E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
ei hakanud uut teemat tegema aga probleem üldjoontes sama.
Eile hommikul tööle sõittes kõik toimis. puhus nagu vaja. Õhtul enam sooja ei puhunud. Kui temp oli normi tõusnud siis mingi hetk hakkas nagu leiget tulema. Kuid nuppudega mängides (maha/keskele/aknale) või ainult aknale siis ka nagu hakkas koonerdama jälle.
Täna hommikul panin käima ja mootor käis soojaks ses mõttes, et pöörded langesid. Siis temperatuuri seier ei tõusnud üldse. järgmine moment viskas teisele poole üle punase. mõni hetk seal siis viskas normi täpselt. aga sooja ei midagi. Ning samuti peale pikemat sõitu hakkas õrnalt tulema.
Et soendus töötas ennem täiesti veatult ja järgmine hetk ei töötanud. Ei olnud nii, et hakkas vaikselt ära vajuma.
Kui keegi oskab kohe midagi soovitada oleks hea aga homme diagnosti sõit ja elektrik äkki oskab aidata.
Loodan, et see tembi seieri vehklemine oli mingi seieri kala ja seotud selle probleemiga, mitte ei kajastanud mootori reaalset tempi, et mingi hetk kees. Vähemasti loodan seda
Eile päeval vaatasin, ilmajaam lubas, et läheb külmaks ja pani jumala täppi. Sitaks külm on sõita.
Eile hommikul tööle sõittes kõik toimis. puhus nagu vaja. Õhtul enam sooja ei puhunud. Kui temp oli normi tõusnud siis mingi hetk hakkas nagu leiget tulema. Kuid nuppudega mängides (maha/keskele/aknale) või ainult aknale siis ka nagu hakkas koonerdama jälle.
Täna hommikul panin käima ja mootor käis soojaks ses mõttes, et pöörded langesid. Siis temperatuuri seier ei tõusnud üldse. järgmine moment viskas teisele poole üle punase. mõni hetk seal siis viskas normi täpselt. aga sooja ei midagi. Ning samuti peale pikemat sõitu hakkas õrnalt tulema.
Et soendus töötas ennem täiesti veatult ja järgmine hetk ei töötanud. Ei olnud nii, et hakkas vaikselt ära vajuma.
Kui keegi oskab kohe midagi soovitada oleks hea aga homme diagnosti sõit ja elektrik äkki oskab aidata.
Loodan, et see tembi seieri vehklemine oli mingi seieri kala ja seotud selle probleemiga, mitte ei kajastanud mootori reaalset tempi, et mingi hetk kees. Vähemasti loodan seda
Eile päeval vaatasin, ilmajaam lubas, et läheb külmaks ja pani jumala täppi. Sitaks külm on sõita.
M62TUB44 + 420G
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
jahutusvedeliku taset ikka kontrollisid?
-
- Huviline
- Postitusi: 53
- Liitunud: 09.01.2006 00:01 37
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Taavet27 kirjutas:....
PS! Kas tagumise istme juures keskel olevast avast peabki ainult külma tulema ?
Tervist
Mul sama küsimus et mis viga võib olla või kuidas olema peab? Tuleb ka tagant aint külma.
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
kusjuures väga piinlik lugu aga ei vaatand kohe too moment sest oli vaatanud eelmine nädal.freddy21 kirjutas:jahutusvedeliku taset ikka kontrollisid?
Peale sinu posti läksin koju ja kontrollisin ja tühjus.
Täna hommikul valasin sisse 5l

kui algul läks soojaks ja kõik siis tööjuurde jõudes tühikäigul sooja ei pressinud.
Vaatasin auto alla ja rõõmus nire jooksis.
Läheb remontsi. Ming lõdvik või asi otsas ilmselt. Mida veel peaks kontrollima? Mis võis veel nässu minna?
M62TUB44 + 420G
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Isegi minu läbijooksev süsteem puhus tagant sooja. niikaua kui vedelik sees oliGil-Harris kirjutas:TervistTaavet27 kirjutas:....
PS! Kas tagumise istme juures keskel olevast avast peabki ainult külma tulema ?
Mul sama küsimus et mis viga võib olla või kuidas olema peab? Tuleb ka tagant aint külma.
M62TUB44 + 420G
-
- Huviline
- Postitusi: 53
- Liitunud: 09.01.2006 00:01 37
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Hmm, siis peab hakkama viga otsima. mingi klapp kuskil ilmselt kinni. Teab keegi midagi rääkida sellest?
