E36 coupe põnts tagasilda
Postitatud: 19.10.2006 13:29 09
Tere foorumlased!
Sattusin niivõrd palju ebaõnnestunud olukorda, et peale väikest "tagasilla reguleerimist"
on vaja ette võtta asisem remondikuur. Esmalt pildid:
www.zone.ee/marks99/autoise.jpg
www.zone.ee/marks99/kulg.jpg
www.zone.ee/marks99/nurk.jpg
www.zone.ee/marks99/taga.jpg
www.zone.ee/marks99/sild.jpg
www.zone.ee/marks99/rearsuspension.jpg
Algul tundus asi suht hull, aga praeguseks hakkab kogunema juba ports huumorit ja optimismi:) Mõned faktid:
1) Põhilise paugu sai stange ja velje tagumine ülaserv. Ratas kisub ülevalt sisse ja eest väljapoole.
2) Velg on enam-või-vähem sirge, (60 km/h tungi otsas vihisedes ei visanud kuskile poole)
3) Põhilise matsu sai ülemine õõtshoob, mis on silmaga näha, natukene banaanistunud. (samas mitte väga palju)
4) Esmapilgul tundub pooltelg ja rattalaager kombes olevat. Ei ragise käies ja käega väänates lõtkub reduktori poolt ainult millimeetri.
5) Tõenäoliselt sai suurt jõudu tunda ka rummust põhja alla minev kont (trailing arm). Ise on ta päris hirmus elukas, vaevalt et ta mingit pidi deformeerus,aga kere poolse kinnituse kohal olevatest poltidest on näha natuke haljast metalli, nagu oleks nad nihkunud. Ise ei ole seda lahti võtnud, kas võib olla et sealt reguleeritakse tagasilla kokkujooksu ja mats nihutas poldid soonte sees lihtsalt natuke paigast? Eks ma loodan, et kummipuksid neelasid päris palju löögist.
6) Alumisel õõtsal silmaga mingit kõverust kohe ei näinud.
7) Stabika varda alumine ots on praktiliselt päris alumise õõtshoova vastas. Igatahes paistis ta täpselt samamoodi olevat ka teisel pool. Kas nii peabki ?
Teenindust veel kohe pole plaanis külastada, olemas on garaash kus üht-teist saaks ise ära vahetatud. Alustaks silla sirgeks ajamisest ja pleki venitamise-värvimise peale mõtleks natuke hiljem (selle jaoks on vist vastav mees olemas). Sooviks kõiki asjalikke nõuandeid-kommentaare, mida jälgima ja arvestama peaks.
Ei tasu ainult kurjustada stiilis - kes see loll siis silda niimoodi reguleerib
I know that.
Kui läheb juba tagastange vahetamiseks ja auto värvimiseks (nina peal on palju kivitäkkeid), siis liigub mingi mõte nii ette kui taha natuke tüünemad pamperid panna. Linke on küll foorumis palju ringi liikunud, aga kas keegi teab mõnda konkreetset pakkumist soovitada?
Tänud!
Sattusin niivõrd palju ebaõnnestunud olukorda, et peale väikest "tagasilla reguleerimist"

www.zone.ee/marks99/autoise.jpg
www.zone.ee/marks99/kulg.jpg
www.zone.ee/marks99/nurk.jpg
www.zone.ee/marks99/taga.jpg
www.zone.ee/marks99/sild.jpg
www.zone.ee/marks99/rearsuspension.jpg
Algul tundus asi suht hull, aga praeguseks hakkab kogunema juba ports huumorit ja optimismi:) Mõned faktid:
1) Põhilise paugu sai stange ja velje tagumine ülaserv. Ratas kisub ülevalt sisse ja eest väljapoole.
2) Velg on enam-või-vähem sirge, (60 km/h tungi otsas vihisedes ei visanud kuskile poole)
3) Põhilise matsu sai ülemine õõtshoob, mis on silmaga näha, natukene banaanistunud. (samas mitte väga palju)
4) Esmapilgul tundub pooltelg ja rattalaager kombes olevat. Ei ragise käies ja käega väänates lõtkub reduktori poolt ainult millimeetri.
5) Tõenäoliselt sai suurt jõudu tunda ka rummust põhja alla minev kont (trailing arm). Ise on ta päris hirmus elukas, vaevalt et ta mingit pidi deformeerus,aga kere poolse kinnituse kohal olevatest poltidest on näha natuke haljast metalli, nagu oleks nad nihkunud. Ise ei ole seda lahti võtnud, kas võib olla et sealt reguleeritakse tagasilla kokkujooksu ja mats nihutas poldid soonte sees lihtsalt natuke paigast? Eks ma loodan, et kummipuksid neelasid päris palju löögist.
6) Alumisel õõtsal silmaga mingit kõverust kohe ei näinud.
7) Stabika varda alumine ots on praktiliselt päris alumise õõtshoova vastas. Igatahes paistis ta täpselt samamoodi olevat ka teisel pool. Kas nii peabki ?
Teenindust veel kohe pole plaanis külastada, olemas on garaash kus üht-teist saaks ise ära vahetatud. Alustaks silla sirgeks ajamisest ja pleki venitamise-värvimise peale mõtleks natuke hiljem (selle jaoks on vist vastav mees olemas). Sooviks kõiki asjalikke nõuandeid-kommentaare, mida jälgima ja arvestama peaks.
Ei tasu ainult kurjustada stiilis - kes see loll siis silda niimoodi reguleerib

Kui läheb juba tagastange vahetamiseks ja auto värvimiseks (nina peal on palju kivitäkkeid), siis liigub mingi mõte nii ette kui taha natuke tüünemad pamperid panna. Linke on küll foorumis palju ringi liikunud, aga kas keegi teab mõnda konkreetset pakkumist soovitada?
Tänud!