e39 530d kiirendamisel sureb välja.
e39 530d kiirendamisel sureb välja.
tere
autoks 530d 135kw 1999a
kui kohapealt minema minnes pedaal põhja vajutada siis nagu hakkab koguma kuid mootor sureb välja. sama moodi teeb ka siis kui sõitmise pealt vajutada pedaal põhja. uuesti läheb ilusti käima. kui pedaali aeglaselt vajutada kuid mitte põhja siis läheb edasi kül aga mitte sellise kiirusega mis oli enne. kui auto seisab kohapeal ja siis pedaal põhja vajutada siis ei jää seisma. vahetasin ka kütuse filtri ära karts et ei saa kütust kätte aga ei midagi. paagi pump on ka vahetatud. kütuse kulu ei ole suurenenud viimase mõõtmise tulemusena on 6,5l keskmine.
otsisin kül foorumist aga sellist probleemi ei leidnud. loodan, et saab mingi lahenduse kuna raha diagnosti minekuks hetkel napid sest esisilt sai äsja remonditud aga sõita on vaja igapäevaselt.
parimat
autoks 530d 135kw 1999a
kui kohapealt minema minnes pedaal põhja vajutada siis nagu hakkab koguma kuid mootor sureb välja. sama moodi teeb ka siis kui sõitmise pealt vajutada pedaal põhja. uuesti läheb ilusti käima. kui pedaali aeglaselt vajutada kuid mitte põhja siis läheb edasi kül aga mitte sellise kiirusega mis oli enne. kui auto seisab kohapeal ja siis pedaal põhja vajutada siis ei jää seisma. vahetasin ka kütuse filtri ära karts et ei saa kütust kätte aga ei midagi. paagi pump on ka vahetatud. kütuse kulu ei ole suurenenud viimase mõõtmise tulemusena on 6,5l keskmine.
otsisin kül foorumist aga sellist probleemi ei leidnud. loodan, et saab mingi lahenduse kuna raha diagnosti minekuks hetkel napid sest esisilt sai äsja remonditud aga sõita on vaja igapäevaselt.
parimat
BMW 530D 135kw 1999a sedaan
Re: e39 530d kiirendamisel sureb välja.
E: auto 530D 135KW 1999
Analoogsed sümptomid, kiirendusel(möödasõidul sureb välja), mis on väga ebameeldiv.
Kui kohapeal pööret anda ja peale seda süüde välja keerata, siis käib veel u. 2 sekundit ja siis surb välja alles.
Uued kütte- ja õhufiltrid ootavad vahetamist, aga eelnevaid postitusi lugedes see suure tõenäosusega midagi paremaks ei tee. Mida selle diagnostika all mõeldakse, carsoft või miski muu?
Hetkel carsoft näitas mulle nii, kas keegi oskab midagi välja lugeda siit?

Aitäh.
Analoogsed sümptomid, kiirendusel(möödasõidul sureb välja), mis on väga ebameeldiv.
Kui kohapeal pööret anda ja peale seda süüde välja keerata, siis käib veel u. 2 sekundit ja siis surb välja alles.
Uued kütte- ja õhufiltrid ootavad vahetamist, aga eelnevaid postitusi lugedes see suure tõenäosusega midagi paremaks ei tee. Mida selle diagnostika all mõeldakse, carsoft või miski muu?
Hetkel carsoft näitas mulle nii, kas keegi oskab midagi välja lugeda siit?

Aitäh.
Viimati muutis herr, 14.04.2010 18:38 05, muudetud 1 kord kokku.
Re: e39 530d kiirendamisel sureb välja.
530D 135KW 1999 JA sama jama, tihti jookseb kiirendades just nagu kinni, kohalt võttes kaas põhja ,ei vaheta teisele käigule ja tagant sinine väljas,lasen kaasa maha, mootor lonkab mõne sekundi ja töötab normaalselt edasi, teinekord samas kiirendab normaalselt ja vahetab käigud ka. Sama pulli teeb vahest möödasõidul, paned lapatsi põhja, tõmbab ilusti käigu alla aga samas pöörded kuidagi kõrged ja kohe sinine tagant väljas,jõud kadunud ja mootor lonkab, mõne sekiga käik jälle ilus ja sõit jätkub, teinekord toimib kõik vigadeta,saad sa nüüd aru mis viga on. Vahel jälle möödasõitu alustades paned lapatsit, tema aga ei vaheta käiku allapoole ja hakkab kuidagi uimaselt venima ja kiirust koguma, olen siis lihtsalt pedaaliga paar korda mänginud,siis justkui ehmatab ja samas astub täiesti normaalselt minna.
