E39 525TDS 1999 a.
E39 525TDS 1999 a.
Puldiga kesklukustus ei tööta, patareid sai vahetatud aga kas on puldi sees mingi andur läbi, palju maksab umbes. Samuti siis tagaluugi välimine lüliti ei funka võtsin lahti aga vist on kuskil juhtmes viga. Geneka rihma pingutusrullik pani minema ja polt oli koos keermega välja tulnud, keeret vist raske taastada, peab selle ka uue vaatama. Rihma ja rulliku sain, aga vahetada siis ikka hetkel ei saa.
-
- Huviline
- Postitusi: 291
- Liitunud: 29.05.2009 21:06 38
- Peamine sõiduk: BMW f11 530D
- Asukoht: Harjumaa, Rae vald
Re: E39 525TDS 1999 a.
Rihmapingutus rullikule saad panna pikema poldi ja tagant mutriga kinni tõmmata.Liiga pikka panna ei saa-nii,et mutter täpselt otsa läheb.
Re: E39 525TDS 1999 a.
Nii peaks saama jah rulliku kinni! Tänud
Re: E39 525TDS 1999 a.
Puldiga kesklukustus ei tööta, patareid sai vahetatud aga kas on puldi sees mingi andur läbi, palju maksab umbes.
Re: E39 525TDS 1999 a.
Kas detaili nr 4 avamiseks sobib 17mm kuuskantvõti või on mingi spets võti, kuna ei taha lahti tulla.
Re: E39 525TDS 1999 a.
Kui BMW varuosasid tahad vaadata proovi www.realoem.com
Võis 17mm olla jah. Suht raskesti tuleb. Mõnel juhul ei tulegi see otsakork ära vaid tuleb koos pingutiga. Kui koos pingutiga tahab tulla on vaja natuke rohkem lammutada. Kui need jupid ära on tasub nr.2 võll ära määrida. Et pinguti lahti saada, (see nr 4 otsakork ära, et määret lisada), on vaja detail nr.2 tagant poolt 50mm toruvõtmega kinni hoida.
Võis 17mm olla jah. Suht raskesti tuleb. Mõnel juhul ei tulegi see otsakork ära vaid tuleb koos pingutiga. Kui koos pingutiga tahab tulla on vaja natuke rohkem lammutada. Kui need jupid ära on tasub nr.2 võll ära määrida. Et pinguti lahti saada, (see nr 4 otsakork ära, et määret lisada), on vaja detail nr.2 tagant poolt 50mm toruvõtmega kinni hoida.
F11