Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
On käidud pidevalt sillastendis ja vahetatud sarniir ja stabikavarda ots. Abi pole saanud. Peale sillastendi võibolla nats parem aga mitte eriti. Millele võiks tähelepanu pöörata ja kust viga otsida. Kas mingitest silla patjadest või amordi juurest?
tavaliselt vahetatakse sarniirid ja muud puksid mõlemal pool korraga. muidu ühelpoolt natuke kulund, teiselt mitte. kummirõhud ka vaata üle. vbl oli õues tugev tuul kui testisid. lase sillastend mõnes korralikus kohas teha.
Kui ennem jooks vale oli, siis võis rehv valesti ära kuluda ja see kiskumine võib tulla valesti kulunud rehvist. Pane uued rehvid alla ja mine siis uuesti stendi. Kui siis ka midagi ei aita, siis võib kere kõver olla, aga see oleks igas korralikus sillastendis välja tulnud. Sõida mõne autoga järgi, vaata ehk jookseb isegi koera.
BMW - Big Mexican Woman
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
Tegelikult on parem pool nagu nats madalam ka. Kas viga võib olla mingis silla padjas ,amordipuksis,padjas ja tänu sellele ka kisub ühele poolele? Viimati käis tutikal sillastendil.
See vedrustuse murdumine v mõrad on vist e46 standard vigadest ( tuttava 98 .a. e46'l oli sama mure vasakpoolse esivedruga!kontrolli need kindlasti üle !
Olen kuulnud tagavedrude murdumisest, mis võib ju kuigivõrd ka esisilla geomeetriale mõjuda, kui auto on lääpas. Ma arvan, et selle pärast ta sul kisub ka. Uuri välja milles probleem.
BMW - Big Mexican Woman
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
Endal tagavedru e46 kahest kohas pooleks roostetas, ülemisest ja alumisest keerust. Samas endal e36 kiskus ka ja sai mitu korda silda reguleeritud ja juppe vahetatud. Pärast tuli välja et auto pauku saand ja ühel pool oli ratta keskpunkt võrreldes kerega 1 cm maad tagapool võrreldes teise poolega. Nii et põhjuseid võib mitmeid olla aga vedrud võib kindlasti üle vaadata kui üks pool madalam on.