E39 M57 530d 2003 klõbin mootoris
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 27.06.2010 15:39 07
- Peamine sõiduk: 530d 2003
- Asukoht: Tallinn
E39 M57 530d 2003 klõbin mootoris
Lõi maanteel sõites möödasõidul 2000 pöörde peal klõbina sisse muidu väiksematel pööretel kõik ok. On kellelgi kogemusi et mis voib olla?
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: E39 M57 530d 2003 klõbin mootoris
Kuula ega see juhuslikult turbost ei tule.Ega masin jõuetuks peale seda ei jäänd?
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 27.06.2010 15:39 07
- Peamine sõiduk: 530d 2003
- Asukoht: Tallinn
Re: E39 M57 530d 2003 klõbin mootoris
Ei julgenud vajutada eriti peale seda kui hoo maha tõmbasin ja alla keritud aknast kontrolliks kuulasin et kas toesti minu masin sellise häälega..... kuni 2000 pöördeni vaikus ja siis lõi hirmsa kolina nagu taoks metall metalli vastu.... ei tossa ega kõlise alla 2000 pöörde...... Arvad et äkki turbo? Mul ta muidu vilistas küll külmast peast veidi...
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: E39 M57 530d 2003 klõbin mootoris
Lõhnab töölepingu lõpetan turbo järgi 

-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 27.06.2010 15:39 07
- Peamine sõiduk: 530d 2003
- Asukoht: Tallinn
Re: E39 M57 530d 2003 klõbin mootoris
Kui see turbo on siis on see päeva parim uudis
sest mind on hirmutatud juba et liblikklapp kukkus sisse voi siis halvim et raamsaale.....






- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: E39 M57 530d 2003 klõbin mootoris
Selpuhul oleks kolin koguaeg sees.megarave kirjutas:Kui see turbo on siis on see päeva parim uudis![]()
sest mind on hirmutatud juba et liblikklapp kukkus sisse voi siis halvim et raamsaale.....
![]()
![]()
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 27.06.2010 15:39 07
- Peamine sõiduk: 530d 2003
- Asukoht: Tallinn
Re: E39 M57 530d 2003 klõbin mootoris
Ok sel juhul asun teisipäeval turbot maha kiskuma
- j4nx
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 08.04.2010 14:38 19
- Peamine sõiduk: 07 Grand Cherokee Overland 3.0crd
- Asukoht: Viljandi
Re: E39 M57 530d 2003 klõbin mootoris
Täpselt sama asi, mis mul juhtus nüüd hiljuti..ainult,et mul lööb selle klõbina juba 1500 pöörde pealt sisse ning õli ka hakkas turbo juurest tilkuma.
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 27.06.2010 15:39 07
- Peamine sõiduk: 530d 2003
- Asukoht: Tallinn
Re: E39 M57 530d 2003 klõbin mootoris
Niisiis väike lisainfo.... hommikul panin igaks juhuks käima ja külmast peast turps vilistab nagu poleks midagi olnud ja kui talda anda siis klobinat ei löö kui mootor töötemperatuuril siis kord lööb 2000 pöörde juures kord ei löö....... arvate kindlalt et turbo?
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: E39 M57 530d 2003 klõbin mootoris
Siis kuula kust see kolin tuleb.
Re: E39 M57 530d 2003 klõbin mootoris
Võta külmakoja plastik toru maha ja katsu turbo lõtkusid. Ilmselt ei ole mõtet väga proovida ja katsetada mis autol viga on, vii auto parem mõnda remonditöökotta kontrolli, las nemad kuulavad seda klõbinat.
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 27.06.2010 15:39 07
- Peamine sõiduk: 530d 2003
- Asukoht: Tallinn
Re: E39 M57 530d 2003 klõbin mootoris
Tänud vastuste eest
Ega jah väga muud mul üle vist ei jää kui töökotta saata sest see kolks ainult sõidu ajal....... aga kui targemaks saan mis viga siis hoian teid kursis

-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 27.06.2010 15:39 07
- Peamine sõiduk: 530d 2003
- Asukoht: Tallinn
Re: E39 M57 530d 2003 klõbin mootoris
Niisiis viga leitud ja klõbinat põhjustas 6 püti pihusti mille kinnitusklamber oli pooleks ja kui turbo rõhu taha lükkas ja pöörded 2000 ringis hakkas pihusti oma pesas liikuma üles alla ja kuna klamber pooleks siis klõbistaski vastu klambrit :-) viga tuli nähtavale siis kui kummitihend mis pihusti ümber lõpuks ära kõrbes ja kütuse ning gaasid sealt välja tagus :-) kuna pihusti tihendi vahetuseks pidin ka sisselaske kollektori maha kiskuma siis kaotasin ka kardetud klapid sealt ära ja keerasin kinnitus plastikusse jäänud aukudesse keerme sisse ja siis kuuesed poldid sisse niiet mutter jäi väljapoole kollektorit suts kõige tugevamat keerme liimi ja igaks juhuks veel topelt mutter otsa et jumala eest lahti ei tuleks. Nüüd vähemalt pole karta et miski sealtkaudu mootorisse satuks.
Tänud vastuste eest!
Teema lukku!
Tänud vastuste eest!
Teema lukku!