E46 330d 700nm. 535d kardaani tugilaagri sobivus?
Postitatud: 13.06.2024 11:52 25
Tere,
Tulen siia igivanateemaga: kardaani tugilaager ei pea suurele väändele vastu.
Auto: E46 330d manuaal, 193kw ja 630nm rattast, Dynojet tulemused.
Seda teemat ka siin foorumis veidi varem lahatud ja ainus poolkõva lahendus on, et klaasiliimiga ära täita see pukk. Aga sellegi lahenduse kohta on vastakaid arvamusi.
Teine lahendus võib olla 300€ darksidedevelopements toode, aga tootekirjeldus ei too välja, et oleks sobilik just remapitud 330d jaoks. Ja 300€ on liig mis liig.
Internetis olen tuulanud ja midagi head pole leidnud peale selle, et väänet vähemaks võtta. Küll aga mõtlesin, et miks keegi 535d E60 tugilaagrit (26 12 7 521 856) pole kasutanud? 535d all kannatavad need lausa 800+nm ära, miks mitte siis manuaali otsas vähem väänet.
Piltide ja kättesaadavate parameetrite järgi võiks justkui sobiv toode olla: laagri sisediameeter on sama (35mm), tugilaageri kinnituskohtade asukohad samad (160mm), toote kõrgus vist sama. 535d detail on ka tummisem piltide järgi.
Või on ehk kellelgi 535d tugilaager näpus ja saab nihikuga augu keskkoha kõrguse? Netist kahjuks ühtegi tootejoonist ei leidnud.
Autol hetkel uued mootoripadjad, uued kkasti padjad, uus guibo (N63B44 oma), uus LUK DMF, uus SWAG tugilaager, mis samal nädalal õhtale läks.
Enne oli Febi Bilsteini tugilaager ja see pidas kenasti aastakese vastu enne kui rohkemalt juba märku andis.
Tulen siia igivanateemaga: kardaani tugilaager ei pea suurele väändele vastu.
Auto: E46 330d manuaal, 193kw ja 630nm rattast, Dynojet tulemused.
Seda teemat ka siin foorumis veidi varem lahatud ja ainus poolkõva lahendus on, et klaasiliimiga ära täita see pukk. Aga sellegi lahenduse kohta on vastakaid arvamusi.
Teine lahendus võib olla 300€ darksidedevelopements toode, aga tootekirjeldus ei too välja, et oleks sobilik just remapitud 330d jaoks. Ja 300€ on liig mis liig.
Internetis olen tuulanud ja midagi head pole leidnud peale selle, et väänet vähemaks võtta. Küll aga mõtlesin, et miks keegi 535d E60 tugilaagrit (26 12 7 521 856) pole kasutanud? 535d all kannatavad need lausa 800+nm ära, miks mitte siis manuaali otsas vähem väänet.
Piltide ja kättesaadavate parameetrite järgi võiks justkui sobiv toode olla: laagri sisediameeter on sama (35mm), tugilaageri kinnituskohtade asukohad samad (160mm), toote kõrgus vist sama. 535d detail on ka tummisem piltide järgi.
Või on ehk kellelgi 535d tugilaager näpus ja saab nihikuga augu keskkoha kõrguse? Netist kahjuks ühtegi tootejoonist ei leidnud.
Autol hetkel uued mootoripadjad, uued kkasti padjad, uus guibo (N63B44 oma), uus LUK DMF, uus SWAG tugilaager, mis samal nädalal õhtale läks.
Enne oli Febi Bilsteini tugilaager ja see pidas kenasti aastakese vastu enne kui rohkemalt juba märku andis.