K: E39 klobin esimeste rataste juures
K: E39 klobin esimeste rataste juures
Tere,
probleem selles, et kuidagi ei saa lahti sellisest tuhmist klobinast, eriti kühmudest ülesõites. klobin tundub tulevad rattakoopast ja jube tüütu, meie teedel praktiliselt koguaeg kuulda, ainult siledal maanteel on vaikne sõita. vahetatud praktiliselt terve esisilla komplekt: õõtshoovad, kondid, roolivardad, stabika puksid ja ikka klobiseb, olen käinud paljudes kohtades sillakontrollis ja kõik väidavad, et lõtke pole ja jupid 100% korras all. amordid on 10000 sõitnud bilstein b4 ja vahetamata, kuna ~8 töökoda (kaasaarvatud bmw esinus) on need ideaalselt korras olevateks kuulutanud. igasugu põhjakatted ja logarid on korralikult kinnitadud ja terved. ehk on kellelgi ideid, mis seal võiks veel olla?
probleem selles, et kuidagi ei saa lahti sellisest tuhmist klobinast, eriti kühmudest ülesõites. klobin tundub tulevad rattakoopast ja jube tüütu, meie teedel praktiliselt koguaeg kuulda, ainult siledal maanteel on vaikne sõita. vahetatud praktiliselt terve esisilla komplekt: õõtshoovad, kondid, roolivardad, stabika puksid ja ikka klobiseb, olen käinud paljudes kohtades sillakontrollis ja kõik väidavad, et lõtke pole ja jupid 100% korras all. amordid on 10000 sõitnud bilstein b4 ja vahetamata, kuna ~8 töökoda (kaasaarvatud bmw esinus) on need ideaalselt korras olevateks kuulutanud. igasugu põhjakatted ja logarid on korralikult kinnitadud ja terved. ehk on kellelgi ideid, mis seal võiks veel olla?
- Tauri_V
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 30.01.2008 20:39 57
- Peamine sõiduk: BMW G21
- Asukoht: Pärnu
Re: K: E39 klobin esimeste rataste juures
Amordi tugilaager võib sellist kopsimist põhjustada.
BMW g21 320dx
Re: K: E39 klobin esimeste rataste juures
unustasin kirjutada, et need kah tutikatega asendatud 
veel ideid? iga väike ebatasasus klobistab... kui kindel see töökodade amorditest on? sõit on ka kuidagi jubedalt põrutav, ehk ikkagi amordid?

veel ideid? iga väike ebatasasus klobistab... kui kindel see töökodade amorditest on? sõit on ka kuidagi jubedalt põrutav, ehk ikkagi amordid?
- iisak
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
- Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
- Kontakt:
Re: K: E39 klobin esimeste rataste juures
Ma panustaks ikkagi amortidele.
Ega sul madaldusvedrud ei ole?
Ega sul madaldusvedrud ei ole?
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Re: K: E39 klobin esimeste rataste juures
töökojas ütlesid, et tavalised vedrud on ja lühemaks lõikamata, ehki silma järgi tundub auto veidi madalamalt istuvat, kui teine e39. kas 14 aastat vanad vedrud võivad väsinud olla või vedrudele vanus ei mõju?
Re: K: E39 klobin esimeste rataste juures
Äkki on piduriklotsides asi? Proovi sõita nii, et hoijad samalajal pidurit õrnalt peal, vaata kas siis ikka klõbiseb?
Re: K: E39 klobin esimeste rataste juures
kurja juureks on siinkohal roolilatt, ka endal klobiseb miskit ees ja ainuke asi mis seal veel häält teha saab ongi latt, tõsta auto ülesse (vähemalt mõlemad esirattat) ja keeruta rattaid ühele ja teisele poole teravalt, siis saad aru millest räägin, bemmidel nimelt seal hambumine suht nõrk koht latis sees, kulub väikse lõtku sisse ja hakkabki kolistama või siis on kundepoolne plastikpuks läbi ja see annab ka lõtkuma, viimasele saab ravi aga hambumisele ei saa midagi teha.
Re: K: E39 klobin esimeste rataste juures
mul oli nt ka selline klobin. Teadsin muidugi et mul on parem esimene amort läbi.
Ostin omale Carwayst kasutatud amordid (muidugi uurisin ka, et tegu oleks ikka korralikega, millepeale mind peaaegu et sõimati, et nemad müüvad ainult korralike juppe ega tegele vrakidega). Juurde ostsin tutikad tugilaagrid ja parempoolse rooli otsa.
