1. leht 1-st

E36 teine käik raksub.

Postitatud: 09.04.2008 22:24 27
Postitas urmas25
mure siis selline,et kui käiku vahetada esimeselt teisele,siis peaaegu alati läheb teine käik väikse raksuga sisse.seda just siis kui käiku natuke kiiremini vahetada.autoks bmw e36 325i.mis seda põhjustab ja kuidas sellest lahti saaks.

Postitatud: 09.04.2008 23:07 52
Postitas Reintz
Ka mul ei taha teine käik sujuvalt sisse minna, peab aeglaselt teisele vahetama. Oleks ka probleemi tagamaadest huvitatud. Käigukasti õli on vahetatud.

Postitatud: 09.04.2008 23:09 19
Postitas Leho
käigukasti sünkronisaatorid
edu remondiga !

Postitatud: 10.04.2008 09:43 11
Postitas Lepard
Leho525tds kirjutas:käigukasti sünkronisaatorid
edu remondiga !
Mingi kallis lõbu? Kui?

Postitatud: 10.04.2008 11:56 48
Postitas MuiduMees
e28- le maksis see jupp mingi paar-kolm sada eeku.
aga töö ise mahukam natuke, kast tuleb alt ära võtta jne

Postitatud: 10.04.2008 12:06 56
Postitas Lepard
Kas iga käigu jaoks on oma sünkronisaator või kogu käigustiku jaoks üldine sünkronisaatoritekogu?
Et kui nt teine käik läheb raksuga sisse, siis piisab nt vaid teise käigu sünkronisaatori vahetamisest või kuidas see süsteem seal ehitatud on?

Postitatud: 10.04.2008 12:42 24
Postitas MuiduMees
peaks olema jah eraldi kõikidel käikudel need sünkronisaatorid.
pead päris ei julge anda :roll:

Postitatud: 10.04.2008 13:10 58
Postitas Joosep325i
Uus sünkro ei maksa midagi, remont aga üle 2000-3000 kindlasti.
Muidu ajapikku läheb asi aina hullemaks, kuni enam ise ka ei taha 2 käiku sisse panna, kuna selline ragin käib läbi nagu käigukast kukuks alt ära. :lol:

Postitatud: 10.04.2008 14:44 27
Postitas Alvar_S
Jahm odavam viis on mõni kasutatud kast võtta ja vahetada lihtsalt ära. ;)

Postitatud: 12.04.2008 16:22 48
Postitas kulgur
endal sama teema varsti, vahest annab teine käik tunda

Postitatud: 16.05.2008 13:29 22
Postitas heiki_p
Vahest on viga selles, et sünkronisaatorid lihtsalt ei liigu hästi, kuna on metallipuru täis.

Teed õlivahetuse kastis (kui õli välja lased on ilmselt vana õli põhjas näha metalli puru ja osakesi, mida on "ragistamine" kaasa toonud), sisse mõni vedelam ATF(näiteks täissünt) ja mõnda lisandit ja asi peaks märgatavalt paremaks minema.

Endal oli 2,5 kastiga just sama probleem ja sain sellisest toimingust abi :)
Praeguseks peale õlivahetust ca 2000 sõidetud ja asi on 95% korda läinud... :)

Lisandiks ostsin mingi USAkate "ime" vahendi, 200ml maksin ca 400eeku vist....

II käik

Postitatud: 16.05.2008 14:39 16
Postitas BMW325i_93
mul sama mure 325-ga... teine käik ei lähe korralikult sisse ja kui vahetada liiga madalate pööredega siis läheb käik välja tagasi...ei lahuta ära... räägitakse et põhjus on teise käiguga kohapealt minemises.. mina muidugi sellist sõidustiili ei harrasta kuid minu eelkäijad sel autol vist andsid kõvasti kuuma :)

Postitatud: 16.05.2008 18:17 25
Postitas Roland325
Sünkrod läbi. Mu endisel e30 325-l oli sama asi aga algul ragises 3-käik ja pärast ka teine. Rahulikul sõidul ei midagi. Enne aga kasutati autot ka ühe hooaja piikidega jäärajal, ehk siis kast oli kõvasti koormust saanud. Probleemi lahendasin kasti väljavahetamisega, mille tuttava käest sain vist 300-400 krooniga :)

Postitatud: 16.05.2008 18:36 42
Postitas Meti
Äki keegi oskab öelda, palju 3 esimese käigu syncrode vahetus võiks maksta e39.....540-il?? kasti osta on ikka kallim ma arvan!! :?