525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Uuriksin alustuseks diagnostikaseadmega.
Aga paagi avamine ei ole loll mõte.
Paagi tühjaks sõita tegelikult ei ole patt.
Kui kõik on nii nagu peaks olema, siis ei tee tühi paak absoluutselt mitte midagi.
Kui seal solk sees on vms, siis võib tekitada probleeme.
Aga paagi avamine ei ole loll mõte.
Paagi tühjaks sõita tegelikult ei ole patt.
Kui kõik on nii nagu peaks olema, siis ei tee tühi paak absoluutselt mitte midagi.
Kui seal solk sees on vms, siis võib tekitada probleeme.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kiskusin istmed välja ja paagi lahti ning kütus mis ma sealt välja pumpasin oli täiesti must, nagu mootoriõli. Hakkasin puma testima ning pump häält teeb, aga kütust välja ei pumpa. Ilmselt on siis pump vigane?
KÕIK TEE ON KATKI!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Ka see variant on olemas, et pump teeb häält aga pumpamisomadused puuduvad.
Vahest on see seestpoolt tuksis. AGA, kütus ei tohi/saa olla must.
Kas sul mootoriõli on vaja vahest lisada või sõidad õlivahetuste vahel ilma lisamata?
Kas paagi põhjas on vetikaid?
Vahest on see seestpoolt tuksis. AGA, kütus ei tohi/saa olla must.
Kas sul mootoriõli on vaja vahest lisada või sõidad õlivahetuste vahel ilma lisamata?
Kas paagi põhjas on vetikaid?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mina ostsin ta 400km tagasi Märjamaalt, seal ma ka tankisin paagi triiki. Nüüd kahtlustades vigast pumpa avasin paagi ja täiesti musta kütust tuli sealt välja. Ma ei tea mis sinna sisse oli lisatud varem vbla tõesti mootoriõli, võtsin paagist kõik kütuse ära ja lõin ilusti läikima seest, värske diisel läks sisse... Vetikaid mul pole paagis olnud.arnis kirjutas:Ka see variant on olemas, et pump teeb häält aga pumpamisomadused puuduvad.
Vahest on see seestpoolt tuksis. AGA, kütus ei tohi/saa olla must.
Kas sul mootoriõli on vaja vahest lisada või sõidad õlivahetuste vahel ilma lisamata?
Kas paagi põhjas on vetikaid?
Paagipump maksab 70€.
E: Mis moodi see paagi sisene pump peaks töötama? Ma vahetasin just ära aga ka uus pump ei pumpa kütust.

KÕIK TEE ON KATKI!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
No paagipump võtab alt kütust ja ülevalt pumpab välja.
Pane ta eraldi diislisse ja pane süüde kahe peale, ülevalt peaks hakkama kütust voolama.
Kas see sõel, mis paagipumba all on, on samuti puhas nüüdseks?
Pane ta eraldi diislisse ja pane süüde kahe peale, ülevalt peaks hakkama kütust voolama.
Kas see sõel, mis paagipumba all on, on samuti puhas nüüdseks?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Tänud Arnis! Pump töötab nagu uus asi töötama peab ning auto töötab nagu loomarnis kirjutas:No paagipump võtab alt kütust ja ülevalt pumpab välja.
Pane ta eraldi diislisse ja pane süüde kahe peale, ülevalt peaks hakkama kütust voolama.
Kas see sõel, mis paagipumba all on, on samuti puhas nüüdseks?

