1. leht 2-st
E46 jälle üks kollane tuluke:)
Postitatud: 04.01.2007 09:31 58
Postitas Tarmo_K
Tere taas
Nüüd siis selline tuli armatuuris...vahepeal kadus ära, siis tuli tagasi

Ja siis kadus jälle...ja kindlasti tuleb ka tagasi

Jahutusvedelik?
p.s. Ma pole kunstikoolis käinud!
Postitatud: 04.01.2007 09:57 15
Postitas Tarmo
Jahutusvedeliku tase.
Mul naise autol põles vahelduva eduga sama tuli.
Valasin jahutusvedelikku juurde ja nädalapärast hakkas jälle põlema.
Sai juurde valatud ja asi läks aga pidevamaks.
Ükord siis sai hing täis ja hakkasime Viltsiga uurima , et kas tilgub siis kuskilt välja. Lõpuks leidsime et paisupaagis pragu sees.
UM-ist sain kohe uue paisupaagi mis maksis mingi 900.- ja pidi olema tüüpviga e46-l , et mingi aja peavad vastu (u 4-6a) ja siis see plastik muutub rabedaks ja survega lööb prao sisse.
Nüüd on paisupaak vahetatud ja enam pole probleemi olnud.
Postitatud: 04.01.2007 10:02 14
Postitas Tarmo_K
UM-is sai miski kuu aega tagasi käidud, seal vahetati siis mõne muu jubinaga ka jahutusvedelik ära ja survestati....hmm...eks vaatab natukene aega, mis ta teeb. Mis vedelikku sinna peaks ostma...neid ka erinevat värvi...?
Postitatud: 04.01.2007 10:09 38
Postitas Tarmo
meil oli roheline sees ja siis sai seda ostetud.
Ja meil oli sama teema , et kui auto ostsime siis polnud häda midagi sellel paisupaagil.
2 kuud hiljem lihtsalt lambist pragu sees.
Postitatud: 04.01.2007 10:12 43
Postitas Tarmo_K
Mis nad võisid seal UM-is survestamisega üle pingutada siis või

Njaa, see pragu seal näha siis kohe jah? Eks peab selle paisupaagi siis üles otsima...mitte et ma teaks kus see asub

Suht turakas olen veel...Vedelik ikka radikasse eks

Postitatud: 04.01.2007 10:40 00
Postitas AndresS
Tarmo_K kirjutas:Mis vedelikku sinna peaks ostma...neid ka erinevat värvi...?
On sinist, rohelist ja punast. Punane kõige kvaliteetsem, sinist paras mosses kasutada. Segada neid omavahel ei maksa.
Kui juba UM-s täideti, läheks mina sinna ja ostaks sealt juurde. Saaks rahulikult magada.
Postitatud: 04.01.2007 11:16 02
Postitas Tarmo
Tarmo_K kirjutas:Mis nad võisid seal UM-is survestamisega üle pingutada siis või

Njaa, see pragu seal näha siis kohe jah? Eks peab selle paisupaagi siis üles otsima...mitte et ma teaks kus see asub

Suht turakas olen veel...Vedelik ikka radikasse eks

Ei pruukinud nad millegiga üle pingutada, võibolla lihtsalt sai selle paisu paagi aeg täis.
Samas kui sul UM is midagi selle jahutuse teemaga tehti siis mine tagasi ja küsi , et kas ja mis, ja miks.
Äkki on võimalik et nad mingitmoodi selle survestamis käigus selle prao sinna lasid.
Postitatud: 04.01.2007 11:45 10
Postitas Tarmo_K
Ma lasin seal reduktori puksi ära vahetada ja ütlesin, et vahetage kogu jahutusvedelik kah siis juba ära, sest pagan teab, mis seal itaalias sellele sisse oli topitud. Vaevalt nad tunnistaksid, et lõhkusid miskit ära.
Aga eks ma õhtul üritan üles leida selle paisupaagi ja uurida, et kas on miskit pragu näha või ei ole.
Tänud Teile

