed vead registris.
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Paljudel juhtudel on need vasturõhud palju hullemad olnud, nagu ka eespool viidatud teemas. Ei saagi aru, et miks siis sellel konkreetsel autol asi ei aktiveeru. Veakoodid on hetkega tagasi, seega nagu pole võimalustki protsessi aktiivseks saada. Ainuke võimalus oleks teha mingi meeletult pikk sõit, et äkki siis need vasturõhud langeksid lubatud piiridesse ja veakoode enam poleks. Auto sõidab igapäevaselt lühikesi otsi ja vasturõhud läksid natuke väiksemks peale pikemat sõitu.
DIS-i enda tingimused olid:
1. Mootori temperatuur 75 kraadi
2. Vähemalt 10 liitrit kütust
3. Temperatuur enne katalüsaatorit 250 kraadi (seda ei kontrolllinud tegelikult, ei jäänud silma sellist kohta DIS-is)
Veakoodidest ei olnud seal mingit juttu, samuti ka sellest, et enne kübemefiltrit peaks 600 kraadi olema, nagu väidetakse välismaistes foorumites. Ega vist muud üle ei jää, kui kübemefilter maha võtta ja proovida pesta
DIS-i enda tingimused olid:
1. Mootori temperatuur 75 kraadi
2. Vähemalt 10 liitrit kütust
3. Temperatuur enne katalüsaatorit 250 kraadi (seda ei kontrolllinud tegelikult, ei jäänud silma sellist kohta DIS-is)
Veakoodidest ei olnud seal mingit juttu, samuti ka sellest, et enne kübemefiltrit peaks 600 kraadi olema, nagu väidetakse välismaistes foorumites. Ega vist muud üle ei jää, kui kübemefilter maha võtta ja proovida pesta

Re: e61 530d '06 kübemefilter
Mul DIS V57 näitab küll väljalaske temperatuure igatahes. A kuna mul DPF läinud, siis nii kõrgeks neid temperatuure ei saa nagunii. See selleks.
Termostaadid on täiesti korras ühesõnaga antud autol ja temperatuur maanteel ilusti üle 88?
Termostaadid on täiesti korras ühesõnaga antud autol ja temperatuur maanteel ilusti üle 88?
Re: e61 530d '06 kübemefilter
See heitgaasite temperatuuri teema on kahtlane. DIS oma tingimustes rääkis nagu temperatuurist enna katalüsaatorit, aga kübemefiltri näitudega ühes pundis oli vist tempertuur enne kübemefiltrit. Ega ma väga ei otsinud, äkki oli ka õige näit kusagil olemas.
Aga lugesin veel mõttega eespool viidatud teemat ja hakkasin ka ise kahtlema. Äkki tõesti langeb temperatuur maanteel alla lubatu. Vaatasin lihtsalt kohapeal seistes, et on piisavalt soe ja sõidu ajal seda näitu rohkem ei jälginud. Peaks vist enne lammutamist ühe katse veel tegema
Aga lugesin veel mõttega eespool viidatud teemat ja hakkasin ka ise kahtlema. Äkki tõesti langeb temperatuur maanteel alla lubatu. Vaatasin lihtsalt kohapeal seistes, et on piisavalt soe ja sõidu ajal seda näitu rohkem ei jälginud. Peaks vist enne lammutamist ühe katse veel tegema

Re: e61 530d '06 kübemefilter
Sinna võibki see koer maetud olla jah, maanteel langeb temperatuur väga kiiresti alla 70C praegu kui mõlemad termostaadid tuksis on. Ja ilmselt on nii, et 75C on küll kirjas, kuid reaalselt peab ikka vähemalt 88C olema et põletama hakkaks. Üks võimalus on muidugi niisama korralikult pähe anda veits aega ja väljalaske gaasid lakke ajada, lootes et lööb veel natuke puhtamaks et põletusprotsessi alustada saaks, aga eesti oludes on seda suhteliselt keeruline legaalselt teha 