Sry et teise mehe teemat siin nüüd küll risustan. aga kah soendus küss.
Sry et teise mehe teemat siin nüüd küll risustan. aga kah soendus küss.
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Taga istujatele saab sooja tellida kui selline võimalus on olemas. Ehk siis peab olema 2 rullikut, ühest avad-suled resti ja teisest tellid külma-sooja.
Kui on ainut üks rullik, siis tulebki üksnes külma, olenemata sellest mis temp ees on määratud. Kõigil masinatel ei olegi kahe rullikuga, osadel on tehasest välja veerenud ilma.
Kui on ainut üks rullik, siis tulebki üksnes külma, olenemata sellest mis temp ees on määratud. Kõigil masinatel ei olegi kahe rullikuga, osadel on tehasest välja veerenud ilma.
-
- Huviline
- Postitusi: 53
- Liitunud: 09.01.2006 00:01 37
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Mul seal jah üks rullik. Hmm et siis talvel saan valida kas tagaistujatel on külm või veel külmem
:D

Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Kas see lisa veepump mõjutab ka webasto tööd?
530d 135kw. touring 04.99a.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
Selleks,et omletti teha,ei pea kana olema.
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Vaata, soe taga istujatele peab tulema eesistmete alt, mitte sealt keskelt. Talvel võib selle keskmise värske õhu resti rahulikult kinni panna. Kui taha sooja ei tule, on viga kuskil mujal.Gil-Harris kirjutas:Mul seal jah üks rullik. Hmm et siis talvel saan valida kas tagaistujatel on külm või veel külmem:D
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Rest asendis peaks lisaveepump toimetama siis nagu aru saan? Endal, kui panna töösooja mootoriga REST peale, puhub sealt umbes minut ehk sellist enamvähem sooja õhku ja peale seda juba läheb suhteliselt jahedaks. Peabki see nii olema või siis ei löö lisaveepump vedelikku ringi, VÕI ei peagi ta seda tegama?Jan320 kirjutas:Nüüd sain lõpuks voolu peale rest asendis ilmselt on nüüd see kuramuse lisaveepump õhtal ikkagi.Priit v8 vahetasid lisaveepumbal harjad,kust uud harjad ostsid kas esinduses on?
Olen varem tähele pannud et kundepoolses ülemises esiklaasi servas tihtipeale udukogu mis ei taha kaduda. Eile huvi pärast siis sõidu ajal katsusin käega kas ikka puhub kah klaasile ning avastasin et juhipoolt tuleb kõik ilusti, kuid kundepoolt puhus aeglasemalt ja jahedamalt kui juhil, sellest siis arvatavasti tingitud see udu seal klaasil, kuna puhub õrnemalt ja jahedamalt seal pool. Milles see viga võiks olla?
Head uut aastat soovides,
Marko.
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
endal ka sarnane mure,mootor läheb ilusti soojaks,kuid salong mitte aga kui korralikult lappi anda siis viskab soojaks ja maantee peal sõites puhub ka sooja aga kui seisma jääda siis viskab külmaks tagasi? termostaat? või mis?
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Kas sa eelnevaid postitusi oled ikka lugenud.
See sümptom viitab lisavee pumbale, mis ei aja jahutusvedelikku ringi mootori tühikäigul.
Levinud viga on, et harjad on otsa saanud, aga seal võib ka muud viga olla.
See sümptom viitab lisavee pumbale, mis ei aja jahutusvedelikku ringi mootori tühikäigul.
Levinud viga on, et harjad on otsa saanud, aga seal võib ka muud viga olla.
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Oli enda e39 2.8-l sama pull. Radikas oli tosooli tase ka normis. Aitas selle mure vastu korralik õhutamine, ja ikkagi läks süsteemi ligi 3l tosooli peale. Nüüd asi korras ja kordategemine läks u. 100 kroonikarl91 kirjutas:endal ka sarnane mure,mootor läheb ilusti soojaks,kuid salong mitte aga kui korralikult lappi anda siis viskab soojaks ja maantee peal sõites puhub ka sooja aga kui seisma jääda siis viskab külmaks tagasi? termostaat? või mis?

Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Seega, jõuame ringiga tagasi minu küsimuseni - kui auto mootor töösoojalt väljasuretades ning REST funktsioon sisse lülitades peabki sealt tulema sooja vaid 1 min., peale mida hakkab kiirelt jahedamaks see muutuma, või peab lisaveepump vedelikku ka REST ajal ringi seal uhama ja nn jääksoojust ajaliselt pikemalt andma kui vaid hetke?vahur_s kirjutas:Kas sa eelnevaid postitusi oled ikka lugenud.
See sümptom viitab lisavee pumbale, mis ei aja jahutusvedeliku ringi mootori tühikäigul.
Levinud viga on, et harjad on otsa saanud, aga seal võib ka muud viga olla.
Sai nüüd natuke google vahendusel uuritud asja ja leidsin mingi foorumi,kus keegi väitis et ikkagi pump ajab ringi REST ajal vedelikku. Seega kui nii kiirelt jahedat tulema hakkab, on pump omadega õhtal või ei rakendu sel ajal millegipärast? Olen asjast õigesti aru saanud?
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
aga mitu õhutuspunni e39 l on? üks on kohe ees radika peal aga kas on kuskil veel?
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
sain soojenduse süsteemi korda,oligi asi ikka õhutamises ja tosooli vähesuses. tänud
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
keltsik õige tähelepanek, alustada võiks jahutusvedeliku taseme kontrollimisega, vajadusel õhutada.
marko9bbb, tundub et sa oled asjast õigesti aru saanud.
Sooja peaks REST funktsiooniga tulema ikka niikaua kui jahutusvedelik on soe.
Kas külma hakkab mõlemalt poolt tulema või ainult juhi/kaaasreisija poolt.
Kohapeal seistes tühikäigul sooja õhku tuleb või ei.
Proovi erinevaid tempe kaasreisijal ja vaata mis juhtub.
marko9bbb, tundub et sa oled asjast õigesti aru saanud.
Sooja peaks REST funktsiooniga tulema ikka niikaua kui jahutusvedelik on soe.
Kas külma hakkab mõlemalt poolt tulema või ainult juhi/kaaasreisija poolt.
Kohapeal seistes tühikäigul sooja õhku tuleb või ei.
See viitab, et sooja klapid ei funktsioneeri korralikult.marko9bbb kirjutas:Olen varem tähele pannud et kundepoolses ülemises esiklaasi servas tihtipeale udukogu mis ei taha kaduda. Eile huvi pärast siis sõidu ajal katsusin käega kas ikka puhub kah klaasile ning avastasin et juhipoolt tuleb kõik ilusti, kuid kundepoolt puhus aeglasemalt ja jahedamalt kui juhil, sellest siis arvatavasti tingitud see udu seal klaasil, kuna puhub õrnemalt ja jahedamalt seal pool. Milles see viga võiks olla?
Proovi erinevaid tempe kaasreisijal ja vaata mis juhtub.
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Koha peal ja sõidu ajal sama,pole mingit muutust, juhi pool kõik ilusti korras, kuid paremal pool kergelt jahe õhk(käega tunnetades klaasi peale puhuvatest avadest). Täna proovisin veel korra RESTi ning tõesti max. minut tuleb sooja ning siis juba külma, seega vist siis lisaveepump ka õhtal? Ei olnud kahjuks täna aega kontrollida kas teeb miskist häält või midagi. Proovisin ka kaasreisija temp-i tõstmist 32 kraadini, kuid ei muutunud sellest midagi. Olen täheldanud et ei tööta ka kaasreisija pool olev kliima temp. andurile peale puhuv ventlaator( juhi pool tunda sõrmedega õhu liikumist ja ribidele tekib aja möödudes tolmukiht, kuid kaasreisija pool seda pole), kuid see ei tohiks vast seda mõjutada.
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Ventikaid ja andureid on kliimaplokis siiski ainult üks. Teised ribid on ilmselt selleks, et väljanägemine sümmeetriline oleks. Võid proovida kapoti all temp. klappidel pistikut ära tõmmata, siis peaks temperatuur mõlemal pool max. minema. Kui ei lähe, on viga klappides.
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Kuidas siis kliima reguleerib temperatuuri mõlemal pool erinevalt, kui andureid vaid üks?enn1 kirjutas:Ventikaid ja andureid on kliimaplokis siiski ainult üks. Teised ribid on ilmselt selleks, et väljanägemine sümmeetriline oleks. Võid proovida kapoti all temp. klappidel pistikut ära tõmmata, siis peaks temperatuur mõlemal pool max. minema. Kui ei lähe, on viga klappides.