Re: e39 530d kiirendamisel sureb välja.
tere
täna õhta tegin uue kiirendus katse ja suri jälle välja ning nüüd ei läinud enam üldse käima. vaatasin kütus ringles kül aga ei midagi. auto sai toimetatud remonti ja varsti saan siis rääkida teile põhjustest. seniks pöidlad pihku.
parimat
täna õhta tegin uue kiirendus katse ja suri jälle välja ning nüüd ei läinud enam üldse käima. vaatasin kütus ringles kül aga ei midagi. auto sai toimetatud remonti ja varsti saan siis rääkida teile põhjustest. seniks pöidlad pihku.
parimat
BMW 530D 135kw 1999a sedaan
Re: e39 530d kiirendamisel sureb välja.
Ma huvipärast küsin, mis ls ja töötunnid on? Või vähemalt mida ta kellal näitab?
Re: e39 530d kiirendamisel sureb välja.
mul belgiast tulles aasta tagasi oli 184 000 ees, nüüd 208 000. hooldus raamat puudub,seega vast ikka keritud. üks diagnost näitas käigukasti avarii reziimi esimest korda 183000km,ostes oli 1000 juures ,kes teab,äkki õige läbisõit.
Re: e39 530d kiirendamisel sureb välja.
Hetkel 100 000 ees ja töötunde näitas 1300 e. umbes siis keskmine kiirus 70 kanti olnud, mis on ebareaalne.
Ühesõnaga põhjaalune pump http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15 detail nr 9 koodiga 16126756157 ja um letihind 4700.- ... õige?
Kas kellelgi on kogemusi aftermarket pumpadega?
Näiteks http://cgi.ebay.co.uk/NEW-fuel-diesel-e ... 5638ad3b3a
või
http://cgi.ebay.co.uk/BMW-E39-5-SERIES- ... 35a89e7830
ning kas on huvi suurema koguse tellimisel?
Parandage kui miskit valesti.
Ühesõnaga põhjaalune pump http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15 detail nr 9 koodiga 16126756157 ja um letihind 4700.- ... õige?
Kas kellelgi on kogemusi aftermarket pumpadega?
Näiteks http://cgi.ebay.co.uk/NEW-fuel-diesel-e ... 5638ad3b3a
või
http://cgi.ebay.co.uk/BMW-E39-5-SERIES- ... 35a89e7830
ning kas on huvi suurema koguse tellimisel?
Parandage kui miskit valesti.
- ryntsu
- Huviline
- Postitusi: 245
- Liitunud: 21.07.2008 22:29 16
- Peamine sõiduk: e70 xdrive 35
- Telefon: 55548211
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: e39 530d kiirendamisel sureb välja.
Diisli pump maksis seal 2500eek. sama mida um müübhttp://www.diisel.ee/.Pierburgi ja Bochi oma. Kodulehel seda väljas ei ole.
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: e39 530d kiirendamisel sureb välja.
kahel erineval tootel ON vahe sees.
üks on originaaltoode ja teine on rämps
see päris odav pump ei suuda survet pidada ja teeb tugevat häält.
üks on originaaltoode ja teine on rämps
see päris odav pump ei suuda survet pidada ja teeb tugevat häält.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: e39 530d kiirendamisel sureb välja.
tere
asi oli põhjaaluses pumbas ja nüüd asi töötab.
parimat
asi oli põhjaaluses pumbas ja nüüd asi töötab.
parimat
BMW 530D 135kw 1999a sedaan
Re: e39 530d kiirendamisel sureb välja.
minu auto kiirendades välja ei sure, lihtsalt uimane ja diagnost ka ei avastanud midagi. kuidas kontrollida põhjaalust pumpa ?
