e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
Mure selline eile teel valgast tallinna kadus poolel teel jõud ära.. ei kiirenda enam üldse. foori tagant ka vaevu jõuan ära . Kohapeal laba andes läheb pöördesse küll aga sõidu ajal .. umbes 50-60 peal natuke liigub ..kuni 120kmh ... aga aeglaselt selle 120-ni... Alles vahetasin etteandepumba ära..see töötab korralikult. Huvitav on see et hommikul kui mootor külm siis liigub küll korralikult nagu peab... aga kui mootor soe siis jõud ka kadunud. tagant mingit suitsu ja jama ei tule... ja käima läheb ka korralikult poolest pöördest.
ei oskagi arvata milles probla võib olla.
Soovitage ja rääkige kui kellelgi midagi taolist olnud :/
ei oskagi arvata milles probla võib olla.
Soovitage ja rääkige kui kellelgi midagi taolist olnud :/
Iga jobu võib endale BMW osta,aga iga BMW omanik ei pruugi jobu olla ;)!
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
Veakoodide lugemisest tuleks alustada kõigepealt, ehk saab sealt mingi vihje.
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
Veakoodide .. need mis seal computris näitab need veakoodid siis jah. seal ei näita mimgeid vigasid mootori kohapealt.
Homme õhta saan diagnosti minna siis saab ehk targemaks. Nüüd kui auto ära prakisin vaatasin et kuslkilt tilgub õli ka läbe ja õli tuli läks põlema :S.
Homme õhta saan diagnosti minna siis saab ehk targemaks. Nüüd kui auto ära prakisin vaatasin et kuslkilt tilgub õli ka läbe ja õli tuli läks põlema :S.
Iga jobu võib endale BMW osta,aga iga BMW omanik ei pruugi jobu olla ;)!
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
Üks viga võib olla ka selles , et sisselaskekollektoris on siibrid ja need ei liigu korralikult .
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
ma loodan et on midagi lihtsat. Aga ise kardan et turbos on mingi viga . Ja see vist ei ole odav lõbu.
Iga jobu võib endale BMW osta,aga iga BMW omanik ei pruugi jobu olla ;)!
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
Kontrolli vaakumvoolikud üle, et kas pole pragunenud või lausa katki. Neid seal kapoti all jagub ikka omajagu.
Ning veel võid proovida õhulugeja pistiku küljest ära võtta, kui nii muutub asi paremaks siis asi selge.
Esialgu rohkem ei lisa siia midagi, need kõige lihtsam ära kontrollida alustuseks.
Ning veel võid proovida õhulugeja pistiku küljest ära võtta, kui nii muutub asi paremaks siis asi selge.
Esialgu rohkem ei lisa siia midagi, need kõige lihtsam ära kontrollida alustuseks.
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
Ma võtsin selle õhulugeja toru lahti korraks aga ei muutunud midagi. Aga kus see õhulugeja pistik asub .. Kui keegi oskaks öelda või mõne pildi panna näiteks oleksin väga tänulik.
ma otsisin päris pikalt täna seda pistikut aga kuna ei tea kus ja milline see on siis ei hakanud umbes ka neid välja kakkuma ja katsetama.
ma otsisin päris pikalt täna seda pistikut aga kuna ei tea kus ja milline see on siis ei hakanud umbes ka neid välja kakkuma ja katsetama.
Iga jobu võib endale BMW osta,aga iga BMW omanik ei pruugi jobu olla ;)!
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... a**_meter/
detail nr.1 on õhulugeja, ja sinna läheb 1 pistik külge. see tulebki lahti teha. kui läheb paremaks siis on lugeja peetis, kui miskit ei muutu, siis tuleb viga otsida mujalt.
Toru lahti ühendamisest ma ei näe mis võiks üldse abi olla, kui juhuslikult õhufilter nii täis ei ole et õhku läbi ei tule.
detail nr.1 on õhulugeja, ja sinna läheb 1 pistik külge. see tulebki lahti teha. kui läheb paremaks siis on lugeja peetis, kui miskit ei muutu, siis tuleb viga otsida mujalt.
Toru lahti ühendamisest ma ei näe mis võiks üldse abi olla, kui juhuslikult õhufilter nii täis ei ole et õhku läbi ei tule.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
Diagnostika annab muidugi täpsema diagnoosi, kuid selline jutt viitab küll esimese hooga õhulugejale.VilxBoy kirjutas: Huvitav on see et hommikul kui mootor külm siis liigub küll korralikult nagu peab... aga kui mootor soe siis jõud ka kadunud.
P.S õlileke on muidugi hoopis midagi muud.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
Täna käisin ühes töökojas.. seal võeti see õhulugeja pistik ära.. korraks oli nagu ok aga siis jälle jõud kadunud. Tagant lööb musta ka kõvasti välja.
Diagnosti ei saanud teha. Ei olnud bemari pistikut kohapeal.
Esmasp , teisip vaadatakse üle . Nii kaua siis pean berlingoga hakkama saama kuni bemar korda saab.
1 sõber arvas et turboga ikka mingi jama ,et pöörded üle 4 kilo ei lähe.
Diagnosti ei saanud teha. Ei olnud bemari pistikut kohapeal.
Esmasp , teisip vaadatakse üle . Nii kaua siis pean berlingoga hakkama saama kuni bemar korda saab.
1 sõber arvas et turboga ikka mingi jama ,et pöörded üle 4 kilo ei lähe.
Iga jobu võib endale BMW osta,aga iga BMW omanik ei pruugi jobu olla ;)!
- Hendriko21
- Huviline
- Postitusi: 35
- Liitunud: 16.10.2008 16:30 26
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
Mul oli sama jamaa, jõud kadunud. Tuttav hakkas asja uurima ja no kõik vaakumvoolikud vahetas väljaa, ja asi leidiskii lahendusee:) voolikud olid nag plastik rabedad, käevahel läksid puruu.
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
Päris mitu viga on tõesti mis võib olla.. aga tundub et minul pole vaakumvoolikutes viga. Aga eks näis. Homme v ülehomme hakatakse asja vaatama. loodan et turbo ei ole.
Kui nii siis ei kannata vist kuidagi seda siin soomes remontida. Aga loodan et midagi odavamat on viga.
Kui nii siis ei kannata vist kuidagi seda siin soomes remontida. Aga loodan et midagi odavamat on viga.

