1. leht 1-st

Probleem e36 318i lukku

Postitatud: 28.10.2006 20:40 59
Postitas djvaldo
probleem selline, et auto läheb keema....milles võib asi olla....? lõdvikutesse tekib hull surve sisse ja siis temp. näidik tõuseb meeletult. radikas terve. termostaat töötab ka...minul mõistus otsas, äkki oskab keegi aidata?

Postitatud: 28.10.2006 20:50 56
Postitas kapa
veepump ? õhk vahel ? plokikaane tihend ?

Postitatud: 28.10.2006 20:55 00
Postitas djvaldo
kuidas saada teada, et kas veepump on läbi või mitte?

Postitatud: 28.10.2006 21:05 20
Postitas kapa
jahutusvedeliku aunumast ( paisupaak) jägid kas ülevool on olemas.ühesõnaga pead veenduma et ta vett ringi korralikult ajab.
katsu kõigepealt korralikult ära õhutada.

Postitatud: 28.10.2006 21:19 29
Postitas djvaldo
lõdvikud läksid tuliseks...yhesõnaga peaks ju ringi ajama ikkagi...

Postitatud: 28.10.2006 22:06 27
Postitas kapa
keegi võiks ühe korraliku "kleepsu" teha mootori keema minemisest.

Postitatud: 28.10.2006 22:09 45
Postitas djvaldo
mis kleepsu?

Postitatud: 28.10.2006 22:33 03
Postitas rynno300
võta radika kork maha ja pane auto käima. Kui veepump korras, siis peaks tase seal natuke tõusma ja vähenema (vastavalt pööretele?). Samas võib asi olla ka paisupaagi või radika korgis.

Postitatud: 29.10.2006 08:44 58
Postitas djvaldo
aga mis siis korgil ja paagil viga võib olla?

Postitatud: 29.10.2006 10:04 57
Postitas rynno300
djvaldo kirjutas:aga mis siis korgil ja paagil viga võib olla?
Ma ei tea kuidas E36'l see süsteem on, aga radika korgil peaks olema üks klapp/ventiil, mis peaks laskma veeringist välja üleliigse surve.

Postitatud: 29.10.2006 13:54 32
Postitas djvaldo
sellel on kõrval väikene ventiil mida saab kruvikaga lahti keerata.....keerasin..lasin surve välja.....

Postitatud: 29.10.2006 17:51 36
Postitas rynno300
djvaldo kirjutas:sellel on kõrval väikene ventiil mida saab kruvikaga lahti keerata.....keerasin..lasin surve välja.....
No kui selles asi oli, siis ei tohiks enam kuumaks minna...proovi järgi.

Postitatud: 29.10.2006 17:58 21
Postitas hollow
õhutades pane tööle salongi soojendus põhja ja ventilaator ka tööle... ja siis hakka õhutama... vahepeal anna natuke pöördeid ka

Postitatud: 29.10.2006 19:05 45
Postitas wilks
kui võtab radiaatori korgi ära ning annad gaasi peab hakkama veeringlus toimuma kiirusega vastavalt mootori pöörete alusel.. st. mida suuremad pöörded, seda kiirem on ringlus. sealt väiksest "avast" on ringluse tugevust nähe- "purskab". kui see puudub ning lõdvikud lähevad kuumax ja sealt "avast" tuleb ainult lõdvikuid käperdades vett :D siis või rahumeeli veepumba maha võtta ja asendada uuega.
jahutussysteemi õhutamine:
keerad õhutus korgi lahti. soojendusradikas tööle ja puhuma. kallad niikaua jahutusvedelikku ääreni täis, kuni hakkav ilma õhumulliteta vett õhutus avast välja tulema. õhutamise ajal hoiad vedeliku tasema kuni korgini. nippel kinni ja yleliigse vedeliku tõmbad normipiirdesse tagasi. kogu seda jama võid siis teha kallaku peal. aa, see ka, et õhutamise ajal vahepeal houa nt. mootori pöörded mingi 2000 või sedasi, et see protsess oleks kiirem. mina tegin niimoodi :D kui midagi valesti soovitasin, siis ärge kohe maha lööge :D

Postitatud: 12.11.2006 14:38 58
Postitas djvaldo
sain abi..tänan