1. leht 1-st

e46 keeb!

Postitatud: 28.11.2007 21:18 52
Postitas suli
autoks siis 328 2000a,vahetatud plokiaan(vana oli mõraga)mis sai ka survestatud,termostaat ja kõik tihendid uued.mingi aeg oli ok,aga nüüd siis asi keeb,kui korki maha hakkad keerama jookseb tosool välja.remondist on juba paar kuud möödas,seega ei saa ka õhku enam vahel olla,sest õhutatud on selle aja jooksul mitmeid kordi.täna ei tulnud salongi enam sooja,valasime siis tosooli peale,aga asi läheb keema,kuigi seier armatuuris on normaalselt keskel.kas probleem võib veel olla VEEPUMBAS?

Postitatud: 28.11.2007 21:40 16
Postitas virx1
Kas keerasid kuuma mootoriga korgi maha?

Postitatud: 28.11.2007 22:09 06
Postitas aise
e36 328 viskas mingi 10x jahutusvedelikku välja enne kui õhu kätte saime korralikult, paras keberniit, ma ei tea kuidas nad UM´s seda küll teevad.

Postitatud: 28.11.2007 22:28 39
Postitas hollow
õhutada tuleks nina ülessepoole mõne kallaku peal, soojendus põhja keeratud ja mootoril pöördeid peal hoides.

aga see kui sa mitu kuud oled sõitnud ja pole keema läinud ja nüüd läheb, siis võib ikkagi olla, et sulle juhtus kätte näiteks vigane/praak termostaat... võta see korra maha ja kontrolli keeva veega kas läheb kinni/lahti kuumenedes/jahtudes

e46 keeb!

Postitatud: 29.11.2007 16:30 27
Postitas Pavel_V
Alustada tuleks kindlasti veepumbast ja siis edasi termostaat... kuni uuesti
blokikaaneni.

Re: e46 keeb!

Postitatud: 29.11.2007 19:11 41
Postitas hollow
Pavel-Qlimax kirjutas:Alustada tuleks kindlasti veepumbast ja siis edasi termostaat... kuni uuesti
blokikaaneni.
kontrolli mõttes termostaat maha keerata on ajaliselt märgatavalt lihtsam... ja sealjuures ka odavam, sest tosool mis välja voolab on koguseliseli väiksem. Ja tõenäosus, et pump on otsad andnud on suht väike... kui labad puruks, siis seda oleks kuulda... kui aga labad metallist, siis puruks nad vaevalt on... ühe korra olen näinud kuidas labad käisid võllipeal ringi aga seda ka palja käega keerata ei jõudnud.

nii et minu soovitus ikkagi... kontrolli üle termostaat... kui vaja, asenda see, õhuta süsteem korralikult ära ja kui see ei aita, siis mine pumba kallale... pumba mahakiskumiseks varu aga aega ja korralik soe koht sest ise tegin seda 2006 aastal veebruaris -25 kraadise külma ja tuisuga ja peale seda olin 2 nädalat 39 kraadise palavikuga voodis

Postitatud: 29.11.2007 21:32 15
Postitas jorm28
Kuna pead ventilaatori nagunii eest võtma siis pole ei veepumba ega termostaadi mahavõtmine suur töö 10 minti maks

Postitatud: 30.11.2007 18:41 04
Postitas hollow
jorm28 kirjutas:Kuna pead ventilaatori nagunii eest võtma siis pole ei veepumba ega termostaadi mahavõtmine suur töö 10 minti maks
ei tea... termostaadi sain ma küll vahetatud ilma ventikat eemaldamata... muidugi autoks oli e36... aga kui palju see e46 ikka teistmoodi on