530d
Re: e39 530d kiirendamisel sureb välja.
kontrollida saab ikka diagnostikaga kas annab nõuetele vastava surve välja või ei.325diisel kirjutas:minu auto kiirendades välja ei sure, lihtsalt uimane ja diagnost ka ei avastanud midagi. kuidas kontrollida põhjaalust pumpa ?
BMW 530D 135kw 1999a sedaan
- swenswenson
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 28.11.2009 16:10 20
- Asukoht: Tartu
Re: e39 530d kiirendamisel sureb välja.
Clark kirjutas:tere
asi oli põhjaaluses pumbas ja nüüd asi töötab.
parimat
Servus, olen samuti selles seisus aga kahjuks ei aidanud pumba vahetusest, ikka sureb välja:( kahjuks ei oska keegi ka remondis mind aidata. Teema ka selles,et kui käivitada , tahab hullu ketramist, pump töötab heasti. Keeran mootori seisma ja uuesti käivitades tahab jälle pikalt ketramist. Samas tühikäigul pöörded üle 3000 ei lähe, alustades sõitmist ei tohi nagu üldse gaasi vajutada. 0-st 100-ni läheb ala 1,5 minutit, peab meelitama. Linnas sõites suht hull olukord, mootor sureb välja ja taas käiguga (sundkäivitusega) läheb kohe käima tagasi. mõistus jummele otsas. auto siis 99a BMW 530 d
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: e39 530d kiirendamisel sureb välja.
Korralik diagnost peaks vast vastuse andma. Aga kui siin neti teel midagi asjast arvata siis pakuks et pihusti/pihustid on äkki läbi. Endal samalaadne jama(kuigi mitte nii hull) ja üks pihusti om õhtal omadega peaaegu. Aga samas võib neid põhjuseid olla veel mitmeid ja niisama huupi hakata juppe vahetama pole kah mõtet , ega ka rahakotile kasulik. Niipalju kui meie oleme kokku puutunud sellise teemaga siis on asi üldiselt olnud kas pihustites või vaakumis(või selle puudumises).swenswenson kirjutas:Clark kirjutas:tere
asi oli põhjaaluses pumbas ja nüüd asi töötab.
parimat
Servus, olen samuti selles seisus aga kahjuks ei aidanud pumba vahetusest, ikka sureb välja:( kahjuks ei oska keegi ka remondis mind aidata. Teema ka selles,et kui käivitada , tahab hullu ketramist, pump töötab heasti. Keeran mootori seisma ja uuesti käivitades tahab jälle pikalt ketramist. Samas tühikäigul pöörded üle 3000 ei lähe, alustades sõitmist ei tohi nagu üldse gaasi vajutada. 0-st 100-ni läheb ala 1,5 minutit, peab meelitama. Linnas sõites suht hull olukord, mootor sureb välja ja taas käiguga (sundkäivitusega) läheb kohe käima tagasi. mõistus jummele otsas. auto siis 99a BMW 530 d
Nii et soovitus siit siis otsida aus diagnostik ja siis kui viga teada otsida aus remondimees.
- swenswenson
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 28.11.2009 16:10 20
- Asukoht: Tartu
Re: e39 530d kiirendamisel sureb välja.
Korralik diagnost peaks vast vastuse andma. Aga kui siin neti teel midagi asjast arvata siis pakuks et pihusti/pihustid on äkki läbi. Endal samalaadne jama(kuigi mitte nii hull) ja üks pihusti om õhtal omadega peaaegu. Aga samas võib neid põhjuseid olla veel mitmeid ja niisama huupi hakata juppe vahetama pole kah mõtet , ega ka rahakotile kasulik. Niipalju kui meie oleme kokku puutunud sellise teemaga siis on asi üldiselt olnud kas pihustites või vaakumis(või selle puudumises).
Nii et soovitus siit siis otsida aus diagnostik ja siis kui viga teada otsida aus remondimees.[/quote]
Tänud aga mul siis selline mure ka veel, et täna üritati diagnostikat teha aga puudub seal pistikus "klemm" nr 15 , mis olla vägagi vajalik. Võimalik, et seda polegi E39 99a 530d -l aga jah, ma ei oska vaielda sel teemal
Nii et soovitus siit siis otsida aus diagnostik ja siis kui viga teada otsida aus remondimees.[/quote]
Tänud aga mul siis selline mure ka veel, et täna üritati diagnostikat teha aga puudub seal pistikus "klemm" nr 15 , mis olla vägagi vajalik. Võimalik, et seda polegi E39 99a 530d -l aga jah, ma ei oska vaielda sel teemal

Re: e39 530d kiirendamisel sureb välja.