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Seda arvutatakse salongi temp. järgi palju kumbagi klappi avada, et soovitud temp. saavutada.
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Kirjutan enda probleemist ka natuke.
See oli siis enne kliima paneeli vahetust.Kui auto käima panna ja natuke sõita siis mingi aja möödudes paneb kliima paneel iseenesest voluumi juurde(mitte päris max-i vaid poole peale).Proovisin siis paneeli vahetada.Sai uus peale pandud,vaikus ei ühtegi puhumist.Isegi see väike ventikas ei hakanud tööle.Panin vana tagasi,midagi ei juhtunud.Vanal hakkas see ventikas tööle.Sõitsin tükk aega ringi lootes vast hakkab tööle kuid kahjuks mitte.Kontrollisin juhtmeid ja pistikuid.Kui süüde sisse keerata siis on kuulda kuidas pumb toimetab.Kliimal nuppe vajutades on kuulda kuidas lülitab ümber.Lugesin eelnevad postitused ka läbi kuid targemaks ei saanud.Keegi targem äkki oskab hüva nõu anda milles jama.
See oli siis enne kliima paneeli vahetust.Kui auto käima panna ja natuke sõita siis mingi aja möödudes paneb kliima paneel iseenesest voluumi juurde(mitte päris max-i vaid poole peale).Proovisin siis paneeli vahetada.Sai uus peale pandud,vaikus ei ühtegi puhumist.Isegi see väike ventikas ei hakanud tööle.Panin vana tagasi,midagi ei juhtunud.Vanal hakkas see ventikas tööle.Sõitsin tükk aega ringi lootes vast hakkab tööle kuid kahjuks mitte.Kontrollisin juhtmeid ja pistikuid.Kui süüde sisse keerata siis on kuulda kuidas pumb toimetab.Kliimal nuppe vajutades on kuulda kuidas lülitab ümber.Lugesin eelnevad postitused ka läbi kuid targemaks ei saanud.Keegi targem äkki oskab hüva nõu anda milles jama.
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Kui kliima plokk on "Auto" peal siis ta muudabki ventika pöördeid ise, vastavalt jahutusvedeliku ja salongi temperatuurile. Kui pöörded muutuvad nii, et display seda ei näita on viga tõenäoliselt "siilis" või mootoris.
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Huvitav ongi see,et peale selle kliima ploki vahetust lakkas kogu puhkumine.Vana panin tagasi töötab ainult see väike vendikas mis ploki sees.Lihtsalt jama selles,et nt lükkan võimsuse põhja kuid õhku ei tule kuskilt.Displayl on kõik ilusti näha.Vana plokiga puhkus normaalselt.Äkki mingi sensor/andur peetis?
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Tõenäoliselt läks "siil" nässu ( saab testriga kontrollida,kui oskad), kas ploki vahetuse tulemusena, või oli see juhus, seda ei oska pakkuda. Enne uue paigaldamist tasuks kontrollida, kas mootor käib vabalt ringi.
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
niisis tabas ennastki täna hommikul jama,ühesõnaga kõik nagu visuaalselt toimib temp normis,sooja tuleb,aga sooja ei tule aknale ja kekselt salongi,puhub ainult jalgadele, kliima plokilt asendeid vahetades ei toimu midagi,puhub endiselt ainult jalgadele,õhtul sai veel sõitmas käidud puhus ilusti igalepoole. millest viga otsida? võib olla,et külmast on kuskilt midagi kinni? mingid kanalid või midagi? 

Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Kui lisa veepump on õhtal, kas siis on see ka kindlalt diagnostis näha(ka siis kui õues ja mootoril miinus kraadid)?
Selleks,et ilma diagnostikata veenduda pumba toimimises, tuleks pumbale otse 12V külge panna ning siis peaks ta igaljuhul häält tegema või on mõni lihtsam moodus?
Selleks,et ilma diagnostikata veenduda pumba toimimises, tuleks pumbale otse 12V külge panna ning siis peaks ta igaljuhul häält tegema või on mõni lihtsam moodus?
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
vahetasin endal ka kogu tsirkulatsiooni pumba ära,nüüd kõik toimib,ei viitsind hakata neid harjasid vahetama,aga kui kellelgi huvi ja viitsib harjad ära vahetada pumbal siis võib küsida ja mingi pakkumise teha.vedeleb.
Re: E39 soojenduse jama (tuhandes sama teema)
Kas veepumba viga on diagnostis tuvastatav?