1. leht 1-st
320-i karteri tuulutus
Postitatud: 09.02.2007 20:20 37
Postitas muksu
Iga talv jäätab tuulutuse ära ja lööb klapikambri kaane tihendi vahelt õli välja? Õliks on castroli 10w40 ja autoks e36 320i 94a. Sõites saab mootor alati soojaks aetud aga ikka tekib kondents? Momendil panin sisselaskesse viivasse otsa pimeda ette ja tuulutuse toru jätsin rippu. Seega ka küsimus et, ega see asja hullemaks tee ja mida selle kondentsiga ette vötta?
Postitatud: 15.02.2007 00:40 55
Postitas joxs
Kasutan sinu teemat oma küsimuse esitamiseks.
Kas keegi on võimeline mind juhatama detailini, mis võõrkeeles on OIL RECIRC VALVE või OIL BREATHER vms. Realoemist ei suutnud mina teda leida. Tegemist on M52 mootoriga.
Kuna mul on pisike eelaimdus, et ma eelnimetatud detaili peeti keerasin, ära ummistasin vm. siis äkki on keegi võimeline mulle seletama mismoodi vastav jupp üldse toimetab. Ons sääl miskine klapp, sõel või miskit muud? Mis selle detaili eesmärk ja ülesanne on? Ei hakka praegu pilti otsima...loodan, et need, kes teavad, detaili ära tunnevad.
Postitatud: 15.02.2007 09:37 45
Postitas priitv8
Mida see detail tegema peaks? Karterituulutuses on reeglina üks klapp, s.o. PCV - Positive Crankcase Ventilation valve.
Detail nr. 2 sellel pildil:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Kui Googlest PCV-d otsid, leiad ka kõik seletused.
Eesmärk on karteri alarõhk konstantsena hoida.