1. leht 1-st

E36 320i automaat, käigud käivad külmalt raskelt

Postitatud: 01.12.2007 18:12 11
Postitas ivokund
tervist,

auto on mul aprillist, probleem ilmnes nüüd, kui külmemad ilmad tulid. kui auto on näiteks öö läbi seisnud, siis kohe pärast käivitamist, kui ära hakkan sõitma, liigub käigukang päris raskelt. mitte nüüd nii, et ei jõuaks tõmmata, aga märgatav vahe on ikka sellega, kui auto soe on.

mis võiks probleem olla? või peabki nii olema? :D
(nagu näha, ma ise suurem autospets (veel) ei ole) :)

Postitatud: 01.12.2007 18:23 33
Postitas hollow
vaheta käigukastis õli ära... aga valmistu selleks, et pead kastile veel remonti laskma teha

Postitatud: 01.12.2007 18:29 39
Postitas ivokund
hollow kirjutas:vaheta käigukastis õli ära... aga valmistu selleks, et pead kastile veel remonti laskma teha
hmm, millest see remont sõltub? on see millegi katki olemise sümptom siis?

--
lisan veel juurde, et auto on 97 a, ja km näitab 180 000
ja probleem kaob kuskil 5-10 min pärast mootori käivitamist.

Postitatud: 01.12.2007 19:22 33
Postitas hollow
selle auto läbisõit korruta kolmega... seega selle käigukasti eluaegset õli on kasutatud 2x eluaeg... seega on kast kulunud ja sodi täis... kui veab ja see sodi tuleb õliga välja, siis võib juhtuda, et uue õliga hakkab asi tööle aga liiga hästi ja siis jääb tunne, et sidur libiseb... halvemal juhul jääb sodi sisse ja ummistab ära kõik kanalid ja kast ei hakka yldse tööle.

aga jah alla 300 tuhande kui sa usud et see auto on sõitnud, siis oled küll puhta lihtsameelne... ja see bmw automaatkasti eluaegne tähendab umbes 120-150000km

Postitatud: 01.12.2007 19:36 18
Postitas ivokund
päris kehvasti vist lood sel juhul.. kas see on selline probleem, mis ootamist ei kannata või saan mõni kuu raha koguda veel? :)
mis summaga arvestama peaks üldse, ega see odav lõbu vist pole?

Postitatud: 01.12.2007 19:50 05
Postitas Leho
ivokund kirjutas:päris kehvasti vist lood sel juhul.. kas see on selline probleem, mis ootamist ei kannata või saan mõni kuu raha koguda veel? :)
mis summaga arvestama peaks üldse, ega see odav lõbu vist pole?
kasti õlivahetus koos tihendiga oli mul 1500.-
kui hing jääb närima. Lase 1000 km pärast uuesti õli ära vahetada.

Postitatud: 01.12.2007 22:11 40
Postitas guido500
ei tea miks hollow iga teise teema juures mõttetut mula peab ajama.... Käigukangi käibki väheke raskemalt, kuna õli on külm ja selle tõttu ka veidi paksem. Samamoodi ka manuaali puhul muide. Kõikide eelnevate autodega sama nähtus esinenud, ning käigukasti remonti pole küll ükski neist vajanud. Kui veerandtunnise sõidujärel käib kang jälle kergemalt, siis mina küll ei muretseks. Iseasi kui mingeid muid anomaaliaid samaaegselt ei esine....

Postitatud: 01.12.2007 22:14 51
Postitas ivokund
Selge.
Oskab keegi äkki soovitada kohta, kus asi võimalikult korralikult ära tehakse? UM?

Ja äkki keegi oskab vastata ka,
2. palju see "worst case scenario" võiks maksma minna, kui tuleb käigukasti remont teha? kogemusi kellelgi? juhtub seda tihti?
3. õli äkki soovitada?
4. ja kas on vahet, kui asjaga mõni kuu oodata?


tänud :)

Postitatud: 01.12.2007 22:45 11
Postitas Leho
ivokund kirjutas:Selge.
Oskab keegi äkki soovitada kohta, kus asi võimalikult korralikult ära tehakse? UM?

Ja äkki keegi oskab vastata ka,
2. palju see "worst case scenario" võiks maksma minna, kui tuleb käigukasti remont teha? kogemusi kellelgi? juhtub seda tihti?
3. õli äkki soovitada?
4. ja kas on vahet, kui asjaga mõni kuu oodata?


tänud :)
Kasutaja valdek vahetas minul õli ära. Vbla vana õli on lihtsalt metalli puru täis ja vana ka kindlasti. Odavaim lahendus oleks kindlasti õlivahetus ja siis edasi vaadata seda asja.

Postitatud: 01.12.2007 22:52 51
Postitas Leho
diislijoodik kirjutas:Kui puru on automaadil õlivannis, siis ta remonti või Kuusakoskisse, mitte ei panda sinna enam uut õli (=minemavisatud raha).
hoolimata sellest, et kast tõõtab sama hästi kui uuski, sel juhul peaksid poole foorumlased oma käigukastid emexisse viima sinu soovituse peale.

