e28 klapi vahe???
e28 klapi vahe???
Tere.Oman 83.a 2.8 buumerit.Ja klapid tahaksid paika panekut.Aga ei tea palju sisse ja välja laske klapil vahe peab olema.Kas keegi oskab aidata??
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
sild, ühesõnaga pane klapivaheks 0,25mm, klabiklõbin jääb vaiksem ja ei juhtu ka sellest midagi halba
.
Sa võid reguleerida ka 0,30mm peale aga vean kihla, et soojalt jääb ikka rõve klapiklõbin sisse. Mul tiksub ka 0,25 klapivahedega soojalt, sest nukk veidi kulunud.
Varem olid mul mõned klapivahed 0,4-0,45mm ja mootor käis soojalt nagu diisel. Rõve klõbin oli.
edit:
veel näiteks klapivahedest, et näiteks Ladal on ette nähtud paisumispiluks 0,15mm. Kuna mul 1600 mootoril oli 0,15 -ga ikka soojalt klõbin sees, siis reguleerisin 0,10mm peale. Tegemist oli mul ühe rallikaga, peale reguleerimist sai mootor igasugust vatti ja pöördeid ja ei juhtunud ei klappide ega nukkvõlliga midagi halba. Klapid ei klõbisenud enam ka soojalt. Vot tak
.

Sa võid reguleerida ka 0,30mm peale aga vean kihla, et soojalt jääb ikka rõve klapiklõbin sisse. Mul tiksub ka 0,25 klapivahedega soojalt, sest nukk veidi kulunud.
Varem olid mul mõned klapivahed 0,4-0,45mm ja mootor käis soojalt nagu diisel. Rõve klõbin oli.
edit:
veel näiteks klapivahedest, et näiteks Ladal on ette nähtud paisumispiluks 0,15mm. Kuna mul 1600 mootoril oli 0,15 -ga ikka soojalt klõbin sees, siis reguleerisin 0,10mm peale. Tegemist oli mul ühe rallikaga, peale reguleerimist sai mootor igasugust vatti ja pöördeid ja ei juhtunud ei klappide ega nukkvõlliga midagi halba. Klapid ei klõbisenud enam ka soojalt. Vot tak

E34 177TGI
E32 730i
E53 3.0d
E32 730i
E53 3.0d
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
Re: e28 klapi vahe???
Sama probleem 3.5 mootriga. Nimelt ostes oli ikka väga häriv klõbin. Sai siis igale pandud 0.3 vaheks kuid ikka klõpsib. Tõsi nati vaiksemalt. Samas ma ei tea kas see on tüüpviga kuid esimese ja teise silindri nukkidel olid kerged randid sisse kulutanud. Ülejäänud silindrite nukad korras. Panjo poldid polnud lahti.
Kõige ideaalsem saab siis kui asetada nookuri otsa peale indikaator ning siis reaalselt vaadata palju on nookutõus! Igasugused lehtkaliibrid jne petavad natukene.
Samas ütleme,et kui rahuliku sõidu juures 0.2 on hea siis vb natukene rajumal kulgemisel hakkavad klapid lahti jääma kuna klapid kuumenevad ja pikenevad rohkem?
Kõige ideaalsem saab siis kui asetada nookuri otsa peale indikaator ning siis reaalselt vaadata palju on nookutõus! Igasugused lehtkaliibrid jne petavad natukene.
Samas ütleme,et kui rahuliku sõidu juures 0.2 on hea siis vb natukene rajumal kulgemisel hakkavad klapid lahti jääma kuna klapid kuumenevad ja pikenevad rohkem?