Lambda andur ja anomaalia
Postitatud: 03.02.2010 19:28 17
Nonii, palun natuke abi siinselt rahvalt. Sai otsingut kasutatud ja enda auto mõõte uuritud.
Pooleaastatagune ülevaatusakt näitab seliseid andmeid http://album.ee/node/22084563/50215691
Küttekulu on m40b16 mootoriga 100% linnas sõites 13,3, lühikesed otsad ja enamasti lõpppunkti jõudes läheb mootor alles soojaks. Mõni ütleb, et ongi normaalne praeguste ilmadega, mina arvan, et natukene paljuvõitu. Jagage tarkusi lambda mõõtmise ja mõõtmistulemuste osas.
Anomaalia, mida ma maantee pealt linna jõudes täheldasin- mootori temp maanteel langes ning andsin natuke rohkem talda, sõitsin ca 3000 pöördega. Linna jõudes jäid mootorile pöörded peale ning mootor muutus sigaerksaks, 50-ga sõites 4. käik näitas ökonn 4-5l, samas praegu igast asendist ökonn 4. käiguga 9-10 vahel. Samamoodi, lambda mõõtmise ajal tuksus auto hoovi peal, andsin korra-kaks kõrgemaid tuure ning üks hetk ei vajunud enam pöörded korralikult, samas, gaasile reageeris auto väga erksalt (meenutas seda anomaaliat, mis maanteelt linna jõudes oli). Tundub nagu rohkem kuuma andes midagi muutub/juhtub, arvamusi?
Palju naiivset kirjeldust, loodan et keegi sai midagi aru ning oskab ka midagi tarka öelda, mis antud isendil viga võib olla või mida kontrollida.
Mõõtsin ära halli ja massi, pinge 0,40-0,45 , ühes valges juhtmes oli pinge ~14v, teises 0v. Nagu truumu postist aru võib saada, siis peab mõlemas valges olema 12v(?). Ning see lambda (halli juhtme pinge) mittekõikumine tähendab, et lambda on läbi (või näitab see ajust peale tulevat pinget)? Võib probleem ilmneda selles valges soojendusjuhtmes?truumu kirjutas:lambda on soojendusega(valged juhtmed)-12V
kui see hakkab impulsijuhtmele(mustale)kõrgemat pinget peale andma(üle 1V), läheb aju lolliks ja teeb segu liiglahjaks...
leke võib olla pistikus, juhtmetes või anduris endas(niiskus)
Pooleaastatagune ülevaatusakt näitab seliseid andmeid http://album.ee/node/22084563/50215691
Küttekulu on m40b16 mootoriga 100% linnas sõites 13,3, lühikesed otsad ja enamasti lõpppunkti jõudes läheb mootor alles soojaks. Mõni ütleb, et ongi normaalne praeguste ilmadega, mina arvan, et natukene paljuvõitu. Jagage tarkusi lambda mõõtmise ja mõõtmistulemuste osas.
Anomaalia, mida ma maantee pealt linna jõudes täheldasin- mootori temp maanteel langes ning andsin natuke rohkem talda, sõitsin ca 3000 pöördega. Linna jõudes jäid mootorile pöörded peale ning mootor muutus sigaerksaks, 50-ga sõites 4. käik näitas ökonn 4-5l, samas praegu igast asendist ökonn 4. käiguga 9-10 vahel. Samamoodi, lambda mõõtmise ajal tuksus auto hoovi peal, andsin korra-kaks kõrgemaid tuure ning üks hetk ei vajunud enam pöörded korralikult, samas, gaasile reageeris auto väga erksalt (meenutas seda anomaaliat, mis maanteelt linna jõudes oli). Tundub nagu rohkem kuuma andes midagi muutub/juhtub, arvamusi?
Palju naiivset kirjeldust, loodan et keegi sai midagi aru ning oskab ka midagi tarka öelda, mis antud isendil viga võib olla või mida kontrollida.