Kui Sul pole Pin 15 siis on vaja kallale minna sellise seadmega mis toetab OBD -d.
Kui autol on seal kapotialuses ümaras pistikus pin 15 on juhe taga, siis peab sinna kallale minema ADS-i toetava seadmega.. Oleneb kelle juures käisid.
Sul tundub olema siis 99 aasta lõpp auto. Paranda mind kui eksin..
Kui autol on seal kapotialuses ümaras pistikus pin 15 on juhe taga, siis peab sinna kallale minema ADS-i toetava seadmega.. Oleneb kelle juures käisid.
Sul tundub olema siis 99 aasta lõpp auto. Paranda mind kui eksin..
- swenswenson
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 28.11.2009 16:10 20
- Asukoht: Tartu
Re: e39 530d kiirendamisel sureb välja.
TimoA kirjutas:Kui Sul pole Pin 15 siis on vaja kallale minna sellise seadmega mis toetab OBD -d.
Kui autol on seal kapotialuses ümaras pistikus pin 15 on juhe taga, siis peab sinna kallale minema ADS-i toetava seadmega.. Oleneb kelle juures käisid.
Sul tundub olema siis 99 aasta lõpp auto. Paranda mind kui eksin..
99a dets jah märgitud auto nn sünnipäevaks. Kapoti all seal ümar pisitus pole jah 15 otsal juhet taga

- swenswenson
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 28.11.2009 16:10 20
- Asukoht: Tartu
Re: e39 530d kiirendamisel sureb välja.
TimoA kirjutas:Kui Sul pole Pin 15 siis on vaja kallale minna sellise seadmega mis toetab OBD -d.
Kui autol on seal kapotialuses ümaras pistikus pin 15 on juhe taga, siis peab sinna kallale minema ADS-i toetava seadmega.. Oleneb kelle juures käisid.
Sul tundub olema siis 99 aasta lõpp auto. Paranda mind kui eksin..
Kas 99a detsembri Bmw-l on ka OBD-2 otsik kuskil olemas? teati mainida, et see ehk võivb asuda roolisama all v selle läheduses,st. armatuuri all .
Re: e39 530d kiirendamisel sureb välja.
Kahte pistikud korraga minuarust olla ei tohiks, aga sa võid piiluda sinna armatuuri alla serva, kust kapotti avad.
- swenswenson
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 28.11.2009 16:10 20
- Asukoht: Tartu
Re: e39 530d kiirendamisel sureb välja.
Olen vaadanud armatuuri alla ja ei leidnud jah teist pistikut.Klots kirjutas:Kahte pistikud korraga minuarust olla ei tohiks, aga sa võid piiluda sinna armatuuri alla serva, kust kapotti avad.

- swenswenson
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 28.11.2009 16:10 20
- Asukoht: Tartu
Re: e39 530d kiirendamisel sureb välja.
pihustid vahetatud 1,5 kuud tagasi. Muidugi võimalik ,et taas neist mõni untsus. Loogiline ka ,et andur kuumeneb üle ja seega probleem aga jah, saan laupäeval ehk vastuse oma muredele.Kuno_T kirjutas:E39 OBDII ei ole armatuuri all, vaid vasaku sodipistmise augu sees. 99.a ei nõua enam ADS-i, saab kapoti alt ka ümmarguse üleminekuga ligi.
Kuid kõik sümptomid viitavad vigas(te)le pihusti(te)le või mõnele andurile, mis temperatuuri tõustes saba annab.
Mul endal mõlgub veel selline kahtlus, et kas võimalik ka vaakumklapi viga? Ala ,et ei saa piisavalt õhku ja sulgeb ootamatult klapi kinni??? Taas võtit keerates avab klapi ja käivitub kohe

- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: e39 530d kiirendamisel sureb välja.
