E36 tühikäigu puterdamine
Postitatud: 18.08.2020 01:50 35
Tere kõigile!
Umbes paar kuud tagasi sai E36 318i M43B18-el laiali lammutatud sisselaskekollektor, et vahetada starterit.
Enne seda oli auto paugupill, sõitis nii nagu pidi aga pärast kui see kollektor sai kokku tagasi pandud, siis hakkas üks ilge jama pihta.
Auto sureb tühikäigul välja, kui gaasiga mängid koguaeg, siis veel püsib aga ilma gaasi andmata käima pannes ei püsi see auto isegi mitte 1min töötavana.
Viisin auto töökotta, asja tundjad ütlesid, et vahetaksin küünla juhtmed ära kuna juhtmed olid veits räbalad, vahetasin ka küünlad ära.
Soovitati ka ära vahetada lambda kuna tookord näitas selle veakoodi.
Ei aidanud miski.
Uurisin natuke netist asja, sain nii palju targemaks, et ICV võib mustust täis olla, puhastasin selle ära ja ikka mitte midagi.
Sõitsin sellega mingi nädalake tagasi garaaži, et paar asja teha seal autoga ja sõites esimese käiguga auto nagu tõmbleb sõites, nagu saaks lisa õhku peale vms. (Sisselaske suur lõdvik uus)
Mainin ka veel ära, et sai diagnost tehtud mingi universaalse masinaga, vigu ei leitud seekord.
Samuti mõõdeti mootoris surved ära, oli 8-9 kõigis neljas silindris, testiti sädet, oli olemas kõik.
Äkki keegi targem oskab nõu anda mulle mis seal sisselaskekollektori juures võib olla mis sellist asja tekitab enne kui ma ta töökotta viin?
Tänan ette ära kui keegi peaks vastama.
Umbes paar kuud tagasi sai E36 318i M43B18-el laiali lammutatud sisselaskekollektor, et vahetada starterit.
Enne seda oli auto paugupill, sõitis nii nagu pidi aga pärast kui see kollektor sai kokku tagasi pandud, siis hakkas üks ilge jama pihta.
Auto sureb tühikäigul välja, kui gaasiga mängid koguaeg, siis veel püsib aga ilma gaasi andmata käima pannes ei püsi see auto isegi mitte 1min töötavana.
Viisin auto töökotta, asja tundjad ütlesid, et vahetaksin küünla juhtmed ära kuna juhtmed olid veits räbalad, vahetasin ka küünlad ära.
Soovitati ka ära vahetada lambda kuna tookord näitas selle veakoodi.
Ei aidanud miski.
Uurisin natuke netist asja, sain nii palju targemaks, et ICV võib mustust täis olla, puhastasin selle ära ja ikka mitte midagi.
Sõitsin sellega mingi nädalake tagasi garaaži, et paar asja teha seal autoga ja sõites esimese käiguga auto nagu tõmbleb sõites, nagu saaks lisa õhku peale vms. (Sisselaske suur lõdvik uus)
Mainin ka veel ära, et sai diagnost tehtud mingi universaalse masinaga, vigu ei leitud seekord.
Samuti mõõdeti mootoris surved ära, oli 8-9 kõigis neljas silindris, testiti sädet, oli olemas kõik.
Äkki keegi targem oskab nõu anda mulle mis seal sisselaskekollektori juures võib olla mis sellist asja tekitab enne kui ma ta töökotta viin?
Tänan ette ära kui keegi peaks vastama.