Postitatud: 01.12.2007 22:53 55
Postitas Valdek
diislijoodik kirjutas:Õlivahetus ei puhu pilli kasti hoova liikumise kerguse juures. Tõenäoliselt on kasti tross vaja vahetada. Nagu ikka, tegelik selgus saabub asja uurides
Alustada tuleks juba eelpool mainitud versioonist. Mis osutub ka 99% tõeks.
diislijoodik kirjutas:Kui puru on automaadil õlivannis, siis ta remonti või Kuusakoskisse, mitte ei panda sinna enam uut õli (=minemavisatud raha).
Kliendi usk ja lootus surevad koos kastiga. Uus lootussäde süttib töökoda süüdistades.

Postitatud: 01.12.2007 22:54 26
Postitas Valdek
losto kirjutas:
diislijoodik kirjutas:Kui puru on automaadil õlivannis, siis ta remonti või Kuusakoskisse, mitte ei panda sinna enam uut õli (=minemavisatud raha).
hoolimata sellest, et kast tõõtab sama hästi kui uuski, sel juhul peaksid poole foorumlased oma käigukastid emexisse viima sinu soovituse peale.
Millest see "puru" sinna tekkis?

Postitatud: 01.12.2007 22:58 38
Postitas Leho
Valdek kirjutas:
losto kirjutas:
diislijoodik kirjutas:Kui puru on automaadil õlivannis, siis ta remonti või Kuusakoskisse, mitte ei panda sinna enam uut õli (=minemavisatud raha).
hoolimata sellest, et kast tõõtab sama hästi kui uuski, sel juhul peaksid poole foorumlased oma käigukastid emexisse viima sinu soovituse peale.
Millest see "puru" sinna tekkis?
minu esimesel autol Nissan primeral oli automaat käigukast. Sellele vahetasin ise õli ära. Siis vanas õlis oli näha metallipuru tükke. Samas tunda ei olnud et käiguvahetust. Panin uue õli sisse ja käiguvahetus läks paremaks. Auto läbisõit oli sellel hetkel 353 000 km. Seega minu arvamus on , et seni kuni mingit märgatavat probleemi ei tekki, seni pole mõtet torkida.
Täiendavalt. Nissaniga sai sõidetud vägagi karmilt. Pidevalt sai lastud piirajasse ja kiiret sõitu harrastatud. Kuni auto müügini ei juhtunud kastiga midagi.

Postitatud: 01.12.2007 23:20 58
Postitas rt23
diislijoodik kirjutas:
minu esimesel autol Nissan primeral oli automaat käigukast. Sellele vahetasin ise õli ära. Siis vanas õlis oli näha metallipuru tükke. Samas tunda ei olnud et käiguvahetust. Panin uue õli sisse ja käiguvahetus läks paremaks. Auto läbisõit oli sellel hetkel 353 000 km. Seega minu arvamus on , et seni kuni mingit märgatavat probleemi ei tekki, seni pole mõtet torkida.
Mõnel vahest veab, kuid antud erand ei kinnita reeglit. Miskipärast ei tule kellelgi eriti pähe mootorit õlivahetuse teel remontida (kui, siis vaid hüdrotõukurite vea puhul- kuid ka selle juures jõutakse varem või hiljem ikkagi remondini).

ära torgi seni kui töötab, muidu vanema auto puhulvõid kogu auto välja vahetada :? minul on ka külmalt imelik aga see kaob mõne hetke möödudes ja ei sabista selle pärast, kui lendab laiali siis lennaku- õli on muidugi vahetatud.

Postitatud: 02.12.2007 10:34 53
Postitas hollow
guido500 kirjutas:ei tea miks hollow iga teise teema juures mõttetut mula peab ajama.... Käigukangi käibki väheke raskemalt, kuna õli on külm ja selle tõttu ka veidi paksem. Samamoodi ka manuaali puhul muide. Kõikide eelnevate autodega sama nähtus esinenud, ning käigukasti remonti pole küll ükski neist vajanud. Kui veerandtunnise sõidujärel käib kang jälle kergemalt, siis mina küll ei muretseks. Iseasi kui mingeid muid anomaaliaid samaaegselt ei esine....
üle 15 aasta vana auto... tõenäoliselt õli vahetamata kuna bmw esindus ei näe ette seda...

oled sa -30 kraadiga kasutanud mõnda uut autot automaat kastiga... või manualiga? ei tea mul 99 aasta vectra praegu... kylmaga käivad käigud samamoodi nagu soojaga... naisel 99 aasta almera... samuti käigud käivad kergelt... ennem oli 1991 aasta bmw sellel käisid käigud talvel raskelt... õlivahetus ka käigud käisid nagu kulda. Ma võtan sõna selle kohapealt millega ise olen kokku puutunud.. kui sulle ei meldi, siis võid ju delfi naistelehte edasi lugeda

Postitatud: 02.12.2007 10:37 34
Postitas hollow
diislijoodik kirjutas:Kui puru on automaadil õlivannis, siis ta remonti või Kuusakoskisse, mitte ei panda sinna enam uut õli (=minemavisatud raha).
õige jutt... aga remontida pidi andma seda väga vabalt... sai räägitud sellel teemal kodanik KT'ga... seal pidi olema 4-5 konkreetset asja mis otsad annab ja millest seda metalli puru tulema hakkab... need vidinad välja vahetada, kast pulkadeks võtta ja koralikult ära puhastada ja saab kastist asja

Postitatud: 02.12.2007 23:14 18
Postitas ivokund
oskate soovitada kedagi head, kes õlivahetuse ja vajadusel korraliku remondi ära teeks? UM äkki liiga kirves?