Kui ta laupäeval meile jõudis ja auto seisma pani siis enam võtmest käima ei läinud:( Ainult teise autoga tõmmates läks käima ja siis pidi kah pöördeid üleval hoidma et välja ei sureks. Diagnostika näitas et käivitamise ajal ei saa piisavalt survet ülesse(raili surve peaks olema üle 250 aga oli ainult 90). Vaatasime siis pihustite näite ja sealt lugesime siis välja et 6-st pihustist 5 on täitsa kutud omadega. Kuna tundus natuke kahtlane et viis pihustit korraga nii metsa lähevad siis otsustasime et pihustid lähevad kontrolli.swenswenson kirjutas:
pihustid vahetatud 1,5 kuud tagasi. Muidugi võimalik ,et taas neist mõni untsus. Loogiline ka ,et andur kuumeneb üle ja seega probleem aga jah, saan laupäeval ehk vastuse oma muredele.
Mul endal mõlgub veel selline kahtlus, et kas võimalik ka vaakumklapi viga? Ala ,et ei saa piisavalt õhku ja sulgeb ootamatult klapi kinni??? Taas võtit keerates avab klapi ja käivitub kohe
Kolmapäeval, enne pihustite eemaldamist proovisime veel korra käima saada, et näha kas näidud erinevad külma mootoriga oluliselt sooja mootoriga näitudest. Jällegi käivitus ainult teise autoga tõmmates ja peale umbes 10 sekundilist käimist lõi sumpsist suitsu pilve välja ja suri välja, nii et enam käima ei läinudki

Egas midagi, võtsime pihustid maha ja viisime kontrolli ää. Ja täna siis saime vastuse kätte ja see oli päris jahmatav

(Seda huvitavam on asi et pihustid vahetatud 1,5 kuud tagasi????????) Ei ole vahetatud mitte pihustid vaid ikka eelsüüte küünlad.
Kas keegi on ennem millegi sellisega kokku puutunud, või oskab tuua põhjuseid millest selline asi võib tekkida?????
Viimati muutis Maximaator, 16.09.2010 21:05 58, muudetud 1 kord kokku.
Re: e39 530d kiirendamisel sureb välja.
Parandan väheke eelmist postitust.
Omaniku käest küsisin üle et kas pihustid olid ka äsja vahetatud. Siis vastuseks oli et mitte pihustid, või hoopis eelsüüte küünlad olid vahetatud. Et ta oli foorumisse kirjutamisel segamini ajanud.
Ja üks asi mis veel tal on läbi, on Pre-supply pressure valve. Sest eelsurvet näitab ainult 2 bar-i ja gaasi vajutades läheb veel madalamks. Kui sinna klapi asemele punn ette panna siis lööb ilusti eelsurve ülesse.
Põhja alune Pump on küll vahetatud aga ka vana ja uue pumbaga on näidud samad.
Nii et selle auto puhul on Päris mitu asja kokku mis teeb päris hullu lõpptulemuse.
Omaniku käest küsisin üle et kas pihustid olid ka äsja vahetatud. Siis vastuseks oli et mitte pihustid, või hoopis eelsüüte küünlad olid vahetatud. Et ta oli foorumisse kirjutamisel segamini ajanud.
Ja üks asi mis veel tal on läbi, on Pre-supply pressure valve. Sest eelsurvet näitab ainult 2 bar-i ja gaasi vajutades läheb veel madalamks. Kui sinna klapi asemele punn ette panna siis lööb ilusti eelsurve ülesse.
Põhja alune Pump on küll vahetatud aga ka vana ja uue pumbaga on näidud samad.
Nii et selle auto puhul on Päris mitu asja kokku mis teeb päris hullu lõpptulemuse.
Re: e39 530d kiirendamisel sureb välja.
No hetkel ei ole kaugemale jõudnud.Aga tundub et pump ei ole vigane. Kuid jah, hetkel ei saa pead anda, kuna ei ole korralikult tööle saanud. Kõigepealt pihustid vaja. Filter vahetatud.
Kuna ta ise ostis selle auto pool aastat tagasi juba selle veaga et läks kaua kedrates käima, siis jah, tundub et seda autot eriti varem hooldatud ei ole. Või siis tundus müüjale et on juba liiga käest ära läinud ja lihtsalt pani müüki.
Eks jah kui selline auto juba piisavalt käest ära lasta siis ostjal on seda väga kallis parandada.