filtri tegin puhtaks ning 100 km jooksul pole probleeme tekkinud

Teistele teadmiseks, et paagis olev pump ei pumpa ilma paagis oleva toruta kütust! Seal vahel on mingi vaakumklapp vms ja läbi selle hakkab pump ilusti tööle.
KÕIK TEE ON KATKI!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
E39 TDSA järgnev probleem. Nimelt kui kiirendan vähe järsemalt drive peal siis ei lükka kohe 3. käiku sisse, vaid mingi poole sekundilise viivitusega. Lööb korra pöörded üles nagu oleks neutrali peal ja siis lööb laksuga käigu sisse. Eile aga proovisin spordiga kiirendada 2-3-4 ja selles režiimis töötab ilusti. Õli vahetus korra juba tehtud pärast probleemi ilmnemist aga kas asi võib olla selles, et kastis vähe õli või mida teie välja pakuksite. (5HP18 kast)
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Võib olla vähe õli kuid võib olla ka kulunud sidurid. mõni vigane o tihend kastis.Ja lisaks tds.-i valesti reguleeritud kõrgsurvepump. Või mõni vigane esimestest abs anduritest.
alustada tuleks pädevast diagnostikust ja õigel temperatuuril õli lisamisest.
alustada tuleks pädevast diagnostikust ja õigel temperatuuril õli lisamisest.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
ABS tuli lööb vahest tõesti põlema, seda on juhtunud kahel või kolmel korral pärast vea ilmnemist. Kõrgsurvepump on ka tõesti kulunud ja absi tule süttimisel on aidanud see kui süüde korra välja lükata ja uuesti auto tööle panna siis on jälle ära kustunud. Kui viga ilmnes kontrollisin kohe õli taset ja see oli normis, seejärel sai vahetatud kasti õli koos filtriga, autodata näitas et 3, midagi liitrit läheb kasti õli, panin pea 5 liitrit sisse ja ei hakanud ikka veel õli välja tulema ja mõtlesin et okei peaks piisavalt olema. Kõrgsurvepump on olemas ja ootab vahetust kuid pole leidnud inimest kes selle ära teeks, ise ei taha näppima hakata...
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kindlasti on 57 lehekülje sees probleem lahendatud juba, aga tahan kinnitust saada, kas viga on pumba jaotuspeas.
Põhiline probleem on soojalt käivitamisega, kui auto on seisnud umbes 20 minutit. Pärast 20-minutilist seismist käima saada pole enam lootustki ennem, kui mootor maha on jahtunud ja küünla uuesti taha lööb. Kui seisma jätta ja kohe käivitada, siis läheb suht koheselt käima, umbes sekundi-kaks tahab ketramist saada. 15-20 minutise seismise järel tahab juba pikemat ketramist saada, isegi kuni 20 sekki ja kui siis läheb, on korralik pilv summutist üleval. Külmalt käivitades probleeme pole, minek on olemas, tühikäik ei kõigu. Tahmatest oli ka korras.
Autoks siis 1998 2,5 TDS
Põhiline probleem on soojalt käivitamisega, kui auto on seisnud umbes 20 minutit. Pärast 20-minutilist seismist käima saada pole enam lootustki ennem, kui mootor maha on jahtunud ja küünla uuesti taha lööb. Kui seisma jätta ja kohe käivitada, siis läheb suht koheselt käima, umbes sekundi-kaks tahab ketramist saada. 15-20 minutise seismise järel tahab juba pikemat ketramist saada, isegi kuni 20 sekki ja kui siis läheb, on korralik pilv summutist üleval. Külmalt käivitades probleeme pole, minek on olemas, tühikäik ei kõigu. Tahmatest oli ka korras.
Autoks siis 1998 2,5 TDS
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Davai kutid ja mutid, auto jamab ja tüdrukul vaja tööle saada. Teeme koos korda?
Tegin ka väikse video, vähe paremini aru saada mis viga on.
" onclick="window.open(this.href);return false;


Tegin ka väikse video, vähe paremini aru saada mis viga on.
" onclick="window.open(this.href);return false;
KÕIK TEE ON KATKI!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kütusevoolik kütusefiltrist-pumbani ei ole läbipaistev, seetõttu ei ole kindel, et seal
mullikesed läbi ei jookse. Siuke tunne, et vahepeal tuleb õhk sisse, kaob koheselt
igalt pihustilt surve ja paar pööret ei saagi ühtegi plahvatust tehtud.
mullikesed läbi ei jookse. Siuke tunne, et vahepeal tuleb õhk sisse, kaob koheselt
igalt pihustilt surve ja paar pööret ei saagi ühtegi plahvatust tehtud.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Aga miks DDE tuli vilgub? Seda jama pole varem olnud.
KÕIK TEE ON KATKI!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Nüüd siis asi läinud hullemaks (ma arvan). 5km jooksul pole mootor vahele jätnud, aga DDE tuli jäi põlema ja turbo spoolima ei hakka ja Nissan Prius tegi minust möödasõidu
.
Any good solutions or advise?


