Tere,
M47 sai just 1 uue pihusti ja uue KKK koos tihendite ja tuulutusega.
Kõik sai ilusti kokku pandud ja nüüd pärast käivitamist kohe valge suits (diisli lõhnaga) ja turbo ning kati ühenduslüli vahelt ajab välja õli käivitamisel.
Arvestades, et auto tuli sõitvana garaazi ilma selliste probleemiteta on pisut raske põhjusest aru saada. Uus pihusti sai pandud kuna vana oli nii kinni, et selle kättesaamisel sai see kahjustada ja lisaks sai ECUsse kirjutatud ka uue pihusti kood. Kontrollitud on ka intercooler, mis oli puhas.
Diagnostika hetkel muud peale 1 pihusti liigse kütte andmise (5,8mg) ei näita. Sellest ka tühikäigul kerge lonkamine.
Kuna kerge müstiline õlileke oli ka enne remonti siis eeldan, et ilmselt on turbo tihendid lõpetanud koostöö. Kas on keegi kes on sarnase olukorraga tegelenud või oskab nõuandeid anda?
- Foorumi pealeht Tehniline 3. ja 4. seeria
- Otsi
-
- Tänane kuupäev on 02.05.2025 01:45 12
- Kõik kellaajad on UTC+03:00
Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
M47D20 valge suits, lekkiv turbo
Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Hüppa
- Üldine
- ↳ Üldine
- ↳ Üritused
- ↳ BMW sõidukid
- ↳ Foorumist
- ↳ In English
- Tehniline
- ↳ Üldine tehniline
- ↳ Multimeedia
- ↳ 1. ja 2. seeria
- ↳ 3. ja 4. seeria
- ↳ 5. seeria
- ↳ 6. seeria
- ↳ 7. seeria
- ↳ 8. seeria
- ↳ X seeria
- ↳ Z seeria
- ↳ M seeria
- ↳ i seeria
- ↳ TSI - Tee See Ise
- Ost/Müük/Vahetus
- ↳ Autod
- ↳ Ostuabi
- ↳ Teenused
- ↳ Multimeedia
- ↳ Varuosad
- ↳ Müük
- ↳ 3. seeria
- ↳ 5. seeria
- ↳ 7. seeria
- ↳ X seeria
- ↳ M seeria
- ↳ Muud seeriad
- ↳ Ost
- ↳ 3. seeria
- ↳ 5. seeria
- ↳ 7. seeria
- ↳ X seeria
- ↳ M seeria
- ↳ Muud seeriad
- ↳ Veljed ja rehvid
- ↳ Müük
- ↳ Ost
- ↳ Kalender 2012 tellimine
- ↳ Kalender 2013 konkurss
- ↳ Kalender 2013 tellimine - MÜÜK LÕPPENUD!
- ↳ MÜÜK - TEST