Aga juhtub ka paremates perekondades. 
Kuna ta ise ostis selle auto pool aastat tagasi juba selle veaga et läks kaua kedrates käima, siis jah, tundub et seda autot eriti varem hooldatud ei ole. Või siis tundus müüjale et on juba liiga käest ära läinud ja lihtsalt pani müüki.
Eks jah kui selline auto juba piisavalt käest ära lasta siis ostjal on seda väga kallis parandada.


- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: e39 530d kiirendamisel sureb välja.
Ja oleks mina kirjutamise ajal natukenegi mõelnud siis poleks sellist jama kirjutanud. Pihustite eemaldamisel olid nad ju nii kinni et peale tehasest väljumist pole neid vast maha võetudki.TimoA kirjutas:Parandan väheke eelmist postitust.
Omaniku käest küsisin üle et kas pihustid olid ka äsja vahetatud. Siis vastuseks oli et mitte pihustid, või hoopis eelsüüte küünlad olid vahetatud. Et ta oli foorumisse kirjutamisel segamini ajanud.
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: e39 530d kiirendamisel sureb välja.
Sai siis vahetatud kõik 6 pihustit ja madalsurve tagasijooksu klapp ning nüüd asi toimib jälle:)
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: e39 530d kiirendamisel sureb välja.
Njah.
Sai vahetatud palju asju seal autos ja ka tööle saadud. Aga siis otsustas autoomanik rahaga käru keerama haka ning ei ilmunud kohale. Ja nüüd kuu aega hiljaks jäädes lõpuks ilmus. Seletasin talle ära mis me tegime ja miks me tegime(ja miks me ei teinud veel ülejäänud asju mis oleks olnud hädavajalikud) ja mis vaja veel kindlasti teha on ennem kui kuhugile pikemale reisile läheb. Põhirõhk oli et kõrgsurvepump vaja esmajärjekorras kontrollida ja taastad.
Aga mis arvas omanik selle peale???? Et vast kestab veel kuu aega ja siis müüb miskile ullikesele maha. No ega ma ei saa ju sundida teda autot korda tegema.
Ja nüüd siis sain sõnumi et ta on keset soomet ja avastas et auto ei lähe soojast peast enam käima aga ega see ju ei loe et me rõhutasime talle et auto ei lähe soojast peast käima kuna ei saa survet ülesse(ja sõnum oli stiilis et auto pidi ju olema nagu uus kui mitte parem). Pihustite näitajad sel hetkel veel kui lahkus meie juurest olid kõik väga head aga survet soojalt ei ole(umbes 80 oli 250 asemel). See siis on põhjustatud kõrgsurve pumbast.
Ja just nüüd kui kirjutasin seda posti siis sain veel ühe sõnumi:'
See remont on ju ajuvaba!!! Näib et 270km söitu ja jälle 16 000 , pihustite + pumba raha. Sama jebla võinuks ka mujal saada! Ma ei nõustu selle summaga mis lõpuks makstud teile
Siit siis minu poolne soovitus neile kes selle auto töösse võtavad, pange kõik kirja, võtke kõigele võimalikule allkirjad ja raha võtke kindlasti ette.
Kasutaja kellest räägin siis on SWENSWENSON
Sellist jeblamist ja hämamist ei soovi isegi vaenlasele mitte.
Ja siin BMW foorumis mul neid pole nii et olge kõik kes tegelevad remondiga, ettevaatlikud!!!!!!!
Sai vahetatud palju asju seal autos ja ka tööle saadud. Aga siis otsustas autoomanik rahaga käru keerama haka ning ei ilmunud kohale. Ja nüüd kuu aega hiljaks jäädes lõpuks ilmus. Seletasin talle ära mis me tegime ja miks me tegime(ja miks me ei teinud veel ülejäänud asju mis oleks olnud hädavajalikud) ja mis vaja veel kindlasti teha on ennem kui kuhugile pikemale reisile läheb. Põhirõhk oli et kõrgsurvepump vaja esmajärjekorras kontrollida ja taastad.
Aga mis arvas omanik selle peale???? Et vast kestab veel kuu aega ja siis müüb miskile ullikesele maha. No ega ma ei saa ju sundida teda autot korda tegema.
