524 td ei käivitu ei soojalt ega külmalt.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
risto94
Huviline
Postitusi: 112
Liitunud: 03.08.2010 17:35 19

524 td ei käivitu ei soojalt ega külmalt.

Postitus Postitas risto94 »

tere et mure siis selline et bmw 524 91a ei käivitu võtmest soojalt ega külamlt külmalt käivitan pikalt siis lubab täiega aga ei lähe käima ja soojalt sama moodi käivituse ajal ajab tagant sinist välja aga samas kui paned auto noori otsa siis nii kui ratad ringi võtab auto käib. vahetasin pihustid ära peale pea pihust ja küte filtri küte filtril oli igast sitta. Ja tõmme on ka kahtlase võitu lased korra täiega peeneks siis nagu natuke aega tõmbab ning mõne aja pärast jälle tõmme kadunud. eel-süüteküünlad on samuti kontrollitud ja need töötavad ilusti ja küünaldele tuleb ka vool ilusti peale.
blade14
Huviline
Postitusi: 1334
Liitunud: 25.06.2009 00:04 39
Peamine sõiduk: BMW 330D E93
Asukoht: Tallinn

Re: 524 td ei käivitu ei soojalt ega külmalt.

Postitus Postitas blade14 »

Kontrolli eelsüüde juhtmeid, ja sama moodi kontrolli eelsüüdete kaitset, see kaitse pole seal kus muud kaitsmed, see asub seal teisel pool( kõrvalistuja pool) blokkis, lappik kaitse.
Soovitan sul sõita 80-90km/h 4käiguga 10km, teeb mootori ja igasugusd poorid puhtaks, mul mõjus selline asi.
Samuti soovitan sul ka peapihusti välja vahetada ( enne kontrolli seda)
Minek pole hea, kontrolli turbo tiiviku lõtku. ja äkki on turbo maha keeratud?
mis kütte sees on? millal viimati tankisid ja kas kasutad diisli lisandid?
risto94
Huviline
Postitusi: 112
Liitunud: 03.08.2010 17:35 19

Re: 524 td ei käivitu ei soojalt ega külmalt.

Postitus Postitas risto94 »

eel süüteküünalde karp on kontrollitud ning töötab kütet on igasugust sitta sisse pandud hetgel on sinine sees ja küte lisandit panin korraliku valge küttega ning sõitsin oma 1000 km selle lisandiga küttega aga ei muutunud midagi aga mis moodi saab pea pihustit kontrollida. ma ise arvan et kütte selle jama tekkitasgi aga kas ta võis kütte pärats kõrgsurve pumba nahka keerata . et nädala vhetusel oli plaanis pump ära vahetada. turbo enne töötas ilusti jumala lambistr hakkas streikima algul läks sittasti käima lõpuks ainult nööri otsas ja siis kadus ka tõmme ära see kõik käis nii mingi 2000 km sõidu käigus. paagi pump oli samuti täiega umbes põhi mõteliselt kinni aga selle sai välja vahetatud.
Vasta