1. leht 1-st

5DC0 N42B18

Postitatud: 16.07.2020 16:32 56
Postitas pelaruss
Äkki saab kuidagi lihtsamalt ja kellelgi on juba see tee läbi käidud.

Auto: E46 N42B18 2002 aasta, man käigukast.

Kui hakata algusest pihta, siis kõigepealt läks esimene parem ABS andur läbi. Sai see ära vahetatud ja peale natukest aega sõitmist, voilaa... jälle tuled põlevad. Algselt mõtlesin, et saab garantii pähe anda, aga võta näpust... andur korras.

Lõi hoopis 5DC0 vea ette. Täna proovisin talupoja moodi ja vahetasin tagumised andurid omavahel ära. Ei midagi, jätkuvalt viga ees. Selle veaga on veel see lugu, et kui süüde on sees, siis peale kustutamist tuleb kohe uuesti ette. Auto ei pea käima ega sõitma.

Kui nüüd kellelegi see lugu tundub vägagi tuttav, siis valgusta.

Teiseks: kui kellelgi on datale ligipääs, siis äkki saaks avaldada ABS mooduli pistiku pinouti.

Nagu alguses ütlesn, äkki saab lihtsamalt. Kui ei, siis tuleb minna ja ikkagi korda teha :D

Re: 5DC0 N42B18

Postitatud: 07.09.2020 22:28 56
Postitas pelaruss
Klemmide asukohad leidsin sääraselt üles, et vedasin lisa juhtme tagumisest pistikust ette ja multimeetriga käisin kõik klemmid läbi.
Siit ka teistele sama soovitus, kui keegi ei taha avaldada äärmiselt salajasi andmeid, siis tuleb hästi vähe vaeva näha.
Selle sama testi käigus ei saanud ühe juhtme (kollane/must) signaali kätte ja viga oligi leitud.
Juhe oli katki läinud selle koha pealt kus ta läbi kere salongi tuleb.

Veitsa jootmist, üks termokahanev ja auto sai korda.

Re: 5DC0 N42B18

Postitatud: 08.09.2020 05:27 02
Postitas PeeterA
Äärmiselt salajased andmed el. skeemide jms näol on siin :mrgreen: : https://www.newtis.info/