Ja nüüd siis sain sõnumi et ta on keset soomet ja avastas et auto ei lähe soojast peast enam käima aga ega see ju ei loe et me rõhutasime talle et auto ei lähe soojast peast käima kuna ei saa survet ülesse(ja sõnum oli stiilis et auto pidi ju olema nagu uus kui mitte parem). Pihustite näitajad sel hetkel veel kui lahkus meie juurest olid kõik väga head aga survet soojalt ei ole(umbes 80 oli 250 asemel). See siis on põhjustatud kõrgsurve pumbast.
Ja just nüüd kui kirjutasin seda posti siis sain veel ühe sõnumi:'
See remont on ju ajuvaba!!! Näib et 270km söitu ja jälle 16 000 , pihustite + pumba raha. Sama jebla võinuks ka mujal saada! Ma ei nõustu selle summaga mis lõpuks makstud teile
Siit siis minu poolne soovitus neile kes selle auto töösse võtavad, pange kõik kirja, võtke kõigele võimalikule allkirjad ja raha võtke kindlasti ette.
Kasutaja kellest räägin siis on SWENSWENSON
Sellist jeblamist ja hämamist ei soovi isegi vaenlasele mitte.
Ja siin BMW foorumis mul neid pole nii et olge kõik kes tegelevad remondiga, ettevaatlikud!!!!!!!
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: e39 530d kiirendamisel sureb välja.
ehk nüüd vaatad valdeku remondi teemat teise pilguga sest tegelikult kõikide probleemide alguseks saab ikka raha või õigemini selle puudumine. meilt käib läbi sadu autosid ja mida suurem remont seda suurem tõenäosus et asi lõpeb täpselt samamoodi kui see siin. klienditeenindus ei tähenda vaid rõõmsa kliendi käest raha vastu võtmist vaid ka päevast päeva sita lahendamist, mis sest et disclaimer on trükitähtedega seina peal kirjas. kurb on see et kliendil on võimalus pöörduda näiteks tarbijakaitsesse aga klienditeenindajat ei kaitse keegi
welcome to club
welcome to club
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: e39 530d kiirendamisel sureb välja.
Eks ta kohati paneb teise pilguga vaatam ikka jah. Ma usun et palju on ka selliseid kliente. 
Kus probleem tekib mitte millesti, või siis sellest et kui ta tahaks auto sõita nii et iga koha pealt käima läheks, oleks tal vaja uiut kõrgsurve pumpa, või siis olemasoleva taastamist. Mille kogusumme on siis tõesti samampaloju juurde kui ta juba maksis. Ja kuna kliendile rääkisime näost näkku ja ta oli nõus ja sai aru ja pidi kellelegi siis maha parseldama auto, siis ei osanud ka midagi sellist sealt oodata. Aga noh, nüüdseks on ta meid ähvardanud juba et annab kohtusse jnejne, kuna me ei ole ta autol mitte ühtegi juppi ära vahetanud.
mis ajab juba kohati naerma. Ja ainult vestleb meiega sõnumite teel. Kui helistame talle siis paneb ära. Oleme pakkunud talle tema vanu juppe kui tahab, Tema autole paigaldatud juppide ostuarveid, palun tulgu järgi. aga ta nagu ei mäletaks mitte sõnagi mis me talle meie juures rääkisime, ja mängib täielikku ullikest. Nii et jah. ütlen ausalt kui paljud kliendid on sellised siis ei viitsigi sellise alaga jõulisemalt tegeleda. Aga jah, vaadake ette selle klindiga või selle autoga.

Kus probleem tekib mitte millesti, või siis sellest et kui ta tahaks auto sõita nii et iga koha pealt käima läheks, oleks tal vaja uiut kõrgsurve pumpa, või siis olemasoleva taastamist. Mille kogusumme on siis tõesti samampaloju juurde kui ta juba maksis. Ja kuna kliendile rääkisime näost näkku ja ta oli nõus ja sai aru ja pidi kellelegi siis maha parseldama auto, siis ei osanud ka midagi sellist sealt oodata. Aga noh, nüüdseks on ta meid ähvardanud juba et annab kohtusse jnejne, kuna me ei ole ta autol mitte ühtegi juppi ära vahetanud.