Kogu krempel vahetuatud ja läks kaks nädalat kui hakkas see sama hääl kostma vasakult poolt.
Seega mina välistaks roolilati.
Ostin omale Carwayst kasutatud amordid (muidugi uurisin ka, et tegu oleks ikka korralikega, millepeale mind peaaegu et sõimati, et nemad müüvad ainult korralike juppe ega tegele vrakidega). Juurde ostsin tutikad tugilaagrid ja parempoolse rooli otsa.
Kogu krempel vahetuatud ja läks kaks nädalat kui hakkas see sama hääl kostma vasakult poolt.
Seega mina välistaks roolilati.
Re: K: E39 klobin esimeste rataste juures
no sellisel juhul peavad need amordid ikka väga läbi olema et nad kolksuma hakkavad, endal läksid ka just nädal tagasi uued sachs amordid alla aga kolinad jätkuvad, tean täpselt et kolin tuleb latist kuna ise tegelen nende remondiga. Lati alla 5 kilo magama panna on aga minu jaoks liig mis liig praegu.
Re: K: E39 klobin esimeste rataste juures
nojah, kunagi kusagil taastati neid roolilatte mingi 1000 eest?
Aga kui sa tegeled selle roolilati värgiga, sa saaksid siis kontrollida ka, et kas latt läbi v?
Aga kui sa tegeled selle roolilati värgiga, sa saaksid siis kontrollida ka, et kas latt läbi v?
- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3493
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: K: E39 klobin esimeste rataste juures
ära kunagi ole kindel, et kõik sillajupid on korras!!! Alati liigub ka praaki näiteks!
Vabalt võib veaks siiski olla üks kahest õõtshoovast või kont ja kindlasti ka stabilisaatori puksid teevad jubedat häält (need jupid tuleks kindluse mõttes pinge alt vabastada ja siis katsuda neid näppude vahel. Kui jupid on auto küljes, siis võibolla on jah kõik korras)!!! Roolilatti mina ei usu, samuti ei usu ka amortidesse ja nende tugilaagritesse!
Vabalt võib veaks siiski olla üks kahest õõtshoovast või kont ja kindlasti ka stabilisaatori puksid teevad jubedat häält (need jupid tuleks kindluse mõttes pinge alt vabastada ja siis katsuda neid näppude vahel. Kui jupid on auto küljes, siis võibolla on jah kõik korras)!!! Roolilatti mina ei usu, samuti ei usu ka amortidesse ja nende tugilaagritesse!
Re: K: E39 klobin esimeste rataste juures
Ma ka roolilatile ei panustaks. Pigem kas amordid, lahtised piduriklotsid, supportid, stabikakondid/puksid.
Indrek
Re: K: E39 klobin esimeste rataste juures
järgmine nädal läheb auto nädalaks tõstuki peale, siis võtab terve esiotsa lahti ja praagib näppude vahel jupid välja, eks annan siis teada, mis sai.
Re: K: E39 klobin esimeste rataste juures
enamus klobinatega kontrollis käinud e39-tel on probleem roolilatis, eks need läbisõidud ole ka juba suured ja e39 lati hambad on suht ümarad ning lõtk on kerge tulema mis mõningatel juhtudel ka kolinaid põhjustab, samuti see teises otsas asuv puks.
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: K: E39 klobin esimeste rataste juures
+1 täpselt sama viga ka minu auto küljes, olen ise korduvalt juures olnud, kui tuttav lukksepp selgeks üritab teha, et mõlemat ratast ülesse lükates(käppadega tõstuki peal) ja keerates kolin lati lõtkust ja kulumisest on tingitud, nii ta kahjuks on. Muidu sillad ilusad tihedad, ainult latt veel vahetad, kas sina Rain ka taastad/remondid latte?Rain kirjutas:enamus klobinatega kontrollis käinud e39-tel on probleem roolilatis, eks need läbisõidud ole ka juba suured ja e39 lati hambad on suht ümarad ning lõtk on kerge tulema mis mõningatel juhtudel ka kolinaid põhjustab, samuti see teises otsas asuv puks.
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
Re: K: E39 klobin esimeste rataste juures
kle jah siin Remmon OÜ-s tegeleme selliste asjadega aga BMW lattide remondist ei tule reeglina head nahka, hambumise lõtku ei saa välja, puksilõtku ja igasugused lekked aga küll. Astu julgelt läbi. Asub siis Kristiines Liimi tn, Mustamäe katlamaja korstna all sisuliselt.