Any good solutions or advise?
KÕIK TEE ON KATKI!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Aku on mul õhtal ja kas selles võib ka viga olla, et DDE(eelsüüteküünlad) tuli põleb?
KÕIK TEE ON KATKI!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
"good advise" on see,et näita autot kellelegi kes on enne tds-i näppinud.
Tahad ise nu**ida siis loe see sama teema täitsa ALGUSEST-LÕPUNI läbi.
Tahad ise nu**ida siis loe see sama teema täitsa ALGUSEST-LÕPUNI läbi.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Algusest lõpuni olen ma ta juba lugenud 

KÕIK TEE ON KATKI!
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
tervitused. Nimelt probleem selles, et oleks vaja teada tds pumba nr. Sai käidud peegliga uurimas, aga nägin ainult seda, et pump on bochi oma, numbrit ei leidnud. Kas selle järgi on võimalik teada saada, mis lõpuga pump autol on? aastas 92 jaanuar on väljalase. Kui nii ei saa teada, siis mis koha peal pumbal see nr asub?
bmw on siiski auto!
- Danielle
- Huviline
- Postitusi: 185
- Liitunud: 18.05.2009 20:38 44
- Peamine sõiduk: 730i
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Mm, E34 Tds-il on neljanda silindri (lugedes eest poolt) juures külmkäivituse andur. Ühele juhtmele seal lükkad lüliti vahele !Leho kirjutas:Keegi on teinud ratsi millega aktiveeritakse eelsüüte süsteem kui mootori temp on enam kui 60 kraadi.
Veel lihtsam variant on pistik ära võtta, aga siis on koguaeg külma mootori efekt ja pöörded kõrgel.
- Andreas0110
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 07.05.2012 19:56 15
- Peamine sõiduk: BMW 525 Tds e39
- Asukoht: Pärnu
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Leho ei küsinud, vaid vastas eelmisele probleemileDanielle kirjutas:Mm, E34 Tds-il on neljanda silindri (lugedes eest poolt) juures külmkäivituse andur. Ühele juhtmele seal lükkad lüliti vahele !Leho kirjutas:Keegi on teinud ratsi millega aktiveeritakse eelsüüte süsteem kui mootori temp on enam kui 60 kraadi.
Veel lihtsam variant on pistik ära võtta, aga siis on koguaeg külma mootori efekt ja pöörded kõrgel.

Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Auto käis diagnostikas ning 2 viga leidis.Tauri32 kirjutas:Davai kutid ja mutid, auto jamab ja tüdrukul vaja tööle saada. Teeme koos korda?![]()
![]()
Tegin ka väikse video, vähe paremini aru saada mis viga on.
" onclick="window.open(this.href);return false;
1.Õli temp. juhe ja kõrgsurve pumba juhe olid vahetusse läinud
2. Neljanda silindri pihusti andur on andnud saba.
Nüüd siis otsin töötavat pihustit.

KÕIK TEE ON KATKI!
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
kalla pump ämbritäie külma veega üle peale 20 minutit ja proovi käivitada..siis saab edasi rääkidaAap kirjutas:Kindlasti on 57 lehekülje sees probleem lahendatud juba, aga tahan kinnitust saada, kas viga on pumba jaotuspeas.
Põhiline probleem on soojalt käivitamisega, kui auto on seisnud umbes 20 minutit. Pärast 20-minutilist seismist käima saada pole enam lootustki ennem, kui mootor maha on jahtunud ja küünla uuesti taha lööb. Kui seisma jätta ja kohe käivitada, siis läheb suht koheselt käima, umbes sekundi-kaks tahab ketramist saada. 15-20 minutise seismise järel tahab juba pikemat ketramist saada, isegi kuni 20 sekki ja kui siis läheb, on korralik pilv summutist üleval. Külmalt käivitades probleeme pole, minek on olemas, tühikäik ei kõigu. Tahmatest oli ka korras.
Autoks siis 1998 2,5 TDS
´17 4Drive
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
suure tõenäolisusega on plunser väsinud kuid variant on ka veel mitte piisavalt tihe küttetorustik
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Kuna kõrgsurvepumpa väga tihti ei raatsita remontida, siis odav alternatiiv kuumalt käivitamise probleemist kõrvale hiilida on selline:

Takisti võiks olla 2 kilo-oomine. Käivitamise eel jäetakse DDE'le mulje, et mootor on tegelikult veel külm(jahutusvedelik alla 60C). Seetõttu rakendatakse eelsüüteküünlaid ja kütuse stardikogus on kah sooja mootoriga võrreldes kõrgem. Need meetmed tagavad ka kulunud plunseriga kerge käivituse.
Geneka laadimissignaal katkestab peale mootori käivitumist relee ja DDE saab lõpuks kätte tegeliku jahutusvedeliku temperatuuri.

