1. leht 1-st

e30 85a 2,0i kapotialuse juhtmestiku elektriskeem

Postitatud: 04.12.2006 19:22 44
Postitas velz
tere tahaks teda kas kellelgi on e30 juhtmete skeemi mis ühendab aju ja kogu kupatust see juhtme pundar http://dl.bmworg.ru/ otsisin aga ei leidnud küll sobivat oli eri variante

Postitatud: 04.12.2006 21:42 26
Postitas hanzvonkazak
ole lahke http://hosting.data.bg/bmw/BMW/E-Books/ ... 20-%20E34/

kui midagi segast võid küsida.

Postitatud: 05.12.2006 20:31 46
Postitas velz
aga kust kohast ma saan tead kuidas ühendada aju küles olevad klemmid pea juhtmestikuga skeemi järgi kui ajul pole ju klemmidel mingeid numbreid ja ajuks on 0 280 001 309

Postitatud: 05.12.2006 20:49 20
Postitas hanzvonkazak
jälgi juhtmete värve. ja muide aju pistik on ka nummerdatud.

Postitatud: 05.12.2006 20:58 56
Postitas velz
aga selline küsimus tekkis veel et kas mul on l-jetronic või motronic süsteem skeemid on täiesti erinevad aju järgi on l-jetronic aga selle skeemil pole näidatud külmkäivituspihustit mis mul aga on muidu muu läheb mul juhtmestikuga enamvähem kokku küll joonisel

Postitatud: 05.12.2006 21:21 27
Postitas Kristjan
velz kirjutas:aga selline küsimus tekkis veel et kas mul on l-jetronic või motronic süsteem skeemid on täiesti erinevad aju järgi on l-jetronic aga selle skeemil pole näidatud külmkäivituspihustit mis mul aga on muidu muu läheb mul juhtmestikuga enamvähem kokku küll joonisel
L jetronicut on kahte tüüpi (külma pihustiga ja ilma)

motronicuga vahe peaks olema: aju pistik, l-jet'il puudub vr andru, 6'enda juhtme andur

üldiselt kui pead seda plaani millest siin aru võib saada (l-jet motronicu vastu) siis kindlasti oleks lihtsam võta ka juhtmed!

Postitatud: 05.12.2006 21:29 04
Postitas velz
ma tahan lihtasalt oma mootorit tööle saada aga ma sain nüüd selgeks et mul on ikka l-jetronic koos külmkäivituspihustiga ja nimelt ma tahan juhtmed uuesti vedada sest eelmstel on kusagil lühis

Postitatud: 05.12.2006 21:38 24
Postitas hanzvonkazak
lihtsam on juhtmeümbert rüüs lahti lõigata ja uurida kus kohas viga on. ja pärast asendada uue rüüsiga

illustreeriv pilt: http://www.zone.ee/mazkinbrotherz/DSC08387.JPG?2

l-jet´il juhtmeid suht vähe ja võimalusi lühistkes süütes üsna minimaalsed.

Postitatud: 05.12.2006 23:25 41
Postitas priitv8
Külmkäivituspihusti peaks ka suht omaette toimetama, teda lülitab termolüliti, mitte L-Jet juhtplokk.

Postitatud: 06.12.2006 00:41 24
Postitas hanzvonkazak
see külmkäivitus pihusti on jah omaette teema ja selle skeemi leidmine ei ole üldse kerge (loe:suht ebareaalne), siis mina loobusin sellest ja hakkasin katsetama nii ühte pidi kui teistpidi ning lõpuks jõudsin välja kuda ta umbes äkki töötama peaks. aga jah see süsteem on suht selline imelik ja veel kui sa pole näinud elusees kuda see juhtmestik originaalis välja näeb, on seda üpriski raske toimetama saada.

edu

Postitatud: 06.12.2006 08:54 27
Postitas priitv8
hanzvonkazak kirjutas:see külmkäivitus pihusti on jah omaette teema ja selle skeemi leidmine ei ole üldse kerge (loe:suht ebareaalne), ...
Milles probleem?
http://themurrays.homeip.net/bmw318/ele ... ge-111.JPG
On küll 4-silindrilise skeem, aga ühendada võid samamoodi.