Re: K: E39 klobin esimeste rataste juures
tramtram kirjutas:järgmine nädal läheb auto nädalaks tõstuki peale, siis võtab terve esiotsa lahti ja praagib näppude vahel jupid välja, eks annan siis teada, mis sai.
On uudiseid?
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
- Asukoht: Tallinn, tartu
Re: K: E39 klobin esimeste rataste juures
ka roolilatile +1 !
Kõik sillaosad vahetatud (käidud 3 eritöökojas kontrollimas) ja sillaregullid asjad möllud.. aga kui auto üles tõsta ja ratast vasakule paremale käega järsult keerata edasi tagasi sisi on tunda väga väikest lõtku, mõlemal esirattal ( roolivardad vahetatud mõlemad). Ja see lõtk on roolilatis sees, minul õnneks teepeal häält ei tee (vist)
Kõik sillaosad vahetatud (käidud 3 eritöökojas kontrollimas) ja sillaregullid asjad möllud.. aga kui auto üles tõsta ja ratast vasakule paremale käega järsult keerata edasi tagasi sisi on tunda väga väikest lõtku, mõlemal esirattal ( roolivardad vahetatud mõlemad). Ja see lõtk on roolilatis sees, minul õnneks teepeal häält ei tee (vist)

BMW 525d 120kW 2000a E39
Re: K: E39 klobin esimeste rataste juures
nonii, täielik müstika, roolilatti ja muid sillajuppe ei puutunud. Auto seisis nädala ja sellest suurem osa rippus tõstukil, rattad maast lahti. kui lõpuks liikuma sai, siis rattakoopad olid kohe mitu cm kõrgemal, kui tavaliselt ja ei mingit klobinat. pooleteise päevaga vajus masin vana kõrguse peale ja klobin tuli ka tagasi.
ideid?
ideid?
- iisak
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
- Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
- Kontakt:
Re: K: E39 klobin esimeste rataste juures
Ma ütlen nüüd korra veel:tramtram kirjutas:nonii, täielik müstika, roolilatti ja muid sillajuppe ei puutunud. Auto seisis nädala ja sellest suurem osa rippus tõstukil, rattad maast lahti. kui lõpuks liikuma sai, siis rattakoopad olid kohe mitu cm kõrgemal, kui tavaliselt ja ei mingit klobinat. pooleteise päevaga vajus masin vana kõrguse peale ja klobin tuli ka tagasi.
ideid?
Vaheta amortisaatorid ära!
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Re: K: E39 klobin esimeste rataste juures
nii, et siis oleme ikkagi amortide juures? Pekkis amordid vajuvad ära ja hakkavad siis konarlikult teel klõbisema? Tundub loogiline 

Re: K: E39 klobin esimeste rataste juures
tundub nii, igatahes ei tasu amorditeste usaldada, need väidavad siiani, et amordid korras.
Re: K: E39 klobin esimeste rataste juures
[quote="tramtram"]tundub nii, igatahes ei tasu amorditeste usaldada, need väidavad siiani, et amordid korras.[/quote
Mina ka ei usaldaks neid teste nii väga...mõnedes kohtades on stendid kalibreerimata ja näitavad ei tea mida ja teiseks kui amort kolksub siis amordina ta veel toimib ilusti ja stendis kõik ok. Mul on olnud kahel uuel garantiiga tööautol läbisõit umbes 60000km ja esimesed amordid on hakanud kolisema! Need pole küll BMW olnud aga vahet pole..see näitab millistel teedel me sõidame või et kui kehvad on stock amordid mis paigaldatakse uutele autodele...mis siis veel vanematest autodest rääkida
Mina ka ei usaldaks neid teste nii väga...mõnedes kohtades on stendid kalibreerimata ja näitavad ei tea mida ja teiseks kui amort kolksub siis amordina ta veel toimib ilusti ja stendis kõik ok. Mul on olnud kahel uuel garantiiga tööautol läbisõit umbes 60000km ja esimesed amordid on hakanud kolisema! Need pole küll BMW olnud aga vahet pole..see näitab millistel teedel me sõidame või et kui kehvad on stock amordid mis paigaldatakse uutele autodele...mis siis veel vanematest autodest rääkida
