1. leht 1-st
m42-doch ja m40 mootorid
Postitatud: 24.10.2006 03:06 30
Postitas -crack-
selline küsimus et kas m40 saaled läevad m42-le...

et tahaks nagu m42-te korda teha ja mõtlesin äkki saab juppe m40 pealt...=)=)
Postitatud: 24.10.2006 07:12 18
Postitas truumu
Postitatud: 24.10.2006 14:19 27
Postitas -crack-
aa ei aita siis keegi jah???
Postitatud: 24.10.2006 23:41 48
Postitas Hornet
I would not bet on it..
aga milles probleem, otsi realoem üles, ja kui koodid on erinevad siis unusta ära. Sorry, aga sinu eest seda teha ma ei viitsi.
Postitatud: 24.10.2006 23:45 31
Postitas -crack-
äkki oskad juhatada kust ma selle realoendi leida võin???
asi siis selles et m42 mootoril mingi ühed saaled vist läbi
Postitatud: 25.10.2006 02:43 45
Postitas tsiklimees
www.realoem.com - saab vaadata BMW varuosasi
Postitatud: 25.10.2006 03:05 18
Postitas -crack-
saaled
Postitatud: 25.10.2006 03:39 24
Postitas city
no need pildil on saaled 5 ja 6
Postitatud: 25.10.2006 12:25 20
Postitas Svenp
Kasutatud saalede ümber tõstmine ja mootori korda tegemine on küll vastandlikud asjad.
Postitatud: 25.10.2006 12:54 44
Postitas -crack-
aa selline asi ka et kas m40 ja m42 juhtmesari on sama???
ja palju võib saalede vahetus maksma minna... ja kas on mõtet üldse mul pingutama hakata, mootori saaksin 5k kätte... ühesõnaga kas m42 istub üldse 316i e36 kerele???
Postitatud: 25.10.2006 13:29 27
Postitas tsiklimees
Mul on M42 moto, ei viitsiks selle pärast küll nahast välja pugeda, pole ta nii kõva midagi.
Postitatud: 25.10.2006 13:55 59
Postitas -crack-
see mootor on ikka nac tuunitud ka mis ma silmas pean.... surus ikka istmesse küll...kui sellega ükskord sõita sain.
aga sellel mootoril nüüd saaled läbi ja vajavad vahetust, mõtlesin et äkki sobivad minu m40 omad kah...siis ei pea lihvima minema vähemalt...
aa kas juhtmestik sama või ei ole oskab keegi öelda.
Postitatud: 25.10.2006 14:15 46
Postitas patrik
soovitan sul pöörduda mõne mehhaaniku poole oma murega, soovitatavalt aeg konsultatsiooniks kirja panna. kaasa võta kas auto või/ja see mootor, pastakas ja paber et endale märkmeid teha. arvestama pead ka et keegi sulle tunni-paarist loengut ka niisama ei korralda. mehhaanikute kontaktid leiad bmw remontijate alt.
Postitatud: 25.10.2006 16:01 44
Postitas Meelis
tsiklimees kirjutas:Mul on M42 moto, ei viitsiks selle pärast küll nahast välja pugeda, pole ta nii kõva midagi.
Kõvem kindlasti kui 316 ja mootorivahetus oleks odavam kui hakata mingit 6-silindrilist peale aretama.
Ja realoemi järgi tunduvad saaled samad olevat.
Postitatud: 25.10.2006 16:29 18
Postitas -crack-
vaatasin ka... ühesõnaga panen m40 saaled m42-le ja siis ei pea vähemalt lihvima minema... saab ju nii
Postitatud: 25.10.2006 17:26 20
Postitas raimo_r
-crack- kirjutas:vaatasin ka... ühesõnaga panen m40 saaled m42-le ja siis ei pea vähemalt lihvima minema... saab ju nii
ja varsti saad uuesti lahti kiskuda

Postitatud: 25.10.2006 18:45 06
Postitas -crack-
kui kusagil väntvõllil mingeid kriime pole siis pole ju asi nii hull
Postitatud: 25.10.2006 19:38 32
Postitas raimo_r
väntvõll väntvõlliks, silma järgi mootoridetailide korrasolekut ei hinnata, kui soov midagi korralikku ja kestvat teha on.
kui ~3,2k krooni uute kepsu ja raamsaalede peale kulutada on palju, siis pole mõtet tegema hakata.
selliste küsimuste esitaja ei tee kindlasti seda tööd ise ning mootor maha-peale ja lahti-kokku töö ei maksa ka just tuhat krooni.
Postitatud: 25.10.2006 21:59 05
Postitas -crack-
nu ok vahetan siis need värgid ära aga mis peaks veel vahetama ringi kui selle mootori enda e36 316-le sikutan...