selline mure siis ,
bmw 523 1996A ja selles mure ,et pooled kellad ei tööta armaturis ja peale seda hakkas nüüd ka makk jamama(original) üritades teist makki peale panna siis see ka ei tööta ,et siis küsimus selles ,et millest ma peaksin alustama vea otsimist ??
BMW 523 elektroonika mure
-
- Huviline
- Postitusi: 20
- Liitunud: 04.11.2012 18:47 11
- Peamine sõiduk: 217 aza
- Asukoht: võrumaa
BMW 523 elektroonika mure
Viimati muutis lazy-man, 09.11.2012 15:47 35, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 517
- Liitunud: 14.03.2011 00:42 27
- Peamine sõiduk: BMW E34 520i
- Asukoht: Tallinn / Kärdla
Re: BMW 523 elektroonika mure
sul arvatavasti e39?
makk ei tööta, sest sealt käib vool ära, üldiselt on selline probleemiks
vaata üle, kust läheb pinge makini ning kontrolli see juhe. vaata üle kõik kaitsmed, ehk näed sealt probleemi. Võid ka ühendust võtta auto eelmise omanikuga ning küsida ehk ta teab milles viga või kust otsida
soovitan ka ühendada vahele ampermeeter ning vaadata auto pidevat tarbimist, kui uksed on kinni ning süüde väljas ning auto seisnud niisama kuskil 5 minutit või midagi. kui alles soetasid, saad kindlaks teha kas mingi asi jääb peale ning võib aku tühjaks ajapikku tõmmata
mis puutub kellaplokki siis sinna kas signaalid ei jõua kohale (asi võib olla juhtmetes või andurites nt) või näiteks on ka sealt osaliselt vool kadunud? Võid visata pilgu spidoploki taha, kui sealt on pistik lahti (misiganes põhjusel) siis kaobki enam-vähem pool kelladeploki süsteemidest ära
pole e39-des eriti pädev, kuid elekter on elekter, ehk said mingit selgust või mõne idee
makk ei tööta, sest sealt käib vool ära, üldiselt on selline probleemiks

soovitan ka ühendada vahele ampermeeter ning vaadata auto pidevat tarbimist, kui uksed on kinni ning süüde väljas ning auto seisnud niisama kuskil 5 minutit või midagi. kui alles soetasid, saad kindlaks teha kas mingi asi jääb peale ning võib aku tühjaks ajapikku tõmmata
mis puutub kellaplokki siis sinna kas signaalid ei jõua kohale (asi võib olla juhtmetes või andurites nt) või näiteks on ka sealt osaliselt vool kadunud? Võid visata pilgu spidoploki taha, kui sealt on pistik lahti (misiganes põhjusel) siis kaobki enam-vähem pool kelladeploki süsteemidest ära
pole e39-des eriti pädev, kuid elekter on elekter, ehk said mingit selgust või mõne idee