-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Kohapeal ei lase põletada või?
Ja kui manuaalselt käike vahetada,siis mis kiiruse ületamisest me siin jahume?
Ning siiamaani ikkagi ei tohi olla aktiivseid veakoode ajus,et põletus toimima hakkaks.Ja moto temp seda nüüd küll kinni ei tohiks panna,lukku läheb tavaliselt siis,kui liiga kuumaks asi kisub.Kas mootoril pöördklapid alles või ei?
Ja kui mu mälu ei peta,siis kui sõites põletama hakata,siis temp tõuseb 200 pealt 500 kraadi kanti kuskil minutiga.Kohapeal läheb kauem aega.
Ja kui manuaalselt käike vahetada,siis mis kiiruse ületamisest me siin jahume?
Ning siiamaani ikkagi ei tohi olla aktiivseid veakoode ajus,et põletus toimima hakkaks.Ja moto temp seda nüüd küll kinni ei tohiks panna,lukku läheb tavaliselt siis,kui liiga kuumaks asi kisub.Kas mootoril pöördklapid alles või ei?
Ja kui mu mälu ei peta,siis kui sõites põletama hakata,siis temp tõuseb 200 pealt 500 kraadi kanti kuskil minutiga.Kohapeal läheb kauem aega.
530d
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Mida sa ise jahud? Kas sa arvad et niisama on ette nähtud pikem maantee sõit et puhastus toimiks?
Seda ilmselgelt põhjusega. Näiteks sellega, et kuskil parkimisplatsil 1-2 käiguga rullnokka mängides ei saa turbo rõhku üles rohkemaks kui mõneks sekundiks ja koormus on sisuliselt olematu. Jahutusvedeliku temperatuuri saad jah lakke, aga korralikku koormust, mis võiks natukene DPF-i puhtamaks lüüa, saad maanteel kõrgemate käikudega pikki kiirendusi tehes.
Seda ilmselgelt põhjusega. Näiteks sellega, et kuskil parkimisplatsil 1-2 käiguga rullnokka mängides ei saa turbo rõhku üles rohkemaks kui mõneks sekundiks ja koormus on sisuliselt olematu. Jahutusvedeliku temperatuuri saad jah lakke, aga korralikku koormust, mis võiks natukene DPF-i puhtamaks lüüa, saad maanteel kõrgemate käikudega pikki kiirendusi tehes.
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Vaja ikka kohe mürki pilduma hakata või?Need autod pole ainult saksa kiirteede jaoks mõeldud ning suudavd väga eduliselt ka siinsetel piirkiirustel end puhtaks põletada.
Enne kui tatti pritsima hakkad,siis tee tahmafiltri tööpõhimõte kogu sinna juurde kuuluvaga enne ilusti selgeks eks.
Korraliku koormuse imiteerimiseks on masinal olemas aju,pöördklapid jne,mis suudab eduliselt selle asjaga hakkama saada.
Enne kui tatti pritsima hakkad,siis tee tahmafiltri tööpõhimõte kogu sinna juurde kuuluvaga enne ilusti selgeks eks.
Korraliku koormuse imiteerimiseks on masinal olemas aju,pöördklapid jne,mis suudab eduliselt selle asjaga hakkama saada.
530d
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Täna rohkem selle autoga sõitmas ei käinud. Omaniku sõnul pidavat temperatuur varjatud menüüst vaadates ok olema ja samuti olevat tal eelmise omaniku arved selle kohta, et termostaadid on hiljuti vahetatud.
UM pakkus veel rõhuanduri enda riket või siis tõesti läbi pesta. Mulle endale jääb arusaamatuks see, et kuidas see protsess saab üldse alata, kui veakoodid hetkega peale kustutamist tagasi tulevad. Ja loogiliselt nad peavadki tulema, kui filter on umbes ja vasturõhud üle piirväärtuste. DIS ise ei rääkinud oma tingimustes veakoodide kohta midagi, äkki need ei loe siiski?
Pöördklappide kohta ei oska öelda, auto on hiljuti ostetud. Eilse sõidu ajal tõusis temperatuur enne kübemefiltrit vahepeal natuke üle 400 kraadi muidu. Aga väljalaskes peaks ka vist mingi klapp olema, kus see asub? Kübemefilter paistis olevat kapoti all, ühes tükis katalüsaatoriga siis vist? Ja kas peaks siis see protsess ka kohapeal käivituma, ma ise oleks ka nagu kuulnud seda...
UM pakkus veel rõhuanduri enda riket või siis tõesti läbi pesta. Mulle endale jääb arusaamatuks see, et kuidas see protsess saab üldse alata, kui veakoodid hetkega peale kustutamist tagasi tulevad. Ja loogiliselt nad peavadki tulema, kui filter on umbes ja vasturõhud üle piirväärtuste. DIS ise ei rääkinud oma tingimustes veakoodide kohta midagi, äkki need ei loe siiski?
Pöördklappide kohta ei oska öelda, auto on hiljuti ostetud. Eilse sõidu ajal tõusis temperatuur enne kübemefiltrit vahepeal natuke üle 400 kraadi muidu. Aga väljalaskes peaks ka vist mingi klapp olema, kus see asub? Kübemefilter paistis olevat kapoti all, ühes tükis katalüsaatoriga siis vist? Ja kas peaks siis see protsess ka kohapeal käivituma, ma ise oleks ka nagu kuulnud seda...
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e61 530d '06 kübemefilter

