1. leht 1-st
K: Kuidas saada lahti E36 käigukast ja lamda?
Postitatud: 30.10.2006 16:01 18
Postitas Ceed
Hakkasin siis täna siduriketast, korvi ja laagrit vahetama. Töökäigus selgus et ei olegi nii lihtne. Kõik ülejäänud poldid lahti aga kuidas ma selle kõige ülemise poldi lahti saan? Kust kohast ma selle lahti keerata saan? Äkki keegi oskab vastata.... Mina ei ole igaljuhul avastanud kuidas sinna ligi pääseda, ainult pritse ja mingid lõdvikud lahti ja siis peaks kuidagi ligi saama... Ma arvan et peab ka kergem viis olema

Ja samuti kuidas saada lahti lamda pistik, kas tõmmates/keerates? Proovisin nii tõmmata kui keerata, aga ikka seisab samamoodi seal :S
Ette tänades

Postitatud: 30.10.2006 16:21 16
Postitas varsonist
Ülemise poldi keeradki kui paned 2 pikka padrunisaba üksteisele otsa...see on paras jamamine olen vahetanud ja tollel on vist mutter ka taga...Võimalik on olen ise vahetanud hiljuti jamasin selle poldiga mingi 30minni ennem kui lahti sain...Pistik käib keerates seal on selline plast rõngas seda pead keerama.Võid rahus ka mingit ainet vahele lasta see sellise koha peal kus tolmuj p...ka täis...
Postitatud: 30.10.2006 16:25 13
Postitas Ceed
tänud võttsin läppari garaazi kaasa ja nüüd vaikselt manualit vaatan mis järjekorras ja mida teha..

Postitatud: 30.10.2006 18:09 23
Postitas hollow
kaks pikka saba jääb tavaliselt väheks... 3 sabaga ja yhe "kardaaniristiga" peaks suht lihtsalt hakkama saama kui kardaan alt ära võtta
Postitatud: 30.10.2006 18:16 01
Postitas meph
Mootorit natuke aiste vahel liigutada siis saab ka

Postitatud: 30.10.2006 18:19 25
Postitas toom
Kõik see töö käib altpoolt ehk siis kanalist või tõstukilt.
Postitatud: 30.10.2006 18:52 24
Postitas tsap
teemaväliselt...
millise väljaminekuga umbes võin arvestada, kui siduri laseks ära vahetada?
Postitatud: 30.10.2006 19:44 22
Postitas Ceed
oleneb kust siduri ostad. Mina ossin saua Igorilt kas 1000.- (korv, laager ja ketas) Ketas on uuena 10mm, ma sain 9.5mm ketta

nii et pm uus ja BMW originaal. Muidu B varuosana oli vist komplekt 1800.-
Kõik poldid ja asjad lahti aga nüüd uus mure, kuidas seda k'igukandi kinnihoidvat alumiinium hooba lahti saada. Minu mõistus ei võta, selle käiguvahetus hoob käis kergelt klambriga aga see teine mis seda munakat seal kinni hoiab, kuidas see lahti käib? :S
Postitatud: 30.10.2006 20:55 29
Postitas varsonist
Mõlemad otsad on tiftiga käigukangi pole vaja ära võttagi...
See on selle asja juures kõige lihtsam kui nats lähemalt vaadata...
Ja kui hakkad sidurit uuesti paigaldama siis vaata mingi punn millega seda ketast korvisuhtes tsentreerida...et ta läheks sul võlli otsa ilusti...
Postitatud: 30.10.2006 22:16 34
Postitas Ceed
sain selle asjanduse lahti. See plekitükk oli lihtsalt vaja klambrist(seestpoolt) lahti teha ja üles lükata ja see võll saigi välja tulla

Aga tegijal ikka juhtub.. tegin küll lahti aga mingi ime kombel see pikk varras läks käigukasti poolsest otsast pooleks :S Nüüd peab kellegi alumiinium keevitaja juure minema ja laskma kokku keevitada. Ja 1 mure veel peab poodi tugevamaid kuuskante ostma minema. Kuna 2-hel kuuskandil keerasin kandid maha :S