Postitatud: 04.01.2007 14:39 07
Postitas Tarmo
Minul ka ei olnud pragu näha, aga kui mootor oli piisavalt soe siis oli näha kust välja sirises.
Alguses kui viltsi juures lammutama hakkasime , siis ei jooksnud kuskilt isegi pöördeid andes.
Aga peale pikka käimist lõpuks hakkas alt tilkuma.
Postitatud: 04.01.2007 14:40 01
Postitas Tarmo
Aga sa tallinna poiss , võime kuskil millalgi kokku saada ja siis oskan äkki vaadata , kas on samast kohast , sest see pidi olema tüüp koht kuhu need praod tekivad.
Postitatud: 04.01.2007 14:50 45
Postitas Tarmo_K
No kokku võiks saada küll, kui sulle sobib ja viitsimist on

Postitatud: 04.01.2007 16:49 25
Postitas Tarmo
aga helista mulle homme päeval nt.
5233666
tarmo
Postitatud: 04.01.2007 19:15 41
Postitas Riksaraksa
Tere Mehed.
Loen Teie juttu ja tundub jube tuttav...
Mul hakkas sama tuli põlema ja leiutasin, et tegu võiks olla jahutusvedeliku tasemega. Pärast teist juurdevalamist hakkasin eile leket otsima ja jõudsin samuti paisupaagini, kus tundub olema ebaloomulik pragu meenutav triip...
Mulle tundub ka, et seisva mootoriga ei nirise midagi, kuid kui töötava mootoriga tekib surve ja olemine läheb kuumaks, siis hakkab sealt tulema. Samuti on plastik kattel mootori all selles kohas niiske laik...
Lammutan mingi päev uuesti õhupuhasti eest ära, kuid kui Tarmo teab, et tegu on E46 tüüpviga (minu jaoks järjekorde vigase õlianduri, nõrgavõitu roolilati ja nagisevate uksetihendite kõrval), siis oleks hea jahutusvedeliku kadumise viga selliselt üles leida. Minu auto on aastast 2001 ja seega on paisupaagi jaoks 6 aastat täis

.
Postitatud: 05.01.2007 01:12 26
Postitas Tarmo
No nii mulle UM is väideti et on jah tüüpviga.
Vilts ütles mulle kohe kui uurisime kas seda juppi laos on , tallinna UM-is oli 3 tk too hetk, et see vast on tüüpviga, muidu ei oleks neid seal laos niipalju.
Postitatud: 05.01.2007 09:01 34
Postitas Tarmo_K
Neid tüüpvigu on veel, näiteks. reduktori puks
Samas mind paneb imestama see, et see süttib ja kustub vahelduva eduga. Hommikul käima pannes, lõi kohe põlema...mingi aeg sõitsin...kustus ära? Kui vedelikku vähe, et on välja nirisenud kuskilt, siis peaks ju kogu aeg põlema...?
Postitatud: 05.01.2007 10:33 26
Postitas Tarmo
Kusjuures naise autol oli samamoodi , et kui hommikul hakkas viimsist minema siis põles ja kui jõudis bussijaama juurde siis oli ära kustunud ja vahest ka lühematel otsadel vilkus.
Ju siis on seda vedelikku seal täpselt piiripeal , kus andur arvab et teda on piisavalt ja siis jälle et vähe.
Postitatud: 05.01.2007 10:38 36
Postitas Tarmo_K
Aretame veel edasi teemat

Siin foorumis ringi müdistades on silma jäänud, et kui pannakse jahutusvedelikku üle normi, siis mootor nö keedab selle liigse ise välja. Äkki UM lisas seda sinna täpselt nii palju, kui vaja...samas mootor mingi osa...mingil põhjusel...keetis ikka välja...väikese osa nö

Ja nii ta siis ongi seal piirimail, kus korra nagu on vähe, samas jälle normis...
Postitatud: 05.01.2007 11:32 31
Postitas Riksaraksa
Selline on hetke seis Tallinna UM-i laos E46 paisupaakidega:
VO kood 17137787040; nimetus PAISUPAAK; kogus laos 7; ühikuhind 743.51; ühikuhind + KM 877.34EEK.
Seega on mida vahetada...