Iga jobu võib endale BMW osta,aga iga BMW omanik ei pruugi jobu olla ;)!
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
Kütusefilter vahetatud ikka?
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
Kütusefilter vahetatud.
Vaadati üle... Õli pidi tilkuma ühe tihendi pärast mis seal all kuskil väntvõlli lähedal või otsas või vahel kuskil on. Ja võimalusi pidi seal olema kaks . kas süüde on vale .. või siis ei löö pump survet peale ja on selles jama.. kuu lõpus lähen eestisse (hetkel soomes ) . Siis viljandi kandis pidi üks Tanel olema kes pidi asja jagama ja tal kõik võimalikud asjad olemas ka millega diisel autosid kontrollida .
Ei soovitatud hakata soomes tegema neid asju et läheb liiga kalliks. Siis jääb nüüd ainult oodata kuni eesti minek.
Vaadati üle... Õli pidi tilkuma ühe tihendi pärast mis seal all kuskil väntvõlli lähedal või otsas või vahel kuskil on. Ja võimalusi pidi seal olema kaks . kas süüde on vale .. või siis ei löö pump survet peale ja on selles jama.. kuu lõpus lähen eestisse (hetkel soomes ) . Siis viljandi kandis pidi üks Tanel olema kes pidi asja jagama ja tal kõik võimalikud asjad olemas ka millega diisel autosid kontrollida .
Ei soovitatud hakata soomes tegema neid asju et läheb liiga kalliks. Siis jääb nüüd ainult oodata kuni eesti minek.
Iga jobu võib endale BMW osta,aga iga BMW omanik ei pruugi jobu olla ;)!
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
seleta seda süüde vale süsteemi diislil.....
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
Remondi töökojas öeldi et süüde vb ei ole päris õige. Et see on 1 variant . Muud midagi.
A mis ise asjast arvad ? :/
A mis ise asjast arvad ? :/
Iga jobu võib endale BMW osta,aga iga BMW omanik ei pruugi jobu olla ;)!
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
Diislil pole süüdet mis saaks vale olla
Aga no ma arvan et seda tead sa ka ise.

