e34 91. 525 141kW SALONGISOOJENDUS!
e34 91. 525 141kW SALONGISOOJENDUS!
Tere jõudu foorumirahvas.
Otsisin ja tudeerisin nii siin foorumis kui mujal, teemasi ja postitusi on palju,ning vastuseid samuti, teen uue teema.
Probleem siis selline. Kadus tagant ära soendusventikas.
Algas see selliselt et ventikas hakkas kergelt kõrisema, kadus ükspäev ära ja mingi aja pärast tuli sama järsku tagasi, nii 2 korda, ning on nüüd lõplikult kadunud. Probleem on tõsine, auto seisab praegu pikemat aega. Liikuda on vaja kõigil, nagu ise teate:D:D.
Täna oli üle pika aja aega tegeleda autoga.
Kontrollisin üle kaitsmeplokis järgmised kaitsmed:
Heizungsregelung ja heizungsgebläse. Kaitsmed olid terved. Kontrollisin testriga, vool tuli ka mõlemisse peale.
Järgmiseks võtsin lahti soojendusventika lüliti. Lülitisse tulevad sisse MUST,ROHELINE,SININE, ROHELINE HALLI triibuga, ROHELINE PRUUNI triibuga juhtmed. Küsimus siis-kas need juhtmed toovad voolu lülitisse???Must peaks ideejärgi siis sellisel juhul olma mass??Mõõtsin testriga igat pidi, aga tulemus testril oli suur ümmargune NULL:D:D
Ehk keegi oskab asja kommenteerida või mingeid juhiseid anda mille järgi edasi minna??Ilm on külm nii,et tänaseks jäi asi soiku. Ootan huviga.
Tervitades, Pioneer!
Otsisin ja tudeerisin nii siin foorumis kui mujal, teemasi ja postitusi on palju,ning vastuseid samuti, teen uue teema.
Probleem siis selline. Kadus tagant ära soendusventikas.
Algas see selliselt et ventikas hakkas kergelt kõrisema, kadus ükspäev ära ja mingi aja pärast tuli sama järsku tagasi, nii 2 korda, ning on nüüd lõplikult kadunud. Probleem on tõsine, auto seisab praegu pikemat aega. Liikuda on vaja kõigil, nagu ise teate:D:D.
Täna oli üle pika aja aega tegeleda autoga.
Kontrollisin üle kaitsmeplokis järgmised kaitsmed:
Heizungsregelung ja heizungsgebläse. Kaitsmed olid terved. Kontrollisin testriga, vool tuli ka mõlemisse peale.
Järgmiseks võtsin lahti soojendusventika lüliti. Lülitisse tulevad sisse MUST,ROHELINE,SININE, ROHELINE HALLI triibuga, ROHELINE PRUUNI triibuga juhtmed. Küsimus siis-kas need juhtmed toovad voolu lülitisse???Must peaks ideejärgi siis sellisel juhul olma mass??Mõõtsin testriga igat pidi, aga tulemus testril oli suur ümmargune NULL:D:D
Ehk keegi oskab asja kommenteerida või mingeid juhiseid anda mille järgi edasi minna??Ilm on külm nii,et tänaseks jäi asi soiku. Ootan huviga.
Tervitades, Pioneer!
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: e34 91. 525 141kW SALONGISOOJENDUS!
Mõigu KEK pakub puhuri mootorit ennast kui kõrises enne seisma jäämist.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: e34 91. 525 141kW SALONGISOOJENDUS!
Ennem kui BMW elektrikuks hakkad tee endale selgeks,et bmw-l ei tähenda must massi.
Enamasti on selleks ikkagi pruun ja olen 90% kindel et sul soendusmootori harjad ja mootor ise nii kulunud
enamasti peaks mootor natukeseks vähemalt tööle hakkama kui kõva hoop vastu armatuuri panna
Enamasti on selleks ikkagi pruun ja olen 90% kindel et sul soendusmootori harjad ja mootor ise nii kulunud
enamasti peaks mootor natukeseks vähemalt tööle hakkama kui kõva hoop vastu armatuuri panna
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: e34 91. 525 141kW SALONGISOOJENDUS!
Kui nüüd loogiliselt mõelda, siis ei ole ju vahet kas need juhtmed tulevad ventika lülitisse või lähevad lülitist ventikasse, vool peaks ju ikkagi taga olema.On nii???:D
Re: e34 91. 525 141kW SALONGISOOJENDUS!
ei tea jah suht levinud teema siin foorumis;) enamasti viga selles et mõni tammetõru vendikasse vajunud:D
Re: e34 91. 525 141kW SALONGISOOJENDUS!
Tamme tõru või enne kui juhtmeid tagaajama hakkaks vaataks ikka need harjad üle kunagi oli taoline teema ka mull hakkas kummalist häält tegema võdsin asja kätte vahetasin harja ära ja asi siiani mõnusalt vaikselt töötab =)
kui vaja 58327654 Denis
E34 2,5 iA sedaan tumepunane, E36 1,8 iA sedaan must, E34 2,5 i univ.tumesin. E34 2.5 i (vaanos) sedaan helesin, E30 1.6i sedaan tumehall
E34 2,5 iA sedaan tumepunane, E36 1,8 iA sedaan must, E34 2,5 i univ.tumesin. E34 2.5 i (vaanos) sedaan helesin, E30 1.6i sedaan tumehall
Re: e34 91. 525 141kW SALONGISOOJENDUS!