.
Postitatud: 05.01.2007 11:35 38
Postitas intsxxx
Ei pruugi pldse olla paisupaagis minul oli ainult voolikul väike mõra sees
Postitatud: 05.01.2007 11:40 34
Postitas Tarmo
Riksaraksa kirjutas:Selline on hetke seis Tallinna UM-i laos E46 paisupaakidega:
VO kood 17137787040; nimetus PAISUPAAK; kogus laos 7; ühikuhind 743.51; ühikuhind + KM 877.34EEK.
Seega on mida vahetada...

.
No see kogus juba näitab nii mõndagi.
Postitatud: 05.01.2007 12:00 43
Postitas Tarmo_K
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=35
Millisel voolikul

Miks seal paisupaaki näidatud ei ole

Postitatud: 05.01.2007 12:04 32
Postitas Tarmo
Sest see pilt mis sa võtsid on voolikute oma
siin siis nr 3 detail on paisupaak
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=17&fg=05
Tegelt on selle sinu poolt toodud pildil ka paisupaak näidatud, aga ei ole numbrit juures.
Postitatud: 05.01.2007 12:22 42
Postitas Tarmo_K
Kui neid kahte pilti omavahel võrrelda, siis on nendel erinevad paisupaagid

Tegelikult ma eeldasin, et minu antud pildil on paisupaak ära toodid, pidasin pigem silmas, et miks numbrit pole, viidet siis sellele. Pole selles otsingus seal eriti tugev ka
Lahkun nüüd korraks kontorist ja vudin välja kaema seda asja
edit: Paisupaagil mingit nähtavat viga küll ei leidnud, oli teine kuiv ka nii palju kui näha, mootorit ei hakanud käima panema. Nüüd ma aga täitsa segaduses. Mis kaks voolikut need radiaatorist välja tulevad(paisupaagi all radika küljes), üks läheb paaki millel peal kiri ATF OIL ONLY, teise vooliku finisit ei suutnud tuvastada
p.s. Kapoti all uurides kostis seljataga karm rehvide põletamine, tõstsin pea üles ja üks jättis oma naelad asfalti, kui minema pani...arvake 3 korda, mis autoga oli tegu

Postitatud: 05.01.2007 18:29 41
Postitas Riksaraksa
Kui Sul on automaat käigukast, siis arvan et näed käigukasti jahutussüsteemi voolikuid. Minul on selline versioon:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05.
Võib-olla on manualil ka selline jahutus...?
Postitatud: 06.01.2007 14:51 28
Postitas Tarmo_K
Manuaal on

Postitatud: 06.01.2007 15:00 47
Postitas Silwer
Tarmo_K kirjutas:Manuaal on

No siis on kunagi sulle seal mingi keemia tehtud. Aga lisaks paisupaagile soovitaks vahetada ka selle korgi. Sest tegelik viga võibki olla selles et kork ei lase survet piisavalt maha ja paisupaak või lõdvikud lähevad sellest katki...
Postitatud: 06.01.2007 17:41 12
Postitas Tarmo_K
Peab laskma kellelgi pilgu peale visata

Postitatud: 10.01.2007 10:08 46
Postitas Tarmo
No kas oled oma veale jälile saanud?
Postitatud: 10.01.2007 11:57 15
Postitas Tarmo_K
Tarmo kirjutas:No kas oled oma veale jälile saanud?
Kuna ta vahelduva eduga lööb ette ja siis kaob jälle ära, pole probleemi teinud, ehk siis pole aega leidnud, et UM-i minna ja liiter vedelikku osta, et paarsada grammi juurde panna. Loodan see nädal UM-is ära käia ja siis valan juurde. Kui siis ka miski aja pärast trikitama hakkab, siis tuleb miskit ette võtta

Postitatud: 10.01.2007 12:03 31
Postitas Tarmo
selge.
