E91 2.0 105kw n47 2010 mure
-
- Huviline
- Postitusi: 2
- Liitunud: 09.01.2022 13:28 22
- Peamine sõiduk: Bmw 318
- Telefon: 58116431
E91 2.0 105kw n47 2010 mure
Mure siis järgmine et kuskilt jõuab salongi selline ebameeldiv hais co vms. Eriti võimsaks muutub see kui auto on soojaks läinud. Lekkeid ei ole mitte kuskil kõik asjad on üle vaadatud mitme erineva töökoja poolt. Sealt ka küsimus kas keegi on äkki sarnase murega võidelnud ja saab suunata ka mind võimaliku lahenduseni.
Re: E91 2.0 105kw n47 2010 mure
Kui käisite erinevates töökodades, kas tegite sealse meistri/tehnikuga koos ka proovisõidu, et nad said aru, mida teie täpsemalt mõtlete kaebuse all? Ei ole võimalik, et kõik on korras, aga ikka ebameeldiv hais. Muidu on võimalikud lekke kohad, katkine summutisukk, väljalaskekollektori vahelt, dpf-i ühendus. klapikambrikaanest leke dpf-i peale.
Tallinn 56285704
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1296
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: E91 2.0 105kw n47 2010 mure
Mul küll N57T aga diisel sellegi poolest. Mul oli paar aastat tagasi sarnane asi ja põhjus oli lõpuks EGRis. Mul tuli üsna harva seda lõhna salongi aga vahest ikka oli tunda. Peale süsteemi eemaldamist ei ole enam aastaid seda tähele pannud. Ei soovita sul kohe midagi eemaldama hakata aga ehk on see sõlm kontrollimata veel. Kiirustasin ise sellega natuke, kuu või paar peale eemaldamist oli tehase tagasikutsumine.
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: E91 2.0 105kw n47 2010 mure
Tuttav mure. 4a tagasi kui mul sama mootoriga e91 haises ka jubedalt, tunda oli seisma jäädes nt. foori taga. Auto käis mitmes tuntud remondikohas nuusutamises, ja viimase pingutusena lasin omal vastutusel mootoripesu teha. Sellel kõigel ei olnud mingit tolku. Minu hais sai alguse mootorikettide vahetuse järgselt. Väljalaske lekkeid ei olnud, tihendid jne. uued ja kontrolliti veel topelt üle. Ja see polnud ka heitgaaside hais.
Kannatasin seda vist ca. 3 kuud
lõpuks, vaikselt, kadus ise. Ühesõnaga mul lahendust pakkuda pole.
Hais oli selline elektriteibi, isolatsioonimaterjali laadne. Hais oli nii tugev, et fooritaga lasin aknad lahti või lülitasin ennem seisma jäämist siseringlusele.
Kannatasin seda vist ca. 3 kuud

Hais oli selline elektriteibi, isolatsioonimaterjali laadne. Hais oli nii tugev, et fooritaga lasin aknad lahti või lülitasin ennem seisma jäämist siseringlusele.
320i-83a.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E91 2.0 105kw n47 2010 mure
Esimene asi, mis vajab täpsustust: kas seal on töötav CAT/DPF?
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=18_0731
Kui on tühjaks tehtud siis peabki haisema nagu skunksi väljund. Kui ise teadlikult liitusid selle "skunksi klubiga" ja maksid sissemaksuks ****OFF eest siis jutt otsas. Muul juhul võib edasi arutada, mis teha on vaja.
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=18_0731
Kui on tühjaks tehtud siis peabki haisema nagu skunksi väljund. Kui ise teadlikult liitusid selle "skunksi klubiga" ja maksid sissemaksuks ****OFF eest siis jutt otsas. Muul juhul võib edasi arutada, mis teha on vaja.
Andres.Koval kirjutas: ↑30.01.2022 16:12 25 Mure siis järgmine et kuskilt jõuab salongi selline ebameeldiv hais co vms. Eriti võimsaks muutub see kui auto on soojaks läinud. Lekkeid ei ole mitte kuskil kõik asjad on üle vaadatud mitme erineva töökoja poolt. Sealt ka küsimus kas keegi on äkki sarnase murega võidelnud ja saab suunata ka mind võimaliku lahenduseni.