Oskab keegi äkki öelda midagi E36 amortide sobivuse kohta eri mootoritüüpide korral.
Minu 318i (85kw) autole pakuti kasutatud 92 aasta 320 pärinevat esiamorti aga kas see sinna sobiks?
Mul on olemas Gabrieli amortide kataloog ja selle järgi oleks minu auto originaal parema esiamordi maksimumpikkus 552 mm ja min pikkus 432 mm. Siis annab kataloog mingid mõõdud M14*48 mida see tähendab?
320 parema esiamordi max pikkuseks on kataloogi järgi 547 mm ja min pikkuseks 420 mm.
Pealt näha tundub 320 amort olevat samausugune kui minu 318 oma.
Kas see 5mm erinevus amordi töökäigu pikkuses on väga määrav?
Muidu ei uuriks teemat, aga kuna pole plaanis seda autot enam kaua pidada ei taha 2600 eeku esiamortidele enam kulutada.
E36 esiamortide sobivus
E36 esiamortide sobivus
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
?
osadel stabika kondid ka erinevad mul läheb amordi külge pikk kont aga osadel 2 korda lühem
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
See kondikinnitus muutub alates mai 1992.a.
Ehk siis kuni aprill 1992 on täiesti oma amort ja uuemat paigaldada ei saa. Alates mai 1992 on küll uuema tüübi amort, aga vanemad amordid sobivad ka alla - see vanema (pika) kondi kinnitus jääb lihtsalt kasutamata.
Amordi käigu pikkuse kohta ei oska muud öelda kui et peaks ikka ühesugused amordid all olema autol IMHO. Samal teljel vähemalt.
Ehk siis kuni aprill 1992 on täiesti oma amort ja uuemat paigaldada ei saa. Alates mai 1992 on küll uuema tüübi amort, aga vanemad amordid sobivad ka alla - see vanema (pika) kondi kinnitus jääb lihtsalt kasutamata.
Amordi käigu pikkuse kohta ei oska muud öelda kui et peaks ikka ühesugused amordid all olema autol IMHO. Samal teljel vähemalt.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Asi selles, et alates 06/92 on amordi ülemine osa peenem, mis tugilaagrisse jookseb. St et sobivad uuemale vanema tüübi omad ja vastupidi, lihtsalt pead ülemise tugilaagri ka ära vahetama. Vanema tüübi oma raskem saada. UM-is 1400EEK/tk vist. 318 ja 320 vahe selles, et üks on R4 mootori amort ja teine R6 mootori amort, ehk siis esiosa raskuse erinevus ainult. Kui 320 amordi paned, siis ei tohiks midagi paha teha.
Mul sai teema lahendatud lõpuks 95 aasta bmw 316 võetud amordiga mis sobib minu 318-le ideaalselt. See oli juba järelturu amort kõige kupatusega kuid oli imelikul kombel ka tugilaagriga jama, see tuli võtta vanalt amordilt.
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Kuidas sa kinnitad vanema tüübi stabika kondi uuema tüübi amordi külge?Margo_325 kirjutas:Asi selles, et alates 06/92 on amordi ülemine osa peenem, mis tugilaagrisse jookseb. St et sobivad uuemale vanema tüübi omad ja vastupidi,
PAned kondi ka uuema tüübi oma?
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT