1. leht 2-st

E36 320i küttekulu

Postitatud: 24.11.2007 16:13 35
Postitas kulgur
Tere mul on selline küsimus, et küttekulu kuidagi suure võitu ~14l/100 linnas. Tegemist siis 91.a 320i-ga. Olen ka märganud, et tühikäigul töötades mootor nagu kergelt turgub vahest, kas asi või olla süütepoolides, mis ka omakorda mõjutab küttekulu?

Postitatud: 24.11.2007 17:06 24
Postitas Lepard
Kui suuri otsi sa linnas teed?
Mul endal on ka 13,5 linnas praegusel ajal ning otsad on 90% juhtudest 2km pikkused...
Autoks '93a 320i.

Postitatud: 24.11.2007 18:49 23
Postitas kulgur
kle ikka selliseid pikki otsi nagu ühest linnaotsast teise jne...

Postitatud: 24.11.2007 21:02 33
Postitas urmas 3
Autoks 94a e36 320i. Kütusekulu linnas külma ilmaga 14l(enne sõitmist lasen kohapeal soojeneda), sooja ilmaga 10l. Maandteel 6,5l. Kütuse kulu oleneb ka kütuse kvaliteedist, samuti oleneb kütuse kvaliteedist ka mootori ühtlane töö. Samas ka auto tehniline pool mängib kütusekulul suurt rolli.

kütusekulu

Postitatud: 24.11.2007 23:08 30
Postitas nuka
tehaseandmed

linnas 12.9 manuaal ja 14.6 automaat
maantee 6.8 ja 7.5
keskmine 9.1 ja 10.1

Postitatud: 25.11.2007 18:50 11
Postitas zikzak
mul on keskmine u. 12. Sõidan pea igapäev maanteel ja linnas võrdselt... Linnas u. 14. Autoks 94a. 320i

Postitatud: 25.11.2007 19:34 48
Postitas kulgur
autot ostes lootsin ikka nii 10-12l linnas hakkama saada aga jah :)
Maanteel võtab kusagil 7,5-8l

Postitatud: 25.11.2007 20:58 05
Postitas erik
zikzak kirjutas:mul on keskmine u. 12. Sõidan pea igapäev maanteel ja linnas võrdselt... Linnas u. 14. Autoks 94a. 320i
Mul täpselt sama lugu.

Postitatud: 25.11.2007 21:53 50
Postitas kulgur
ei tea äkki saaks kuidagi alla ka seda timmida, kuna ise tunnetan enda autol kerget turkumist tühikäigu, et äkki vahetada välja süütepoolid, ehk on ka lootust küttekulu natuke alla saada...

Postitatud: 26.11.2007 00:56 24
Postitas Andres86
mul endal õlid-küünlad umbes kuu aega tagasi vahetatud ja oma arvutuste kohaselt sain linnakuluks 11,4 :shock: ise oleks arvanud, et ikka rohkem sest rahulikku sõidustiili eriti ei harrasta. samas on teadjamad mehed rääkind et nats suurema mootoriga pillidega on säästlikum nats järsem kiirendus vajaliku kiiruseni teha ja siis ühtlase hooga edasi kulgeda, kui foori tagant minema uimata nagu pensionär :roll: natuke aitab see ka kaasa et pidurdan mingil määral käikudega... maanteel läheb 7l ringis. Sisse valan 98-t.

Postitatud: 26.11.2007 16:50 53
Postitas kulgur
11,4l suht hea ju aga noh sa sõidad 98 pealt ka...

Postitatud: 26.11.2007 18:02 01
Postitas AARE540
Kütusekuluga seonduvate probleemide lahkamiseks on vast parim SEE TEEMA.

Postitatud: 26.11.2007 18:29 26
Postitas kulgur
SELGE

Postitatud: 27.11.2007 00:44 13
Postitas hollow
kulgur kirjutas:autot ostes lootsin ikka nii 10-12l linnas hakkama saada aga jah :)
Maanteel võtab kusagil 7,5-8l
2.0 ja 2.5 võtavad samapalju st. et 13-16 innas on täiseti normaalne... kui sa saad hakkama 10L sajale linnas, siis tähendab sa venid keset ted ja nii mõnigi tahaks sulle pasunasse väänata... see 14 on enamvähem hea saavutus... tähendab sa keskmise raskusega jaaga... mina oma 2,5ega sain linna keskmiseks 16... ja ma ei ole mitte kerge jalaga... samuti oli mootor väga-väga heas seisukorras (enne mõõtmist sai autol tehtud mootori vahetus ja mootori päritolu oli teada)

Postitatud: 27.11.2007 11:08 01
Postitas Andres86
mis ma just rääkisin JÄRSEMAST kiirendusest? :? ei veni mina mitte üks teps ;)

Postitatud: 28.11.2007 21:38 31
Postitas kulgur
mida tuleks üle kontrollida ja välja vahetada tehnilise poole pealt, et saada küttekulu alla, kuna paar viimast arvutust on näitand, et kütte kulu jääb 14-20 vahele. :?

