Tere. Probleem siis järgmine. Hommikul panen auto käima ja akutuli armatuuris põleb. Okei mõtlen ,et sõidan vähemalt koju ära (10km). Umbes poole teepeal fooriall läks ka käigukast avarii reziimi ning abs ja veojõutuled tööle. Jõudsin siis koju ära ja majaees enam auto peale seiskamist ei käivitunud. Käivitada üritades annab salongis mingit piiksud ja kapotialt releeplõksimist ainult.
Vaatasin ka varjatud menüüst laadimispinget ja näitas 8-9 juures seda olevat. tund hiljem uuesti vaadates oli 10.
Probleem on ilmselt genekas? Et mis seal üleöö võib juhtuda? Ja automaatkast on suht võõras minujaoks, et kas se on normaalne ,et ta avarii reziimi läheb sellepärast kui autos voolu vähe?
e39 528i "Akutuli" läks põlema.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: e39 528i "Akutuli" läks põlema.
voolu jäi väheks,et absi ja värke ära toita. Kuid jah genekas maha ja remonti ja uuesti peale ja sõit võib jätkuda.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: e39 528i "Akutuli" läks põlema.
Arvatavasti pingeregulaator ja harjad otsas... Seda saab maha võta ilm suurema lammutamiseta. Õhuvfilter, õhulugeja ja torusti segusiibrini võta ära ja peakski genekas ilusti paistma vastu. Keerad tagant suurt mutri keskelt ja tuleb ära plastik kaas. Selle all siis paar juhet ja 2 poldiga kinnituv "tablett" ära. Ruumi vähe kuid teostatav. Akna all sama asja tegin tunniga, pealepanemine veelgi kiirem on.
Kui genekas lagunes laiali siis oleks kuulda kriginat naginat ( laagrid jne ). Ahjaa kui "tabletil" harjad enam-vähem korras, siis vb sooned liiga sügavad ja peab vahetama ( renoveerima ) , või siis mõni kasutatud genekas vahele. Neid vedeleb igal pool e39 peale.

F31 320d M Performance
Re: e39 528i "Akutuli" läks põlema.
Viga oli dioodiplokis. Sai see äravahetatud ja kadus ka "akutuli" 