Takisti võiks olla 2 kilo-oomine. Käivitamise eel jäetakse DDE'le mulje, et mootor on tegelikult veel külm(jahutusvedelik alla 60C). Seetõttu rakendatakse eelsüüteküünlaid ja kütuse stardikogus on kah sooja mootoriga võrreldes kõrgem. Need meetmed tagavad ka kulunud plunseriga kerge käivituse.
Geneka laadimissignaal katkestab peale mootori käivitumist relee ja DDE saab lõpuks kätte tegeliku jahutusvedeliku temperatuuri.
tel. 51 949 859
- blizzard1
- Huviline
- Postitusi: 56
- Liitunud: 24.05.2011 20:36 23
- Peamine sõiduk: BMW 520i
- Asukoht: Saaremaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
E39 525TDS ei käivitu ja DDE tuli põleb pidevalt. Kui eelsüüte relee ümber lülitada, tuleb küünaldele vool peale ja käima läheb koheselt, kuid DDE tuli jääb põlema.
Eelsüüte releed sai proovitud teise auto pealt...seis sama.
Milles võib asi olla?
Eelsüüte releed sai proovitud teise auto pealt...seis sama.
Milles võib asi olla?
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
juhtpihusti äkki? Vii diagnosti, makasab umbes 30€blizzard1 kirjutas:E39 525TDS ei käivitu ja DDE tuli põleb pidevalt. Kui eelsüüte relee ümber lülitada, tuleb küünaldele vool peale ja käima läheb koheselt, kuid DDE tuli jääb põlema.
Eelsüüte releed sai proovitud teise auto pealt...seis sama.
Milles võib asi olla?
KÕIK TEE ON KATKI!
- blizzard1
- Huviline
- Postitusi: 56
- Liitunud: 24.05.2011 20:36 23
- Peamine sõiduk: BMW 520i
- Asukoht: Saaremaa
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Aga et küünaldele vool peale ei tule?Tauri32 kirjutas:juhtpihusti äkki? Vii diagnosti, makasab umbes 30€blizzard1 kirjutas:E39 525TDS ei käivitu ja DDE tuli põleb pidevalt. Kui eelsüüte relee ümber lülitada, tuleb küünaldele vool peale ja käima läheb koheselt, kuid DDE tuli jääb põlema.
Eelsüüte releed sai proovitud teise auto pealt...seis sama.
Milles võib asi olla?
- allan_d
- Huviline
- Postitusi: 644
- Liitunud: 24.11.2010 22:48 32
- Peamine sõiduk: bmw e61
- Telefon: 56667663
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Autoks ikka bmw e34 525tdsa ja mure järgmine.
Nimelt ei taha auto tühikäigul ilusti käia. Välja ei sure ega midagi, aga tühikäigul mootor väriseb nii mis jube ikka paar cm paremalt vasakule. Esialgu päästis segu reguleerimine kuid nüüd ei anna seegi mingit kasu. Sai pandud taastatud juhtpihusti. Auto käivitub, külmalt paugupill aga soojalt sipa pikemini. Liigub ilusti ja ühtlaselt. Vanasti väristas ainult külma mootoriga nüüd kahjuks juba peaaegu et alati.
Nimelt ei taha auto tühikäigul ilusti käia. Välja ei sure ega midagi, aga tühikäigul mootor väriseb nii mis jube ikka paar cm paremalt vasakule. Esialgu päästis segu reguleerimine kuid nüüd ei anna seegi mingit kasu. Sai pandud taastatud juhtpihusti. Auto käivitub, külmalt paugupill aga soojalt sipa pikemini. Liigub ilusti ja ühtlaselt. Vanasti väristas ainult külma mootoriga nüüd kahjuks juba peaaegu et alati.
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Lisaks peapihustile on seal veel 5 pihustit. Kui üks neist ikka totaalselt mööda paneb, siis ei saagi mootor ühtlaselt tööd teha. M51 mootoril on pihustite vahetus suht kerge kui õige padrun olemas on.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- allan_d
- Huviline
- Postitusi: 644
- Liitunud: 24.11.2010 22:48 32
- Peamine sõiduk: bmw e61
- Telefon: 56667663
- Asukoht: Tallinn
Re: 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
Aga kui pihustites asi oleks, siis vist suitseks ja ei läheks pöördessegi korralikult?