teet82 kirjutas:See heitgaasite temperatuuri teema on kahtlane. DIS oma tingimustes rääkis nagu temperatuurist enna katalüsaatorit, aga kübemefiltri näitudega ühes pundis oli vist tempertuur enne kübemefiltrit. Ega ma väga ei otsinud, äkki oli ka õige näit kusagil olemas.
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Jah, seal "test module" käigus ütlebki, et temperatuur enne katalüsaatorit. Aga hiljem sõidu ajal jälgisin näite "live data" all ja seal oli hoopis temperatuur enne kübemefiltrit. Samas pole vist vahet, eks see ole sama asi tegelikult, erit kui mõlemad asjad on sama korpuse sees...
Mul see DIS jookseb saksakeelsena originaal GT1 masinas, natuke nõme keeleliselt jälgida asju. Pole ka päris viimane DIS, äkki oli DIS 54, aga seal vist suuri erinevusi menüüdes ei tohiks olla.
Mul see DIS jookseb saksakeelsena originaal GT1 masinas, natuke nõme keeleliselt jälgida asju. Pole ka päris viimane DIS, äkki oli DIS 54, aga seal vist suuri erinevusi menüüdes ei tohiks olla.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: e61 530d '06 kübemefilter

teet82 kirjutas: Mulle endale jääb arusaamatuks see, et kuidas see protsess saab üldse alata, kui veakoodid hetkega peale kustutamist tagasi tulevad. Ja loogiliselt nad peavadki tulema, kui filter on umbes ja vasturõhud üle piirväärtuste. DIS ise ei rääkinud oma tingimustes veakoodide kohta midagi, äkki need ei loe siiski?

DISga ei õnnestu. Autocom jm saab.
teet82 kirjutas: Ja kas peaks siis see protsess ka kohapeal käivituma, ma ise oleks ka nagu kuulnud seda...
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Tundub, et väikesed erinevused on siiski sees sõltuvalt DIS versioonist, kõike seda juttu mul vist ei visanud seal "test module" käigus. Aga kuidas ma saan vead kõrvaldada enne protsessi, kui see protsess ise peaks need vead kõrvaldama... Imelik värk see DIS 

- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Seisva mootoriga ei saa veakoodid ju tagasi tulla? Nulli need ära ja anna käsk regen'iks. Seejärel käivita mootor.
tel. 51 949 859
Re: e61 530d '06 kübemefilter
Mõtlesin ka ise seda varianti korraks. Aga selle "test module" laseb ikkagi ka töötava mootoriga lõpuni teha nagu ja käseb sõitma minna... Võibolla tuleks siis seisva mootoriga proovida. Või ei tohi üldse sealt moodulist väljuda enne regeneratsiooni lõppu? Seal viimastel lehtedel vist küsis, et kas sõit on tehtud ja probleem lahendatud 
Edit: See küsimus testsõidu tulemuste kohta võis olla ka seal vasturõhkude testimise juures, ei mäleta täpselt.

Edit: See küsimus testsõidu tulemuste kohta võis olla ka seal vasturõhkude testimise juures, ei mäleta täpselt.