Postitatud: 28.11.2007 22:25 36
Postitas hollow
talvel ei ole eriti mõtet kütusekulu mõõta... ainuyksi külmalt käivitamine tarvitab 2-3x rohkem kütust... ja kui mootor on kylm on kütus rikkaks reguleeritud... talvel 18 linnas võib vabalt tulla

Postitatud: 28.11.2007 22:30 48
Postitas Lepard
hollow kirjutas:talvel ei ole eriti mõtet kütusekulu mõõta... ainuyksi külmalt käivitamine tarvitab 2-3x rohkem kütust... ja kui mootor on kylm on kütus rikkaks reguleeritud... talvel 18 linnas võib vabalt tulla
mina sain selle aasta märtsis oma rekordi - 15,7l/100km kohta.

Postitatud: 28.11.2007 23:32 40
Postitas hollow
mina sain veebruaris 22L sajale... hommikul auto käima... 3,7km tööle... 11h hiljem auto tööle ja 3,9km koju tagasikodust väljsin 10minutit enne tööpäeva algust... peale teist nädalat sai selgeks, et on odavam lasta ennast naisel tööle viia 1,3 civicuga

Postitatud: 30.11.2007 13:08 30
Postitas kulgur
njah aga ikkagi 20l sajale on mulle ikka ülejõu käiv näitaja :|

Postitatud: 30.11.2007 18:43 09
Postitas hollow
kulgur kirjutas:njah aga ikkagi 20l sajale on mulle ikka ülejõu käiv näitaja :|
kui sul on praegu 2,0 valikusse võetud, siis unusta see ja võta kas 325 või 318is

Postitatud: 30.11.2007 18:45 14
Postitas Meelis
hollow kirjutas:
kulgur kirjutas:njah aga ikkagi 20l sajale on mulle ikka ülejõu käiv näitaja :|
kui sul on praegu 2,0 valikusse võetud, siis unusta see ja võta kas 325 või 318is
Juba mitu päeva ootasin, millal teema niikaugele läheb :)

Aga minu soovitus on sama. 318iS-ga sain mina 2 aasta jooksul maksimaalseks kuluks 13,6 l/100km. Ja seda kombineerituna jäärajasõiduga :D

Postitatud: 01.12.2007 16:13 04
Postitas kulgur
pole siin midagi unustada, vaid vaja masin korda teha! nagu ma saan aru, et 20 ongi normaalne linnas :mad: krt sõbra S6 4.2 võttis ka vähem: :lol:

Postitatud: 01.12.2007 16:29 38
Postitas erik
14...15l sajale on siiski reaalsem.

Postitatud: 01.12.2007 17:53 43
Postitas hollow
keskmine kütusekulu on siiski keskmine kütusekulu... loomulik, et suure mootoriga ja võimsam masin võtabkeskeltläbi vähem kytust kui väikse mootoriga suur masin... yks kiirendab 5 sekundit ja tema kiirus on käes ja enam pole vaja kiirendada... teine kiirendab 2km ja siis saab 200m sõita vaja pidurdada ja siis uuesti kiirendama hakata. talvel libedaga 20L sajale ja see sada kilomeetrit võtke ikka kohale jõudes mitte kella järgi... võib see 2.0 võtta küll 20 sajale... eriti kui sul rattad igalpool veel ringi ka käivad ja auto reaalselt edasi ei liigu, kütust kulub ikka aga kompuuter arvutab odomeetri järgi ja muude parameetrite jrägi... ja kui auto on ka piisavalt vana, siis kompuuter ei oska arvestada, et sul kyynlad kulunud, pihustid kulunud, võibolla temperatuuri anur valetab ka natuke ja auto aju keerab segu liiga rikkaks...

ärge uskuge neid kompuutreid... need näitavad arvutusliku keskmist kulu... reaalse keskmise kulu saate kui panete paagi pilgeni täis, sõidate 100km ja siis vaatate palju paaki uuesti mahub

Postitatud: 01.12.2007 19:11 06
Postitas erik
Kütuse kulu oleneb paljustki autojuhist ja see on selge.

Postitatud: 01.12.2007 22:33 56
Postitas Andres86
nüüd, kus lumi maas ja teed libedad, arvutasin enda keskmise: ca14,4. sealhulgas on üsna palju ka ülemiste parklas kätt harjutamist olnud ;) tipptundidel pole eriti trehvand sõitma ka. Ja sõbra 325-t kasutades oli küttekulu ikka oluliselt suurem, kui mu enda 320-il, sõidustiil oli sama ja mootor on tal ka korras.

Postitatud: 02.12.2007 23:33 18
Postitas kulgur
Tuleval nädalal viin auto kuhugi diagnosti ka ja ex näis mida kompuuter ka räägib. Ning siis näis mida vahetama hakkab kuigi kahtlustan, et äkki ka lambda võib vigane olla ning lasen heitgaasid ära kontrollida. lambda ju ka teatavasti mõjutab küttekulu.

Postitatud: 03.12.2007 14:48 26
Postitas unis
Lamda mõjutab ikka korralikult seda küttekulu,minu 325 võttis peetis lamdaga 18l/100km-le ja pärast vahetust 13l.

Postitatud: 03.12.2007 18:00 45
Postitas kulgur
seda ma kahtlustangi ise ka kõige rohkem, tuleb diagnosti ära lükata.