1. leht 1-st

K:325 tds 97a. miks käiguvahetus nii hüplev on?

Postitatud: 16.03.2007 20:44 33
Postitas maarekl
Mure siis selles, et käiku vahetades käib kogu aeg mingi jõnks läbi. Ise arvan, et asi on äkki selles, et käiku vahetades langevad pöörded liiga alla normaalse tyhikäigu pööretele. kas pöörete langemist saab kuidagi reguleerida ka?sõbral 525 tds ja tollel kuidagi ühtlasem see käiguvaetus.

Postitatud: 17.03.2007 08:16 36
Postitas Maiks
Aga ära sa jumala eest ütle, kas sa vahetad ise käiku või on tegemist automaadiga. Esimesel juhul pakuka istme ja rooli vahelist tihendit, teisel juhul võib põhjusi juba rohkem olla, aga alusta õli taseme kontrollist kastis.

Postitatud: 17.03.2007 17:01 03
Postitas maarekl
Õlid alles vahetatud ja ma usun,et norm. sees. Tegu manuaaliga ikka. endas ka ei arva viga, teiste autodega normaalne. sidur, hooratas vahetatud krdaan ka. minu arust on asi pööretes ikkagi, neeed langevad liiga kiiresti. kas seda saaks muuta?

Postitatud: 17.03.2007 17:49 00
Postitas hanzvonkazak
aga ära ikkagi marki ütle, muidu äkki saame targemaks veel :evil:

Postitatud: 17.03.2007 18:23 03
Postitas Veljo_V
tagasilla puksid???

Postitatud: 18.03.2007 19:57 58
Postitas maarekl
hanzvonkazak kirjutas:aga ära ikkagi marki ütle, muidu äkki saame targemaks veel :evil:
mark on mainitidu pealkirjas...sellel aastal tehti veel e36 kerega kolmest!

Postitatud: 18.03.2007 20:26 38
Postitas Viljo
Kui kaua oled BMW omanik olnud? Üldiselt neil kes enne mingi "vedela" autoga sõitnud, millel pedaalid pehmed ja tunnetud(enamus autod) siis BMW diisliga sõit ei pruugigi nii sujuvalt esialgu minna :D

Postitatud: 19.03.2007 15:10 47
Postitas maarekl
Viljo kirjutas:Kui kaua oled BMW omanik olnud? Üldiselt neil kes enne mingi "vedela" autoga sõitnud, millel pedaalid pehmed ja tunnetud(enamus autod) siis BMW diisliga sõit ei pruugigi nii sujuvalt esialgu minna :D
Üle poole aasta olnd!

Postitatud: 19.03.2007 15:46 42
Postitas jaant
Võibolla proovida sidurit töösilindrist õhutada?.

Postitatud: 19.03.2007 19:25 54
Postitas maarekl
jaant kirjutas:Võibolla proovida sidurit töösilindrist õhutada?.
ei usu,et siduris häda on! sidur toimib ilusti, lahutab kõik ilusti ja puha...ma ise arvan, et asi ikka mootori pööretes, need langevad liiga kiiresti! sõbra 525 tds langevad palju aeglasemalt! aga tahakski teada, kas seda saab muuta?

Postitatud: 19.03.2007 22:03 10
Postitas Viljo
Vaheta siis kiiremini käiku :D

Postitatud: 01.04.2007 12:38 08
Postitas indrex
Sama mure siin. Vahest asi lihtsalt gaasiga harjumises. Ma eelnevalt selliste autodega sõitnud, millel gaasitross. Praegu harjutan gaasiga mängimist, eks näe mis välja tuleb.

Kui selgub, et siiski tehniline viga anna siis teada.

endal ka sama mure

Postitatud: 26.05.2007 23:45 34
Postitas kaaps
m50 110kw 2,0 sama moodi see jõnksatus käiguvahetusel , arvan ka et on viga pööretes kuna külmast peast ei jõnksuta, ilmselt külmalt hoiab pöördeid nata kõrgemal, võin ka eksida.