Aga no ma arvan et seda tead sa ka ise.
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
Kui remondimees räägib diisli süütest, siis tuleks seda tõlgendada pritsenurgana
M57 pritse ajastusest kahjuks rohkem rääkida ei oska.

Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
pritse ajastus käib nuka ja vända anduriga abiga.
kui emba kummalt signaali ei saa siis käime ei lähe.
Kui sõidu ajal vändalt kaob singaal ära, siis jääb auto seisma hoobilt.
Kui sõidu ajal kaob nukalt signaal ära siis sõidab auto edasi, kuni järgmise käivituseni.
Aga nende vaheline signaal nüüd selliselt valeks minna küll ei tohiks et nn.
süüde valeks läheb.
Ja ma tahaks nähe diisli meest kes selle kohta ütleb süüde.
Pigem siiski vaata kas turbo tuleb korralikult taha, või kuidas kütuse surved on siis kui sa sõidu pealt pedaali põhja vajutad.
kui emba kummalt signaali ei saa siis käime ei lähe.
Kui sõidu ajal vändalt kaob singaal ära, siis jääb auto seisma hoobilt.
Kui sõidu ajal kaob nukalt signaal ära siis sõidab auto edasi, kuni järgmise käivituseni.
Aga nende vaheline signaal nüüd selliselt valeks minna küll ei tohiks et nn.

Ja ma tahaks nähe diisli meest kes selle kohta ütleb süüde.
Pigem siiski vaata kas turbo tuleb korralikult taha, või kuidas kütuse surved on siis kui sa sõidu pealt pedaali põhja vajutad.
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
Mina isiklikult ei teadnud et diislil ei ole süüdet . Ei ole ise eriline remondimees.
Sildades võin vahetada nii palju kui oskan . aga mootori koha pealt olen loll
Sp siin uuringi asja .
Täna käisin siis autol järel. Tõin koju.(nendel meestel ei olnud vajalikke aparaate mille kontrollida ja ütlesid et ei tasu soomes seda teha ka ,et kalliks läheb ) Sain sõita peaaegu koduni nii et jõud ära ei kadunud ( 20 km.) korraks tundus juba et mingi imeläbi enam jõud ära ei kaogi . Aga ikka kadus. Siis kui jõud kadunud ja pedaali põhja vajutan kiiruse pealt 50 . Siis ta natuke mõtleb ja hakkab liikuma küll... Aga mitte nii nagu peab.. liigubki nagu turbo ei töötaks vms. Aga kui foori tagant hakkan minema ja vajutan gaasi alla siis kogub hoogu ikka mitukümend meetrit ennem kui natukenegi hakkab kiirendama. Samas on kuulda hästi õrna turbo vilinat, et mingil määral ta nagu töötab. Millegipärast arvan et asi on turbos. On selline kahtlane tunne et kui see mootor nagu soojaks läheb siis saab see turbo kuuma ja siis ei toimi enam nii nagu peaks.
Oskab keegi öelda kas mõne anduri pärast võib ka auto nii käituda ?