Nonii, tervitus jälle!
Oli üle pika aja jälle aega auto käsile võtta. Seisis teine mul põhimõtteliselt terve talv.
Panin täna tööle, käib nagu miilinki.
Kiskusin asju niipalju laiali, et sain ventikale ligi, puhastasin klemmid ära ja töötab!
Enne ülevaatust veel järgmised mured vaja korda ajada:
Piduriketaste ring uus panna.
Piduriklotside ring uus panna.
Kässari klotsid uued panna.
Esisild remontida.
Lambda üle kontrollida.
Seoses esisilla ja lambadaga- kas kusagil on jooniseid kogu esisilla kohta, koos kõikide nimetustega.
Mõtlen igasugu pukse, vardaid. Üksasi midam a tõesti ei jaga, on igasugused veermikuga seotud nimetused. Hakkan kokku panema paketti asjadest mida vaja tellida,ning oleks vaja mingisugustki joonist.
Ja, lambda, kus **** ta seal asub:D
Asi selles, et hakkas mul kütet rohkem võtma, ja ei olnud ka gaasid paigas. Samuti, tühkäigul raputab autot.Vaja asi korda ajada.
Oli üle pika aja jälle aega auto käsile võtta. Seisis teine mul põhimõtteliselt terve talv.
Panin täna tööle, käib nagu miilinki.
Kiskusin asju niipalju laiali, et sain ventikale ligi, puhastasin klemmid ära ja töötab!
Enne ülevaatust veel järgmised mured vaja korda ajada:
Piduriketaste ring uus panna.
Piduriklotside ring uus panna.
Kässari klotsid uued panna.
Esisild remontida.
Lambda üle kontrollida.
Seoses esisilla ja lambadaga- kas kusagil on jooniseid kogu esisilla kohta, koos kõikide nimetustega.
Mõtlen igasugu pukse, vardaid. Üksasi midam a tõesti ei jaga, on igasugused veermikuga seotud nimetused. Hakkan kokku panema paketti asjadest mida vaja tellida,ning oleks vaja mingisugustki joonist.
Ja, lambda, kus **** ta seal asub:D
Asi selles, et hakkas mul kütet rohkem võtma, ja ei olnud ka gaasid paigas. Samuti, tühkäigul raputab autot.Vaja asi korda ajada.
Re: e34 91. 525 141kW SALONGISOOJENDUS!
ventika mootori pistiku klemmid olid oksüdeerunud jah? siiski võid enda kindluse mõttes kontrollida neid harjade pikkust kuna üldjuhul pealtvaade ilus aga tegelt pole seal muhvigi allesPioneer kirjutas:Nonii, tervitus jälle!
Oli üle pika aja jälle aega auto käsile võtta. Seisis teine mul põhimõtteliselt terve talv.
Panin täna tööle, käib nagu miilinki.
Kiskusin asju niipalju laiali, et sain ventikale ligi, puhastasin klemmid ära ja töötab!
Enne ülevaatust veel järgmised mured vaja korda ajada:
Piduriketaste ring uus panna.
Piduriklotside ring uus panna.
Kässari klotsid uued panna.
Esisild remontida.
Lambda üle kontrollida.
Seoses esisilla ja lambadaga- kas kusagil on jooniseid kogu esisilla kohta, koos kõikide nimetustega.
Mõtlen igasugu pukse, vardaid. Üksasi midam a tõesti ei jaga, on igasugused veermikuga seotud nimetused. Hakkan kokku panema paketti asjadest mida vaja tellida,ning oleks vaja mingisugustki joonist.
Ja, lambda, kus **** ta seal asub:D
Asi selles, et hakkas mul kütet rohkem võtma, ja ei olnud ka gaasid paigas. Samuti, tühkäigul raputab autot.Vaja asi korda ajada.
kui vaja 58327654 Denis
E34 2,5 iA sedaan tumepunane, E36 1,8 iA sedaan must, E34 2,5 i univ.tumesin. E34 2.5 i (vaanos) sedaan helesin, E30 1.6i sedaan tumehall
E34 2,5 iA sedaan tumepunane, E36 1,8 iA sedaan must, E34 2,5 i univ.tumesin. E34 2.5 i (vaanos) sedaan helesin, E30 1.6i sedaan tumehall
- neo-cortex
- Huviline
- Postitusi: 1604
- Liitunud: 23.12.2007 00:03 23
- Asukoht: Tartumaa, Põltsamaa
Re: e34 91. 525 141kW SALONGISOOJENDUS!
uuri http://www.bmwfans.info, seal palju kasulikku. Kui ise korra põhjaalla piilud ja keegi kõrvalt räägib, et mis puks kusagile käib ja mis on, siis jääb sulle endale ka paremini meelde 
