1. leht 1-st
E36 325 siduri küsimus?
Postitatud: 30.09.2007 17:16 32
Postitas unis
Nii minu autol hakkab iga hetk sidur oma töölepingut lõpetama. Ja siin vajaks abi uue siduri valikuga, et millise firma toodangut tasuks eelistada ja kust oleks mõistlik osta? Ja kui vahetada siis vahetada tasuks vist kogu komplekt ketas, korv ja survelaager? Ja äkki oskab keegi tööraha suurusjärku öelda?
Postitatud: 30.09.2007 17:27 20
Postitas Margo_325
Korvi pole vast mõtet vahetada, kui korralik on. Ketas, survelaager ainult peaks hea saama. Eks tööraha arvuta ise, päris mitu tundi läks mul enda oma mahasaamisega, tegemist siis 2,5 mootoriga. Kui R4, siis peaks lihtsamalt ligi saama poltidele + muud pudinad, mis eest ära tuleb võtta.
Korraga võiks lasta vändasimmeri ka üle vaadata, lihtne vahetada korraga.
Postitatud: 30.09.2007 17:32 18
Postitas unis
Simmeri vahetuse peale mõtlesin ise ka kuna mootor sealt kasti poolt suti õline küll.
Postitatud: 01.10.2007 17:50 25
Postitas unis
Nii nüüd tekkis selline küsimus, et kas sellele autole on mõtet mingit sport sidurit panna või mitte? Et palju see orig. sidur kannatab?
Postitatud: 01.10.2007 18:18 10
Postitas Kaido325i
unis kirjutas:Nii nüüd tekkis selline küsimus, et kas sellele autole on mõtet mingit sport sidurit panna või mitte? Et palju see orig. sidur kannatab?
aga arvan ikka, et on mõtet.

sport sidur kannatab ikka rohkem valu.

Postitatud: 01.10.2007 20:31 45
Postitas unis
Kaido325i kirjutas:unis kirjutas:Nii nüüd tekkis selline küsimus, et kas sellele autole on mõtet mingit sport sidurit panna või mitte? Et palju see orig. sidur kannatab?
aga arvan ikka, et on mõtet.

sport sidur kannatab ikka rohkem valu.

Seda küll aga kui originaal ka piisavalt vastu peab siis ei ole mõtet. Sellepärast küsisingi,et palju selle originaal siduri võimsustaluvus võiks olla enne kui libisema hakkab? Äkki keegi oskab mingit numbrit öelda?
Postitatud: 01.10.2007 20:33 06
Postitas stif
ma arvan et kui vahetad pane kogu komplekt uus.korvist ei saa alati peale vaadates aru.sport sidurit pole ka vaja kui sa pole mootorit tuuninud.
Postitatud: 01.10.2007 20:42 15
Postitas Kaido325i
stif kirjutas:ma arvan et kui vahetad pane kogu komplekt uus.korvist ei saa alati peale vaadates aru.sport sidurit pole ka vaja kui sa pole mootorit tuuninud.
oleneb... sõber kellel ka vähe tehtud, aga kiirendab pidevalt jne. ei pea sidur ikka eriti kaua vastu. oleneb kõik sõidustiilist ja sellest, milleks autot kasutad

Postitatud: 01.10.2007 23:10 09
Postitas siim_s
Mnjah sport-sidur.
Pane originaal ja see kestab ilusti. Sul on ju 2,5ne mootor, sellele vastavalt on ka sidurikomplekt tehases välja töötatud. Kui ei lähe sidur siis hakkavad minema juba teised asjad, mis osutuvad palju kallimateks. Tagasilla veodetailid, käigukast jne jne
Kaido325i kirjutas:stif kirjutas:ma arvan et kui vahetad pane kogu komplekt uus.korvist ei saa alati peale vaadates aru.sport sidurit pole ka vaja kui sa pole mootorit tuuninud.
oleneb... sõber kellel ka vähe tehtud, aga kiirendab pidevalt jne. ei pea sidur ikka eriti kaua vastu.
oleneb kõik sõidustiilist ja sellest, milleks autot kasutad 
Ja milleks kasutad seda kena sõiduautot Sina?
Parimat
Postitatud: 03.10.2007 19:56 09
Postitas unis
Nii uus Sachs sidurikomplekt ostetud. Minupoolest võib teema lukku panna!
Postitatud: 04.10.2007 15:52 33
Postitas Dannuuu
väike teine küsimus siia... aga kuidas e36l siduri peasilindri kätte saab 325-l ...
see on rooli all pedaali küljes ..aga õhtuhämaruses pole eriti aru saanudki kus need poldid ja värgid täpselt lahti käivad ilma et midagi laiali lendaks..