Täna käisin siis autol järel. Tõin koju.(nendel meestel ei olnud vajalikke aparaate mille kontrollida ja ütlesid et ei tasu soomes seda teha ka ,et kalliks läheb ) Sain sõita peaaegu koduni nii et jõud ära ei kadunud ( 20 km.) korraks tundus juba et mingi imeläbi enam jõud ära ei kaogi . Aga ikka kadus. Siis kui jõud kadunud ja pedaali põhja vajutan kiiruse pealt 50 . Siis ta natuke mõtleb ja hakkab liikuma küll... Aga mitte nii nagu peab.. liigubki nagu turbo ei töötaks vms. Aga kui foori tagant hakkan minema ja vajutan gaasi alla siis kogub hoogu ikka mitukümend meetrit ennem kui natukenegi hakkab kiirendama. Samas on kuulda hästi õrna turbo vilinat, et mingil määral ta nagu töötab. Millegipärast arvan et asi on turbos. On selline kahtlane tunne et kui see mootor nagu soojaks läheb siis saab see turbo kuuma ja siis ei toimi enam nii nagu peaks.
Oskab keegi öelda kas mõne anduri pärast võib ka auto nii käituda ?
Iga jobu võib endale BMW osta,aga iga BMW omanik ei pruugi jobu olla ;)!
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
VilxBoy kirjutas: On selline kahtlane tunne et kui see mootor nagu soojaks läheb siis saab see turbo kuuma ja siis ei toimi enam nii nagu peaks.
Oskab keegi öelda kas mõne anduri pärast võib ka auto nii käituda ?
...nagu juba öeldud, siis õhulugeja reageerib ka temperatuurile.TiitR kirjutas:Diagnostika annab muidugi täpsema diagnoosi, kuid selline jutt viitab küll esimese hooga õhulugejale.VilxBoy kirjutas: Huvitav on see et hommikul kui mootor külm siis liigub küll korralikult nagu peab... aga kui mootor soe siis jõud ka kadunud.
P.S õlileke on muidugi hoopis midagi muud.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
Aga me võtsime selle õhulugeja pistiku lahti . Aga ikka ei läinud edasi.. Tossu hakkas ainult rohkem tulema 

Iga jobu võib endale BMW osta,aga iga BMW omanik ei pruugi jobu olla ;)!
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
Nüüd siis juhtus taas midagi põnevat. autol sai ööga aku tühjaks. tuled unustasin põlema
. Tore tore.
Ja kuna seal kõik elektriline siis vist isegi kesklukk elektriline. Ja võtmega keerates ka ei toimi. Nüüd vaevangi pead kuidas autosse pääseda .

Ja kuna seal kõik elektriline siis vist isegi kesklukk elektriline. Ja võtmega keerates ka ei toimi. Nüüd vaevangi pead kuidas autosse pääseda .
Iga jobu võib endale BMW osta,aga iga BMW omanik ei pruugi jobu olla ;)!
- Rist0
- Huviline
- Postitusi: 1091
- Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn,Keila
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
Võtmega tuleb ilusti lahti.seal tuleb üks nõks veel keerata võtmega kui sulle tundub et tegelikult on lõpus
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
Ma päris 20 korda olen seal jõnksutanud ...aga ei tule lahti... vana bemar mis mul oli 525 see küll tuli jah..aga sellel ei olnud elktriline ka see kesklukk ma arvan.. nii kõvasti ikka seda jõnksu ei pea tegema et võti katki on ma arvan 

Iga jobu võib endale BMW osta,aga iga BMW omanik ei pruugi jobu olla ;)!
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
Lõpuks ikka oligi nii et sai ühe nõksu veel keerata.. ja sain lahti
see mure õnneks murtud nüüd 


Iga jobu võib endale BMW osta,aga iga BMW omanik ei pruugi jobu olla ;)!
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
Viga oli kolektoriklappis.
. nüüd korras. Ja 6li tilkus karterip6hja tihendi vahelt . nüüd liigub nagu peab. M6nus 


Iga jobu võib endale BMW osta,aga iga BMW omanik ei pruugi jobu olla ;)!
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
Kas siis jupp nr. 13 http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... system_agr" onclick="window.open(this.href);return false;?
530d 135kw. touring 04.99a.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
Tuu on ju hoopis Turbo rõhu andurolkapolka kirjutas:Kas siis jupp nr. 13 http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... system_agr" onclick="window.open(this.href);return false;?

Re: e39 530d. 2000a . Jõud kadunud .
Milline siis
.

530d 135kw. touring 04.99a.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.