1. leht 1-st

2000 kabriolet

Postitatud: 31.07.2007 12:12 42
Postitas margusat
tervist!

üks küsimus alates 2000-nda aasta 3-stest kabrioletidest. uurisin saksa masinate hindasid ning leidsin et diisel oleks liiga kallis võtta. mida oskate öelda bensiini mootorite kohta. millise kubatuuriga mootor oleks kõige ökonoomsem? pole oluline et oleks mingi meeletu minek, hea oleks kui ökonoomsus oleks maksimaalne. ja mis need keskmised kütusekulud on bensiini mootoritel?

ette tänades :)

Postitatud: 31.07.2007 14:07 09
Postitas Tauri
318ci on piisav valik. Kuna cabrio on rohkem tsillimise masin siis väga sa ei hakka seda suuremat mootorit taga ka nutma. 318-te bensiinikulust saad kindlasti aimu teemast: "Kütusekulust lõplikult"

Ise valiksin 320 ja ATM kast.

Postitatud: 31.07.2007 15:19 41
Postitas margusat
selles mõttes, et nendel kabriolettidel on ju tugevdatud kere, kas mass liiga raske pole sellise mootori jaoks?

Postitatud: 31.07.2007 15:54 08
Postitas Raivo
Hobujõude pole kunagi piisavalt. Et suvel vahepeal ka mõnel ringrajal veidi tuulutada, vaataks ise pigem 2.5 poole.

Et ikka show & go paigas oleks :)

Nt selle 320 (2.2 mootor)
või selle.

Aga soovitaks hoopis M rodsterit :cool:

Postitatud: 01.08.2007 01:19 13
Postitas margusat
ma pean silmas just ökonoomsust. kui liiga nõrk mootor, siis läheb ju kütusekulu just lakke
mis selle 2.0-i keskmine kütusekulu olla võib?

Postitatud: 01.08.2007 07:53 17
Postitas AARE540
Suskan siia ka oma arvamuse- 1.8- 2.5- liitriste mootorite puhul ei ole vähemalt minu meelest kütusekulu peale üldse mõelda...

Postitatud: 01.08.2007 09:03 30
Postitas Raivo
margusat kirjutas:ma pean silmas just ökonoomsust. kui liiga nõrk mootor, siis läheb ju kütusekulu just lakke
mis selle 2.0-i keskmine kütusekulu olla võib?
No see 2.2 mootor ongi väga ökonoomne. 1.8 palju vähem küll ei võta.

Postitatud: 01.08.2007 11:49 05
Postitas Tauri
see kaaluvahe ei ole just seda mõõtu, et oluliselt kütusekulu mõjutab!!!! Kui sa süübid natuke BMW ja Porsche kabrio ehitusse siis näed ka põhjust!

1,8 on kindlasti ökom kui jääd ka max 16 tolli rataste juurde. Kui teed rattad suuremaks ja laiemaks siis kaob kütusekulu vahe 2.0 - ga ära. Siit ka minu soovitus R6 ja 2.0. ATM kast oleks lihtsalt mugavus :)

kui keegi tahab siin taas haipida 2,5 mootorit siis arvestagu paratamatult, et suurem mootor toob kaasa ka suurema soetusväärtuse! Ja korralik 2,5 võib olla 50 - 100k kallim :!:

Postitatud: 01.08.2007 12:05 26
Postitas MantaOwner
Kütusekulu kohta vast see teema:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=2945

Tõnu