Postitatud: 07.12.2006 17:49 07
Postitas velz
nii nüüd olen hakkama saanud ja uued juhtmed vedanud täpselt skeemi järgi aga ikkagi ei lähe tööle kas viga võib selles pearelees peituda või hoopiski kaitsmekarbis või kuidas saaks seda releed kontrollida

Postitatud: 07.12.2006 18:04 22
Postitas priitv8
velz kirjutas:nii nüüd olen hakkama saanud ja uued juhtmed vedanud täpselt skeemi järgi aga ikkagi ei lähe tööle kas viga võib selles pearelees peituda või hoopiski kaitsmekarbis või kuidas saaks seda releed kontrollida
Kui Sa termolüliti asemele juhtmejupi paned, siis peab külmkäivituspihustist nii bensiini lendama, et kapoti alla lõkke üles saab.

Postitatud: 07.12.2006 18:26 17
Postitas velz
mind enam see külm käivituspihusti ei huvita mind huvitab see et miks pritsungi pihustite pistikutes on mõlemas juhtmes vool sees kuigi peab olema vaid ühes ja kas viga võib olla pearelees või mingis teises kaitsmes või relees või hoopiski ajus

Postitatud: 07.12.2006 22:05 22
Postitas hanzvonkazak
kuda sul sealt http://hosting.data.bg/bmw/BMW/E-Books/ ... ystems.pdf 33lk skeemilt pistik nr12 ühendatud on?

Postitatud: 08.12.2006 00:11 58
Postitas priitv8
velz kirjutas:mind enam see külm käivituspihusti ei huvita mind huvitab see et miks pritsungi pihustite pistikutes on mõlemas juhtmes vool sees kuigi peab olema vaid ühes ja kas viga võib olla pearelees või mingis teises kaitsmes või relees või hoopiski ajus
Sellest ei saa ma aru. Kui pihusti on kinni, ongi mõlemal pool akupinge (mitte vool!) peal. Sest aju tüürib neid massiga. S.t. pritseimpulsi jooksul on aju pool otsas korraks mass, aga seda näeb ostsillograafi- mitte testriga. Sest impulsi pikkus on ikka millisekundites.

Postitatud: 08.12.2006 09:17 01
Postitas truumu

Postitatud: 08.12.2006 14:18 51
Postitas velz
see pistik on ühendatud mingi teise pistikuga kuhu see edasi läheb seda ma ei tea

Postitatud: 08.12.2006 17:27 42
Postitas velz
pakkuge milles peitus kogu probleem aga mina igatahes sain mootori tööle

Postitatud: 08.12.2006 21:59 01
Postitas hanzvonkazak
ma arvan, et kuskil oli lihtsalt midagi kahe silma vahele jäänud. ;)

Postitatud: 09.12.2006 10:03 21
Postitas velz
kojameeste relee panin uue ja voilaa töötas

Postitatud: 09.12.2006 12:07 55
Postitas hanzvonkazak
ei saa pihta mis see kojameeste relee süütle mõikab?

Postitatud: 09.12.2006 18:28 49
Postitas velz
see pistik nr12 mis sa mainisid selle jutmed jooksid sinna releesse

Postitatud: 09.12.2006 18:38 09
Postitas hanzvonkazak
oli see ikka klaasipuhastaja relee ma küll arvan et mitte, klaasipuhastaja relee on selline ristküliku kujuline.

Postitatud: 09.12.2006 18:42 22
Postitas velz
jep 100% kindel et klaasipuhastaja relee selline ristküliku kujuline ja kolm rida klemme

Postitatud: 09.12.2006 22:35 10
Postitas hanzvonkazak
müstika :roll: