E34 1992 m50 2.0(110kw) termostaat?
- janarp
- Huviline
- Postitusi: 626
- Liitunud: 17.07.2007 21:17 12
- Peamine sõiduk: bmw e60 525d
- Asukoht: harjumaa, padise vald
E34 1992 m50 2.0(110kw) termostaat?
oleks vaja siis teada kus see asub...
hea oleks kui pildi või joonise kah saaks...
hea oleks kui pildi või joonise kah saaks...
e34 520i -> e36 320i -> e36 318i -> e36 320i -> e36 316i -> e36 318i -> e91 320d -> e60 525d -> f10 520d
Re: E34 1992 m50 2.0(110kw) termostaat?
Tere, äratan vana teema üles. Mul selline küsimus, et mis termostaat on m50 mootoril järgneval joonisel nr 10?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... ter_hoses/" onclick="window.open(this.href);return false;
Asub otsaga õhufiltris ja külge kinnitub 2 voolikut millest 1 tuleb mootoriplokist ja teine gaasisiibrist.
Kogemata murdsin termostaadi plastikust korpusele prao sisse ning ära parandada seda ei õnnestunud. Niisiis võtsin termostaadi vahelt ära ja ühendasin voolikud kokku. Auto juskui töötab
Tahtsingi teada, millist eesmärki see termostaat täidab ja mis kahju võib teha selle puudumine?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... ter_hoses/" onclick="window.open(this.href);return false;
Asub otsaga õhufiltris ja külge kinnitub 2 voolikut millest 1 tuleb mootoriplokist ja teine gaasisiibrist.
Kogemata murdsin termostaadi plastikust korpusele prao sisse ning ära parandada seda ei õnnestunud. Niisiis võtsin termostaadi vahelt ära ja ühendasin voolikud kokku. Auto juskui töötab

Tahtsingi teada, millist eesmärki see termostaat täidab ja mis kahju võib teha selle puudumine?
Re:
10NM on pingutusjõudH_Margus kirjutas:Enne lammutustöid mine võta ka uus korpuse tihend (United Motors-st) ja korpuse poltide tagasi keeramisel ole ettevaatlik, et polte puruks ei pinguta, soovitav oleks muidugi kohe ka uued poldid osta.
Jõudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 192
- Liitunud: 01.06.2005 18:18 14
- Peamine sõiduk: palju
- Telefon: 58696077
- Asukoht: Riia-TLN-Tartu-Põlva
Re: E34 1992 m50 2.0(110kw) termostaat?
nr 10 on gaasiklapi soojenduse termostaat külmaga lahti ja temperatuuri tõustes sulgub, kui on otse pandud ei juhtu ka midagi hullu lihtsalt siis käib kogu jahutus vedelik läbi gaasiklapi ka kuuma mootoriga, kui on asendatud punniga siis teatud tingimustel külmub gaasiklapp kinni